Gå til innhold

Betatt av ei jente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

For en stund siden møtte jeg ei jente på fest et par ganger, vi snakket ikke så mye direkte da hun hadde hele venninnegjengen sin rundt bordet, men hun var ei veldig søt og sjarmerende jente som jeg ble betatt av. problemet er at hun bor i min nabokommune og jeg ser derfor henne ikke så ofte, så jeg vet ikke helt hvordan jeg kan komme i kontakt med henne er det noen som har noen forslag? jeg føler det blir litt feil og bare sende en sms til ei som jeg ikke "kjenner" som kanskje ikke husker meg engang...føler det fort kan føles skremmende og legge henne til på snap også vil ikke fremstå som en stalker heller...

vil legge til at jeg er 30 og hun 27 vi har begge hatt lengre forhold bak oss. jeg ble singel for 1,5 år siden og forholdet hadde da vart i 10 år så jeg kan vel si at det er lenge siden jeg var på flørtern så gode råd tas gjerne imot. nå er dette også første jenta jeg har blitt betatt av etter bruddet.

Anonymkode: 6ec0b...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For all del ikke bare legg hun til på snap hvertfall. Noe så barnslig og teit! 

Enten så spør du noen som kjenner hun om hun har kjæreste og om de kan koble deg opp med hun, ellers tar du saken i egne hender og legger hun til på facebook og skriver samtidig en melding om at "hei vet ikke om du husker meg men vi møttes der og der og jeg har ikke helt fått deg ut av hodet siden da. lurte på om du ville bli med å finne på noe en dag? :)

Anonymkode: 90d90...2c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå vet jeg at hun ikke har noen kjæreste og hun er tydeligvis på utkikk for hun skal visst nok være på tinder fikk jeg høre av en kamerat. nå er problemet at jeg ikke har facebook så det funker ikke... og det begynner å bli en stund siden jeg møtte henne sist også sikkert ca 2 mnd men hun har surret litt i hodet siden da, men det bleknet litt etter litt helt til jeg var i nabokommunen på jobb et par dager og jeg fikk se henne langs veien da tok jeg meg selv i å smile resten av dagen :P og etter det har hun flyttet tilbake inn i hodet på meg... men jeg mangler en god innfallsvinkel til å komme i kontakt med henne.  

Anonymkode: 6ec0b...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville send en melding om jeg var deg, mye bedre enn Snapchat. Evt. kan du få deg Facebook og Tinder, og håpe på en match.

Anonymkode: 3eb15...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg vært prinsipiell motstander av facebook fra dag en så det blir som å skyte seg i foten hvis jeg gir etter nå... jeg vil dessuten bli mobbet og få høre det resten av mitt liv... og her jeg kommer fra vet "alle" hvem som er på tinder og det er det store samtaletemaet rundt om her <hvem er ny på tinder i dag> gøy å bo på landsbygda... ellers så føler jeg også tinder er en veldig dårlig sjekketjeneste ettersom de kun fokuserer på bilder uten noe mer... er en grunn til den går under navnet "puleapp"  

Anonymkode: 6ec0b...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

nå har jeg vært prinsipiell motstander av facebook fra dag en så det blir som å skyte seg i foten hvis jeg gir etter nå... jeg vil dessuten bli mobbet og få høre det resten av mitt liv... og her jeg kommer fra vet "alle" hvem som er på tinder og det er det store samtaletemaet rundt om her <hvem er ny på tinder i dag> gøy å bo på landsbygda... ellers så føler jeg også tinder er en veldig dårlig sjekketjeneste ettersom de kun fokuserer på bilder uten noe mer... er en grunn til den går under navnet "puleapp"  

Anonymkode: 6ec0b...a79


Javel , men da får du sende et brev til postkassen hennes å be hun ut på date en gitt dato og klokkeslett og en adresse tilbake hun kan sende svaret sitt til deg til. 
Om du ikke har facebook så mistet du jo den beste metoden å komme i kontakt på. Men bare forklar i brevet ditt at du ikke er så fan av facebook det. 

Ellers får du vanke mer i kommunen hennes da vet du ;)

Anonymkode: 90d90...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send SMS da (eller har du kun fasttelefon? :fnise:), så komplisert er det faktisk ikke. Si som sant er; du syntes det var veldig hyggelig å snakke med henne, og at da du så henne igjen (den hendelsen kan du jo flytte litt i tid om det også er lenge siden) fant du ut at du ville ta kontakt og invitere på en kaffe. Start enkelt, middag og kino kan bli litt voldsomt.

Det verste som kan skje er at hun ikke husker deg og/eller at hun sier nei, da er du like langt, men slipper å angre på at du ikke prøvde i hvert fall. Er hun på Tinder er hun a) singel og b) åpen for å møte noen som er relativt ukjent, godt utgangspunkt mao. Har du ingen SoMe, Snap el.? Kan jo være hun vil ha et bilde, men MMS fungerer jo det også (mitt jobbabo. vil ikke ha MMS, så ikke alltid det funker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lyst til å skremme livet av jenta heller da, hvis hun spør hvordan jeg fikk nr hennes... nå var det denne uken jeg så henne igjen og det er det smilet som har brent seg fast i hodet mitt. jeg føler bare at jeg skulle ha snakket litt mer med henne før jeg tar direkte kontakt om dere skjønner. nå drikker jeg ikke kaffe antageligvis fordi jeg heller ikke har fasttelefon:P er vel litt den følelsen jeg sitter med selv også at middag eller kino blir litt voldsomt fra start... hun er på tinder fordi hun er singel, jeg har snap, men ble lengre opp på tråden anbefalt og ligge unna snap...

Anonymkode: 6ec0b...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får også legge til at jeg har hørt at hun har mista lappen også, ettersom det er ca en time i bil mellom oss så kan det bli litt vanskelig og invitere henne på ting. nå tror jeg også hun bor hjemme hos foreldrene sine så det er ikke så tøft og dra dit første gang heller... kan fort blir litt pinlig å komme dit som en "potensiell frier" og bli taksert av foreldrene før en kjenner jenta

Anonymkode: 6ec0b...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...