AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #21 Skrevet 16. oktober 2017 På 14.10.2017 den 10.17, AnonymBruker skrev: Søteste tråden idag trenger ikke opplyse om at det er spøkelser der når du selger. Men tror du ikke spøkelsene bare blir med deg når du flytter ala paranormal activity? Anonymkode: 90659...123 Det må være noensom er knyttet til huset tror jeg. Er et gammelt hus. På 12.10.2017 den 10.28, AnonymBruker skrev: Om du har gjenferd i huset, og husrens ikke har funket, så pass på at energien ikke er tilknyttet et møbel som du tar med deg videre. har du noe gammelt\arvet møbel? Anonymkode: b948b...d4c Skal kaste alt som er gammelt og gitt som gaver. Håper å kunne starte på nytt. Er helt tussete nå. - Men da har jeg forstått forskjellen. Etter råd fra megler burde heg ikke nevne dette for takstmann eller kjøpere da det var en «subjekttiv og personlig opplevelse av huset» Anonymkode: 67b6d...ffa
penny_ Skrevet 16. oktober 2017 #22 Skrevet 16. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det må være noensom er knyttet til huset tror jeg. Er et gammelt hus. Skal kaste alt som er gammelt og gitt som gaver. Håper å kunne starte på nytt. Er helt tussete nå. - Men da har jeg forstått forskjellen. Etter råd fra megler burde heg ikke nevne dette for takstmann eller kjøpere da det var en «subjekttiv og personlig opplevelse av huset» Anonymkode: 67b6d...ffa Ja, det var jo en snill måte å si det på. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå