AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #1 Skrevet 12. oktober 2017 Jeg har vært syk i 2 år, henvisninger til spesialister ble sendt med en gang, men det har tatt svært lang tid og få timer, og jeg får timer med 6 mnd mellomrom, så da jeg kommer tilbake, må jeg bare repetere alt jeg har sagt sist. Så føler vi kommer ikke videre. Og i går var jeg der igjen. Tok de samme testene som 6 mnd før, med det samme resultatet. Og jeg spurte om noe medisiner, men det kunne ikke de svare på, da må jeg få time til en annen, for de har ikke med den delen av sykdommen, det er det andre som har. Så nå skal jeg da få time igjen til de jeg var hos i går, så skal jeg få time til de som har med den andre delen å gjøre. Får time sikkert om 6 mnd. Jeg blir så frustrert over at det skal ta så lang tid. Og vi kommer jo ikke videre, det blir bare repetisjon. Og jeg går nå på AAP grunnet dette, og jeg vil jo gjerne tilbake til jobb. Grunnet sykdommen kan jeg nok aldri jobbe 100% igjen. Men jeg håper på 50%. Andre som opplever det samme? Har man ingen rettigheter? Anonymkode: fc2ed...213
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #2 Skrevet 12. oktober 2017 Det er nok dessverre langt ifra uvanlig. Har du råd til det, anbefaler jeg å søke hjelp hos det private. Det går som regel mye raskere enn det offentlige, men det koster... Anonymkode: 4be04...6ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå