Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gmail tar ikke imot exe filer..... :o

Er det egentlig så rart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det egentlig så rart?

Er det ikke ?

Uansett er det irriterende å ikke få mottatt filer man venter på fordi gmail ikke godtar filformatet.

Skrevet
As a security measure to prevent potential viruses, Gmail does not allow you to receive executable files (such as files ending in .exe) that could contain damaging executable code.

Gmail does not accept these types of files, even if they are sent in a zipped (.zip, .tar, .tgz, .taz, .z, .gz) format. If someone tries to send this type of message to your Gmail account, the message will be bounced back to the sender.

Som jeg trodde.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Er det egentlig så rart?

Det burde vært en mulighet for å kunne akseptere det. Jeg har allerede en mor fra før, trenger ikke Gmail i tillegg.

Skrevet

Det burde vært en mulighet for å kunne akseptere det. Jeg har allerede en mor fra før, trenger ikke Gmail i tillegg.

:ler: Enig, et alternativ hvor jeg kunne valgt det bort om jeg ønsket hadde passet bedre.

Skrevet

er superfornøyd med min gmail! prinsippet med at du ikke trenger slette en eneste epost igjen passer meg bra! pluss at alt som tar e-postkunder fra microsoft må være et gode :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...