Gå til innhold

Teit å be han på en slik date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på date med en fyr fem ganger nå. Alle gangene har vært offentlige. Føler meg nå trygg nok på å be han hjem til meg. Da vi møttes for noen dager siden, snakket han om at han er utrolig glad i eplekake. I tillegg snakket vi om at det er gøy å spille "Buzz" (på Playstation) 🙈 Jeg har noen epler jeg gjerne vil bruke opp og lurer derfor på om jeg kan be han på date hjem til meg for å spise eplekake og spille Buzz? Vet jo ikke hvordan ting utarter seg, men tenker at det kanskje kan være en grei måte å ta steget med å be han hjem? Vi er begge litt forsiktige av oss. 

Hører selv at det høres ut som en skikkelig "døll" date, men vi har det utrolig hyggelig i hverandres selskap og som sagt, så bygger "aktivitetene" på ting vi har snakket om tidligere. Hva tror dere, skal jeg ta sjansen? 🙈 Vi er begge i tjueårene; jeg i første halvdel, han i siste. 

Anonymkode: 8df35...187

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det hørtes veldig fint ut, jeg. Det viser i alle fall at du liker han og det setter han nok pris på. Go for it.

Anonymkode: c7bc5...9f8

• Liker 7
Skrevet

Det høres jo kjempefint ut! Kos dere!

Anonymkode: 36e26...d6a

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde iallefall sagt ja til en slik date med en jeg har vært på noen dater med. Høres kjempehyggelig ut! Også er spill en fin måte å se nye sider av hverandre på.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes også at det høres koselig ut. Samboer er enig i at det er en god ide :)

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

:enig:

Anonymkode: 110b2...b55

• Liker 2
Skrevet

Super date det!

Anonymkode: a6d4e...3cb

Skrevet

Bortsett fra at eplekaker er æsj er dette en god ide

Skrevet

Det hørtes så koselig ut, så det syns jeg du skal :) Jeg ble bedt på date for å spille ps4 VR og spise godteri en kveld. Det var beste daten jeg har vært på, moro med spill og mindre kleint enn å se på film. 

Skrevet

Jeg hadde digget det! Utrolig hyggelig når en jeg er interessert i husker ting jeg liker og samtaler vi har hatt. 

Anonymkode: 9c7f9...c23

• Liker 2
Skrevet

Dette viser jo bare at du hører etter og er genuint interessert :) jeg hadde blitt veldig smigret 

• Liker 3
Skrevet

Syns det høres kjempe koselig ut jeg! Men kanskje ikke nødvendig å skrive "vil du komme til meg å spille buzz og spise eplekake?"  , jeg ville pakket det mer inn som "tilfeldig aktivitet" i besøket, og bare spurt om dere ikke skulle lagd eplekake en dag hos deg siden du har masse epler og fikk lyst på å bruke de opp når dere snakket om kake, også under besøket dra frem buzzen og spørre om han vil spille :)

Anonymkode: 04699...2d8

Skrevet

Tusen takk for støtten, dere! Dere ga meg selvtillit til å kjøre på, og han ble veldig glad og likte ideen 😃

• Liker 3
Skrevet

Så bra, så koselig! Det var supersøtt og originalt, deltakende og anderledes så denne skal jeg huske til en gang jeg trenger date ide :)  Hygg deg /dere masse! :) 

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har vært på date med en fyr fem ganger nå. Alle gangene har vært offentlige. Føler meg nå trygg nok på å be han hjem til meg. Da vi møttes for noen dager siden, snakket han om at han er utrolig glad i eplekake. I tillegg snakket vi om at det er gøy å spille "Buzz" (på Playstation) 🙈 Jeg har noen epler jeg gjerne vil bruke opp og lurer derfor på om jeg kan be han på date hjem til meg for å spise eplekake og spille Buzz? Vet jo ikke hvordan ting utarter seg, men tenker at det kanskje kan være en grei måte å ta steget med å be han hjem? Vi er begge litt forsiktige av oss. 

Hører selv at det høres ut som en skikkelig "døll" date, men vi har det utrolig hyggelig i hverandres selskap og som sagt, så bygger "aktivitetene" på ting vi har snakket om tidligere. Hva tror dere, skal jeg ta sjansen? 🙈 Vi er begge i tjueårene; jeg i første halvdel, han i siste. 

Hva vil du vi skal si ? slutt å være så usikker sier nå jeg ...turn-off er det. 

Skrevet
39 minutter siden, Xcase33 skrev:

Hva vil du vi skal si ? slutt å være så usikker sier nå jeg ...turn-off er det. 

Ikke like turnoff som menn som sitter på et kvinneforum å svarer spydig til kvinner. 

• Liker 4
Gjest justcurious
Skrevet

Jeg hadde blitt sjarmert om jeg var ham, så jeg sier go for it :)  

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke like turnoff som menn som sitter på et kvinneforum å svarer spydig til kvinner. 

spydig var det ikke ...det var en oppfordring. En oppfordring man burde være enig i om man har noe mellom ørene. 

Å foreslå aktiviteter man kan gjøre på date er helt avhengig av hvordan man har lært å kjenne hverandre sålangt. 
Å spørre et forum som ikke har noen forutsetninger om å vite hva som blir rett og galt iforhold til aktivitetsplan blir jo helt ulogisk. Vi kjenner jo ikke partene i det hele tatt.  Man burde da på dette stadiet ha lært å kjenne motparten såpass at man vet hva som vil bli satt pris på og ikke. Har man ikke gjort den innsatsen så kan man vel ikke sies å være så interessert i personen likevel ?

....er det bare jeg som tenker slik eller ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...