Gå til innhold

Jeg må be om unnskyldning.

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
Skrevet

Vet ikke om dette hører under her,men det får bare bli flyttet om det er sånn. Jeg skrev i går at jeg advarte ei mot Kg. Det står jeg for.

Det jeg derimot gjorde helt feil var å kritisere at folk ikke kunne skrive her. Det var feil av meg.

Har fått tre pm hvor andre uttrykker skuffelse. Saken er at det er innvandrere her som faktisk har problemer med å skrive korrekt grammatikk. Det burde jeg ha tenkt på. Gremmes over meg selv. 

Så unnskyld. Det var liten vits i å nevne det i mitt innlegg.Beklager oppriktig. Så er det de med dysleksi. Det var ubetenksomt av meg å kritisere måten folk skriver på,og takk til dere som sendte meg pm. Jeg har respekt for det. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lest den tråden du referer til, men synes du fortjener en stratos for dette innlegget. (Det er favorittsjokoladen min). 

• Liker 6
Skrevet

Her er sjokoladen fra Zoey :sjokolade:

Synes du virker som en bruker med stort hjerte. :hjerte:

Anonymkode: eeae9...6c3

• Liker 2
Gjest Froning
Skrevet
3 minutter siden, NotNaomi skrev:

Vet ikke om dette hører under her,men det får bare bli flyttet om det er sånn. Jeg skrev i går at jeg advarte ei mot Kg. Det står jeg for.

Det jeg derimot gjorde helt feil var å kritisere at folk ikke kunne skrive her. Det var feil av meg.

Har fått tre pm hvor andre uttrykker skuffelse. Saken er at det er innvandrere her som faktisk har problemer med å skrive korrekt grammatikk. Det burde jeg ha tenkt på. Gremmes over meg selv. 

Så unnskyld. Det var liten vits i å nevne det i mitt innlegg.Beklager oppriktig. Så er det de med dysleksi. Det var ubetenksomt av meg å kritisere måten folk skriver på,og takk til dere som sendte meg pm. Jeg har respekt for det. 

Der fikk du min respekt :smilyblomst:

Gjest NotNaomi
Skrevet
1 minutt siden, Zoey skrev:

Ikke lest den tråden du referer til, men synes du fortjener en stratos for dette innlegget. (Det er favorittsjokoladen min). 

Takk :-D det er faktisk den eneste sjokoladen jeg liker godt :-D jeg dummet meg skikkelig ut. De som fortjener mer enn meg er de som skrev til meg :-)

Gjest NotNaomi
Skrevet
1 minutt siden, Froning skrev:

Der fikk du min respekt :smilyblomst:

Takk altså.

Skrevet

Alle kan være ubetenksomme og blingse litt i blant. Alle gjør det, alt annet er umenneskelig. Men ikke alle eier feiltrinnene sine og tar til seg kritikk som en god rettesnor. Dét fortjener man sjokolade for. :)

Og sånt er med på å myke opp hele forumet, synes jeg. 

• Liker 4
Skrevet

Det er lett for å la seg rive med når det går hardt for seg i diskusjoner, men det er stort av deg å skrive unnskyld etterpå.

En god kvalitet!

Gjest NotNaomi
Skrevet
1 minutt siden, Zoey skrev:

Alle kan være ubetenksomme og blingse litt i blant. Alle gjør det, alt annet er umenneskelig. Men ikke alle eier feiltrinnene sine og tar til seg kritikk som en god rettesnor. Dét fortjener man sjokolade for. :)

Og sånt er med på å myke opp hele forumet, synes jeg. 

Takk så mye. Jeg gjorde en skikkelig blemme der,og da må jeg bare innrømme det! Har hatt lyst til å stange hodet i veggen i dag for at jeg skrev akkurat det. Det koker litt over her iblant. Min feil. Da er det bare å krype til korset! Rett og slett.

Gjest NotNaomi
Skrevet
Akkurat nå, Mass skrev:

Det er lett for å la seg rive med når det går hardt for seg i diskusjoner, men det er stort av deg å skrive unnskyld etterpå.

En god kvalitet!

Dere er nå veldig snille da! 

Skrevet
2 timer siden, NotNaomi skrev:

Jeg er norsk men syns ikke fonten er noe å klage på. Nå klager du på utlendingers grammatikk da. Je je 🙂

Anonymkode: 14a91...5b5

Gjest NotNaomi
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er norsk men syns ikke fonten er noe å klage på. Nå klager du på utlendingers grammatikk da. Je je 🙂

Jeg tok til meg det de skrev til meg. Jeg gjorde faktisk feil. 

Skrevet
3 timer siden, NotNaomi skrev:

Nok en gang bekrefter du bare at du er en god person tvers gjennom. Du og jeg er sjeldent enige her på kg, men din karakter og oppriktighet ville jeg aldri stilt spørsmål ved. 

• Liker 2
Skrevet

Shit happens, er ikke noe å tenke på. Ingen mennesker er ufeilbare, vi driter alle som en på draget fra tid til annen. 

Dette var uansett veldig uskyldig så jeg syntes ikke du bør laste deg selv altfor hardt

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, NotNaomi skrev:

Jeg tok til meg det de skrev til meg. Jeg gjorde faktisk feil. 

Okey. Jeg ser også at en annen er opptatt av skrivefeil og skriften på kg. Selv har jeg ikke noen mot fonten. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Nok en gang bekrefter du bare at du er en god person tvers gjennom. Du og jeg er sjeldent enige her på kg, men din karakter og oppriktighet ville jeg aldri stilt spørsmål ved. 

Takk du :-) nei,vi er ikke alltid enige nei. Det er som det er. Jeg setter pris på motstandere av mine synspunkter som du bla er. Det får meg til å tenke videre. Du er saklig. Det er noe jeg setter høyt. Respekt om ikke enighet. Veien å gå.

Gjest NotNaomi
Skrevet
2 minutter siden, WubWub skrev:

Shit happens, er ikke noe å tenke på. Ingen mennesker er ufeilbare, vi driter alle som en på draget fra tid til annen. 

Dette var uansett veldig uskyldig så jeg syntes ikke du bør laste deg selv altfor hardt

Takk WubWub! Men gjør jeg en tabbe så innrømmer jeg like godt. Ikke sant? Jeg såret og skuffet noen. Om jeg hadde stått for det,så ok. Men dette sto jeg ikke for :-)

Så,da får jeg bare innrømme. 

Skrevet
Akkurat nå, NotNaomi skrev:

Takk WubWub! Men gjør jeg en tabbe så innrømmer jeg like godt. Ikke sant? Jeg såret og skuffet noen. Om jeg hadde stått for det,så ok. Men dette sto jeg ikke for :-)

Så,da får jeg bare innrømme. 

Jepp, det er den rette tingen å gjøre :)

• Liker 1
Skrevet

Du er en god bruker, håper du blir værende her i lang tid framover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...