Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen forklare meg det? Jeg er helt blank..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er erfaringen til dere som bruker det?

Noen som har en sånn til meg? :wink:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Den kan bli bra, men er fortsatt i Beta. Jeg fikk ikke lastet ned en e-post med stort vedlegg ned til mail-klienten min f.eks.

Har 1GB lagringsplass, noe som jeg ser mer på som en hype rettet mot fjortiser, enn noe særlig nytte for de fleste.

Skrevet
Den kan bli bra, men er fortsatt i Beta. Jeg fikk ikke lastet ned en e-post med stort vedlegg ned til mail-klienten min f.eks.

Har 1GB lagringsplass, noe som jeg ser mer på som en hype rettet mot fjortiser, enn noe særlig nytte for de fleste.

Uansett bedre en Hotmails 2 MB.

Forøvrig så fikk jeg ikke lastet ned vedlegg med min mail-klient heller (bruker Thunderbird). Og det var kun en bitteliten pdf-fil.

Skrevet
Hvordan er erfaringen til dere som bruker det?

Noen som har en sånn til meg? :wink:

Send meg en PM, du ;)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Uansett bedre en Hotmails 2 MB.

:ler: Joda, skal ikke så mye til da

Men jeg hadde satt mer pris på om de hadde priorietert andre ting, men som sagt ordene "1GB lagringsplass " høres jo fint ut. De færreste tenker nok over om de virkelig trenger det.

Skrevet

:ler: Joda, skal ikke så mye til da

Men jeg hadde satt mer pris på om de hadde priorietert andre ting, men som sagt ordene "1GB lagringsplass " høres jo fint ut. De færreste tenker nok over om de virkelig trenger det.

En dag levde jeg i verdenen til en vanlig internettbruker. En person som vil kunne gå under generaliseringen "de fleste". Jeg oppdaget at "de fleste" sender "morsomme" mailer med vedlegg på 2-3 MB. "De fleste" bruker mail ganske aktivt. Så jeg er av den oppfatning at "de fleste" faktisk vil ha behov for en slik, bare de vet det ikke ennå.

Og dette var faktisk ikke ironi, selv om jeg lengter etter en anledning til å bruke de nye flaggene ;)

Men jeg skal være enig i at tjenesten ikke er perfekt, for all del. Men den funker når venner uten netikette skal sende "morsomme" mail. Hotmailkontoen blir jo sprengt av bare èn sånn mail :roll:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Det finnes en mellomting mellom 2 og 1000 MB ;). Dessuten, hadde hotmail hatt mulighet for POP3 hadde ikke problemet vært så stort. Men POP3 er en standard protokoll, så da er det vel uaktuelt for MS tenker jeg :sjarmor:

Skrevet
Men POP3 er en standard protokoll, så da er det vel uaktuelt for MS tenker jeg  :sjarmor:

Så sant, så sant...

Skrevet

Tar denne sjansen til å tilby de som vil ha en Gmail addresse. Har 6 stykker å bli kvitt.

Skrevet

Hotmail har gått over til å ha 250 MB gratis nå. Sikkert fordi Gmail plutselig dukket opp. :)

Catzy

Skrevet
Hotmail har gått over til å ha 250 MB gratis nå. Sikkert fordi Gmail plutselig dukket opp. :)

Catzy

Det hørte jeg at de skulle. For lenge siden. Men jeg har ikke sett noe til det.

Skrevet

Jeg har gått fra å ha 2 MB til 250 MB, like før jul. De tar det etterhvert. Det er liksom noe med å utvide en del Terrabyte med data fra 2 MB til 250 MB grense som tar litt tid.

Catzy

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp, min hotmail adresse er det og god lagringplass på. Dessuten er det sånn Pop3 greie, så det går så fint så :wink:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Jepp, min hotmail adresse er det og god lagringplass på. Dessuten er det sånn Pop3 greie, så det går så fint så :wink:

Nesten helt sikker på at ikke hotmail bruker pop3, men http-protokoll som kun kan benyttes i outlook (express). De skal vel også begynne med det som en betalingstjeneste.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker Yahoo sin hotmail, og bruker den vanlige Outlook..

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Jeg bruker Yahoo sin hotmail, og bruker den vanlige Outlook..

Nå er yahoo-mail og hotmail to forskjellige ting. Hotmail er eid av Microsoft, yahoo av noen andre som jeg ikke gidder å finne ut av akkurat nå. Om yahoo har mulighet for pop3 aner jeg ikke, fullt mulig.

Skrevet

Nå er yahoo-mail og hotmail to forskjellige ting. Hotmail er eid av Microsoft, yahoo av noen andre som jeg ikke gidder å finne ut av akkurat nå. Om yahoo har mulighet for pop3 aner jeg ikke, fullt mulig.

yahoo har pop3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...