Gå til innhold

Teit å be han på en slik date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på date med en fyr fem ganger nå. Alle gangene har vært offentlige. Føler meg nå trygg nok på å be han hjem til meg. Da vi møttes for noen dager siden, snakket han om at han er utrolig glad i eplekake. I tillegg snakket vi om at det er gøy å spille "Buzz" (på Playstation) 🙈 Jeg har noen epler jeg gjerne vil bruke opp og lurer derfor på om jeg kan be han på date hjem til meg for å spise eplekake og spille Buzz? Vet jo ikke hvordan ting utarter seg, men tenker at det kanskje kan være en grei måte å ta steget med å be han hjem? Vi er begge litt forsiktige av oss. 

 

Hører selv at det høres ut som en skikkelig "døll" date, men vi har det utrolig hyggelig i hverandres selskap og som sagt, så bygger "aktivitetene" på ting vi har snakket om tidligere. Hva tror dere, skal jeg ta sjansen? 🙈 Vi er begge i tjueårene; jeg i første halvdel, han i siste. 

Anonymkode: 8df35...187

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det hørtes veldig fint ut, jeg. Det viser i alle fall at du liker han og det setter han nok pris på. Go for it.

Anonymkode: c7bc5...9f8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde iallefall sagt ja til en slik date med en jeg har vært på noen dater med. Høres kjempehyggelig ut! Også er spill en fin måte å se nye sider av hverandre på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at det høres koselig ut. Samboer er enig i at det er en god ide :)

Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes så koselig ut, så det syns jeg du skal :) Jeg ble bedt på date for å spille ps4 VR og spise godteri en kveld. Det var beste daten jeg har vært på, moro med spill og mindre kleint enn å se på film. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde digget det! Utrolig hyggelig når en jeg er interessert i husker ting jeg liker og samtaler vi har hatt. 

Anonymkode: 9c7f9...c23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det høres kjempe koselig ut jeg! Men kanskje ikke nødvendig å skrive "vil du komme til meg å spille buzz og spise eplekake?"  , jeg ville pakket det mer inn som "tilfeldig aktivitet" i besøket, og bare spurt om dere ikke skulle lagd eplekake en dag hos deg siden du har masse epler og fikk lyst på å bruke de opp når dere snakket om kake, også under besøket dra frem buzzen og spørre om han vil spille :)

Anonymkode: 04699...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtten, dere! Dere ga meg selvtillit til å kjøre på, og han ble veldig glad og likte ideen 😃

Anonymkode: 8df35...187

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra, så koselig! Det var supersøtt og originalt, deltakende og anderledes så denne skal jeg huske til en gang jeg trenger date ide :)  Hygg deg /dere masse! :) 

Anonymkode: 04699...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har vært på date med en fyr fem ganger nå. Alle gangene har vært offentlige. Føler meg nå trygg nok på å be han hjem til meg. Da vi møttes for noen dager siden, snakket han om at han er utrolig glad i eplekake. I tillegg snakket vi om at det er gøy å spille "Buzz" (på Playstation) 🙈 Jeg har noen epler jeg gjerne vil bruke opp og lurer derfor på om jeg kan be han på date hjem til meg for å spise eplekake og spille Buzz? Vet jo ikke hvordan ting utarter seg, men tenker at det kanskje kan være en grei måte å ta steget med å be han hjem? Vi er begge litt forsiktige av oss. 

 

Hører selv at det høres ut som en skikkelig "døll" date, men vi har det utrolig hyggelig i hverandres selskap og som sagt, så bygger "aktivitetene" på ting vi har snakket om tidligere. Hva tror dere, skal jeg ta sjansen? 🙈 Vi er begge i tjueårene; jeg i første halvdel, han i siste. 

Anonymkode: 8df35...187

Hva vil du vi skal si ? slutt å være så usikker sier nå jeg ...turn-off er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Xcase33 skrev:

Hva vil du vi skal si ? slutt å være så usikker sier nå jeg ...turn-off er det. 

Ikke like turnoff som menn som sitter på et kvinneforum å svarer spydig til kvinner. 

Anonymkode: 04699...2d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke like turnoff som menn som sitter på et kvinneforum å svarer spydig til kvinner. 

Anonymkode: 04699...2d8

spydig var det ikke ...det var en oppfordring. En oppfordring man burde være enig i om man har noe mellom ørene. 

Å foreslå aktiviteter man kan gjøre på date er helt avhengig av hvordan man har lært å kjenne hverandre sålangt. 
Å spørre et forum som ikke har noen forutsetninger om å vite hva som blir rett og galt iforhold til aktivitetsplan blir jo helt ulogisk. Vi kjenner jo ikke partene i det hele tatt.  Man burde da på dette stadiet ha lært å kjenne motparten såpass at man vet hva som vil bli satt pris på og ikke. Har man ikke gjort den innsatsen så kan man vel ikke sies å være så interessert i personen likevel ?

....er det bare jeg som tenker slik eller ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...