Gjest Axl Rose Skrevet 13. oktober 2017 #21 Skrevet 13. oktober 2017 1 minutt siden, Minitroll skrev: Det er jo enda verre, Booty!! "Dingdong.. .heisann! Det var jeg som skulle hente tampongene dine, lille venn" Er vel ikke så ille det vel? "Ok, her har du tampongene mine. Kos deg" Null problem det. Han blir fornøyd, hun blir fornøyd.
Perelandra Skrevet 13. oktober 2017 #22 Skrevet 13. oktober 2017 (endret) 14 minutter siden, Salka skrev: Søren klype og jeg som kastet et par sokker det hadde gått hull på igår. Kunne tjent meg søkkrik jo! Samme her! Jeg har tapt store pengebeløp når jeg tenker på alle de hullete sokkene som i årevis har gått rett i søpla. Lurer på om det er et eget marked for hullete sokker med kattemønster forresten? Endret 13. oktober 2017 av Perelandra
Horten Market Skrevet 13. oktober 2017 #23 Skrevet 13. oktober 2017 3 timer siden, isw skrev: Spøk til alvor: Ærlig talt. Synes det er dårlig å tjene penger på andre menneskers psykiske lidelser. Så fetisjer kan være en psykisk lidelse? Tror du har rett, jeg, men ikke forvent så mye støtte fra andre. Alt er "normalt" i dag, vet du.
Salka Skrevet 13. oktober 2017 #24 Skrevet 13. oktober 2017 2 minutter siden, Perelandra skrev: Samme her! Jeg har tapt store pengebeløp når jeg tenker på alle de hullete sokkene som i årevis har gått rett i søpla. Lurer på om det er et eget marked for hullete sokker med kattemønster forresten? Jeg også! Kunne vært millionær jeg tror jeg! Og det var nettopp et par sokker med kattemønster jeg kastet igår! 2
isw Skrevet 13. oktober 2017 #25 Skrevet 13. oktober 2017 (endret) 6 minutter siden, Horten Market skrev: Så fetisjer kan være en psykisk lidelse? Tror du har rett, jeg, men ikke forvent så mye støtte fra andre. Alt er "normalt" i dag, vet du. Er vel en hårfin grense mellom fetisj og "seksualdeviasjoner" (diagnose). I visse områder av USA er jo oralsex og analsex blant sistnevnte. Men å faktisk gidde å betale store summer for sur gammel utflod og bremsespor havner i alle fall for meg i den kategorien. (regner ikke med at dette er så fresht når det har ligget i posten en stund..) Endret 13. oktober 2017 av isw
Perelandra Skrevet 13. oktober 2017 #26 Skrevet 13. oktober 2017 Akkurat nå, Salka skrev: Jeg også! Kunne vært millionær jeg tror jeg! Og det var nettopp et par sokker med kattemønster jeg kastet igår! Vi får starte en egen nettbutikk med brukte kattemønstrede sokker. De er jo så fine at det er dumt å kaste dem i søpla
Salka Skrevet 13. oktober 2017 #27 Skrevet 13. oktober 2017 Akkurat nå, Perelandra skrev: Vi får starte en egen nettbutikk med brukte kattemønstrede sokker. De er jo så fine at det er dumt å kaste dem i søpla Jaaaa, la oss gjøre det! 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #28 Skrevet 13. oktober 2017 Folk tenner ikke alt mulig rart. Folk tenner på det som kommer ut av kvinnekroppen. Det er ganske spesifikt spør du meg. Nå har det vært en kjent sak lenge at kvinner har for vane å skylde ned tusenvis av kroner i do hver dag. Ja, jeg snakker om avføringen de kunne solgt for en god slump penger. Å vaske truser, sokker, strømper, bh-er osv bidrar også til det enorme tapssluket. Jo fortere kvinner kvitter seg med vaskemaskinen og toalettet, desto raskere blir de millionærer. Anonymkode: 87523...04e
Forundret.. Skrevet 13. oktober 2017 #29 Skrevet 13. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk tenner ikke alt mulig rart. Folk tenner på det som kommer ut av kvinnekroppen. Det er ganske spesifikt spør du meg. Nå har det vært en kjent sak lenge at kvinner har for vane å skylde ned tusenvis av kroner i do hver dag. Ja, jeg snakker om avføringen de kunne solgt for en god slump penger. Å vaske truser, sokker, strømper, bh-er osv bidrar også til det enorme tapssluket. Jo fortere kvinner kvitter seg med vaskemaskinen og toalettet, desto raskere blir de millionærer. Anonymkode: 87523...04e Så hvis jeg vil bli rik så burde jeg annonsere dritten min for Finn?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #30 Skrevet 13. oktober 2017 3 minutter siden, Forundret.. skrev: Så hvis jeg vil bli rik så burde jeg annonsere dritten min for Finn? Du trenger ikke annonsere på Finn. Bare slutt å skyll det ned i do. Pakk avføringen i iskrembokser norgesglass, så kommer kundene uten at du trenger å løfte en finger. Anonymkode: 87523...04e
