AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 Hei! Jeg er en veldig slank, høy kvinne. Med lite fett på ben, armer og øvre rygg. Når jeg legger på meg, kommer alt på magen, midje og nedre rygg. Veldig "sta" fett som ikke går vekk, uansett hva. Armer, ben og bryst blir tynnere og tynnere, og jeg ønsker ikke å veie mindre enn det jeg gjør nå. Har BMI på 21, men trener styrke så har litt muskler. Hvor mye er mulig å fjerne fra mage og nedre rygg? Jeg har fett altså, det er ikke noe innbilte greier. Tusen takk til de som vil svare! Anonymkode: 9dde9...b14
Gjest Anthrax Skrevet 12. oktober 2017 #2 Skrevet 12. oktober 2017 Abs are made in the kitchen. Fettsuging er det dummeste man kan gjøre - man fjerner volumet under huden og tilbake er slapp hud. Stram heller opp på kostholdet, med nok carbs, protein og fett, telle makroer og kalorier.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #3 Skrevet 12. oktober 2017 Hvis armer, bein og bryst blir tynnere må du trene mye mer styrke. Og da mener jeg ikke sånn "jentetrening" som jeg kaller det der man bruker 6-kilosmanualer når man tar benkpress, men du må trene tungt hvis det skal skje noe! Skal ikke være noe problem for deg å trene benkpress med 20-kilosmanualer 3x12 etterhvert om du går inn for det. Og så må du trene bicepscurl (heller ikke med 6-kilosmanualer), triceps extentions, dips, beinpress, leg extentions, leg curl og knebøy. Anonymkode: 6a93a...156
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå