Dru Skrevet 24. januar 2005 #21 Skrevet 24. januar 2005 Gmail tar ikke imot exe filer..... :o Er det egentlig så rart?
Xiomy Skrevet 24. januar 2005 #22 Skrevet 24. januar 2005 Er det egentlig så rart? Er det ikke ? Uansett er det irriterende å ikke få mottatt filer man venter på fordi gmail ikke godtar filformatet.
Dru Skrevet 24. januar 2005 #23 Skrevet 24. januar 2005 As a security measure to prevent potential viruses, Gmail does not allow you to receive executable files (such as files ending in .exe) that could contain damaging executable code. Gmail does not accept these types of files, even if they are sent in a zipped (.zip, .tar, .tgz, .taz, .z, .gz) format. If someone tries to send this type of message to your Gmail account, the message will be bounced back to the sender. Som jeg trodde.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 24. januar 2005 #25 Skrevet 24. januar 2005 Er det egentlig så rart? Det burde vært en mulighet for å kunne akseptere det. Jeg har allerede en mor fra før, trenger ikke Gmail i tillegg.
Xiomy Skrevet 24. januar 2005 #26 Skrevet 24. januar 2005 Det burde vært en mulighet for å kunne akseptere det. Jeg har allerede en mor fra før, trenger ikke Gmail i tillegg. Enig, et alternativ hvor jeg kunne valgt det bort om jeg ønsket hadde passet bedre.
Mia25 Skrevet 24. januar 2005 #27 Skrevet 24. januar 2005 er superfornøyd med min gmail! prinsippet med at du ikke trenger slette en eneste epost igjen passer meg bra! pluss at alt som tar e-postkunder fra microsoft må være et gode :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå