Gå til innhold

Forelsket i en by?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja vet det er kjempe rart, men har noen opplevd å bli forelsket i en by før? Eller føle seg knyttet til et sted som man første gang besøker? Eks Paris, Amsterdam osv.

føler meg rar nå

Anonymkode: b7205...df8

Videoannonse
Annonse
Gjest Linaria
Skrevet

Ja... jeg ble forelsket i Edinburgh fra første besøk. Følge virkelig at jeg hadde funnet mitt hjem. Nå har jeg endelig flyttet hit på permanent basis og kunne ikke vært mer fornøyd!

Skrevet

Mine favorittbyer:

London,  byen som har alt!! 

Bodrum i Tyrkia. Tyrkias St.Tropez! Mat, historie, strand , shopping og vakker by!

Hoi An i Vietnam: En perle! Fantastisk strand, kultur,  gourmetrestauranter på hvert gatehjørne, og fargerike lanterner som lyser opp byen på kvelden. 

San Sebastián i Baskerland, Spania. Supre tapas restauranter, masse kultur, bystrand og eldorado for shopping. 

Jeg er alltid lykkelig når jeg reiser til de stedene!  💗  Reiser stadig tilbake. 

Skrevet

Marseille i Frankrike <3 Byen har dårlig rykte og det kan være farlig å reise dit, men det er så jævla hyggelig der! Føler meg så hjemme når jeg er der. Holder på å spise meg ihjæl hver gang jeg er der nede, de har så insane bra restauranter. Det samme føler jeg når jeg er i Sitges i Spania. Liten koselig by jeg aldri blir lei av. 

Anonymkode: b75e9...c2b

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Barcelona, bare elsket den byen fra første stund.

Skrevet

Her må vi ha litt musikk dere. :jepp:  En hyldest til alle fine byer som vi har vært i eller drømmer om å komme til.

• Liker 1
Skrevet

Oslo - min første store by!

London - min første utenlandske by, og virkelig MIN by, selv om jeg bare har sett små biter i løpet av mange besøk der. Aldri lei. Hyde Park, teatrene, museene...

Roma - som jeg falt totalt for en varm sommer. Som om vi har en hemmelig pakt :)

Dublin - en by for meg. Loslitt og lavmælt første gang jeg var der, nå med litt mer schwung, men fortsatt en by med beina på jorda. Spennende historie og fine folk.

Anonymkode: 0a418...55d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...