Forundret.. Skrevet 13. oktober 2017 #31 Skrevet 13. oktober 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke annonsere på Finn. Bare slutt å skyll det ned i do. Pakk avføringen i iskrembokser norgesglass, så kommer kundene uten at du trenger å løfte en finger. Anonymkode: 87523...04e Aha, de følger bare lukta. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #32 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg solgte møkkete, med minstepris og bud. Kattesokker fikk jeg ikke solgt, men sportssokker gikk greit. Særlig hvite. Solgte ankelsokker og vanlige. Nike var populært. Noen år siden jeg solgte nå. Og de lange championsokkene fikk jeg godt betalt for. Anonymkode: 8c1a4...c87
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #33 Skrevet 14. oktober 2017 Hva er det jeg leser?😲 Når man innser at man kaster bort livet av å henge på kg, å ser galskapen med egne øyne.. Anonymkode: a8e76...deb 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #34 Skrevet 14. oktober 2017 20 timer siden, Horten Market skrev: Det var på dametoalettet, formoder jeg? Så kvinner kan også være så ekle, ja. Jeg har gått på herretoalettet, noen få ganger, da damedoen var full av andre kjerringer. Ble overrasket over hvor mye renere det var der ja. Skulle ønske dametoalettene var av samme standard. Anonymkode: 5c67d...fc9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #35 Skrevet 14. oktober 2017 19 timer siden, Forundret.. skrev: Så hvis jeg vil bli rik så burde jeg annonsere dritten min for Finn? Med overskrift «jeg driter i ei skål til deg for kr X, kl X, mandag til fredag, kl X lørdag og kl X søndag» Nei fysj! Er der virkelig folk som tenner på drit? Anonymkode: 5c67d...fc9
Perelandra Skrevet 14. oktober 2017 #36 Skrevet 14. oktober 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg solgte møkkete, med minstepris og bud. Kattesokker fikk jeg ikke solgt, men sportssokker gikk greit. Særlig hvite. Solgte ankelsokker og vanlige. Nike var populært. Noen år siden jeg solgte nå. Og de lange championsokkene fikk jeg godt betalt for. Anonymkode: 8c1a4...c87 Næmen, ville ikke noen kjøpe kattesokkene? Så du det @Salka? Vi kan visst ikke tjene oss rike på kattesokker likevel. 1
Salka Skrevet 14. oktober 2017 #37 Skrevet 14. oktober 2017 38 minutter siden, Perelandra skrev: Næmen, ville ikke noen kjøpe kattesokkene? Så du det @Salka? Vi kan visst ikke tjene oss rike på kattesokker likevel. Søren klype altså! Enkelte eier ikke sokkesmak! jaja, da har vi ihvertfall unngått å tape millioner på kattesokkene vi har kastet. 1
SlemUlv Skrevet 15. oktober 2017 #38 Skrevet 15. oktober 2017 På 10/13/2017 den 17.43, isw skrev: Si fra hvis du finner siden. Jeg har noen boxere jeg skal kaste, og det finnes vel jenter med boxerfetish også? Spøk til alvor: Ærlig talt. Synes det er dårlig å tjene penger på andre menneskers psykiske lidelser. Gi de bort, om ikke annet. Fetisher er ikke lengre en psykisk lidelse i Norge. 1
Ronaldo85 Skrevet 15. oktober 2017 #39 Skrevet 15. oktober 2017 (endret) På 12.10.2017 den 21.14, AnonymBruker skrev: . Endret 23. april 2018 av æøå*
Forundret.. Skrevet 15. oktober 2017 #40 Skrevet 15. oktober 2017 På 14.10.2017 den 17.33, AnonymBruker skrev: Med overskrift «jeg driter i ei skål til deg for kr X, kl X, mandag til fredag, kl X lørdag og kl X søndag» Nei fysj! Er der virkelig folk som tenner på drit? Anonymkode: 5c67d...fc9 Tipper slike synes at vi er drittkjipe som trekker det ned.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå