Gå til innhold

Er dette normalt??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en fyr, han var veldig på og super interessert de første 3 mnd. Ringte meg daglig, vi møttes ofte og hadde det veldig fint sammen. Jeg tok opp at jeg likte at han godt, han gjorde det samme men vi ble enige om å ta det rolig. Han ble kald og hele opplegget ble bare ett stort rot. Sånn holdt vi på, av og på i ett år. Jeg avslutta det da jeg virkelig ikke orket mer, han ville ikke binde seg, var ikke klar for forhold, mens jeg var det. Så viser det seg nå, 4 mnd senere holder han på på akkurat samme måte med en ny jente. Han sier til gutta at han ikke orker mas, vil ikke binde seg, men at de henger litt sammen. Er dette virkelig normal oppførsel? Han er i midten av 20-årene, men om han vil være singel så hvorfor er han ikke det på ordentlig da? Istedenfor det greiene han driver med, jeg forstår det virkelig ikke. Og samtidig som han er med hun nye har han sagt flere ganger til meg at han er livredd for å angre på at han lar meg gå og han tar kontakt med meg innimellom. Jeg prøver så klart og ikke legge for mye i dette, men jeg har jo fortsatt ett håp om at han en dag skal vokse opp å ville ha noe seriøst, men jeg vet jeg ikke kan vente. Er sånn oppførsel normalt? 

Anonymkode: 1d4c8...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Møtte en fyr, han var veldig på og super interessert de første 3 mnd. Ringte meg daglig, vi møttes ofte og hadde det veldig fint sammen. Jeg tok opp at jeg likte at han godt, han gjorde det samme men vi ble enige om å ta det rolig. Han ble kald og hele opplegget ble bare ett stort rot. Sånn holdt vi på, av og på i ett år. Jeg avslutta det da jeg virkelig ikke orket mer, han ville ikke binde seg, var ikke klar for forhold, mens jeg var det. Så viser det seg nå, 4 mnd senere holder han på på akkurat samme måte med en ny jente. Han sier til gutta at han ikke orker mas, vil ikke binde seg, men at de henger litt sammen. Er dette virkelig normal oppførsel? Han er i midten av 20-årene, men om han vil være singel så hvorfor er han ikke det på ordentlig da? Istedenfor det greiene han driver med, jeg forstår det virkelig ikke. Og samtidig som han er med hun nye har han sagt flere ganger til meg at han er livredd for å angre på at han lar meg gå og han tar kontakt med meg innimellom. Jeg prøver så klart og ikke legge for mye i dette, men jeg har jo fortsatt ett håp om at han en dag skal vokse opp å ville ha noe seriøst, men jeg vet jeg ikke kan vente. Er sånn oppførsel normalt? 

Anonymkode: 1d4c8...5fd

Menn er ikke alltid enkle. Når jenter gjør det i mot eller med meg så oppfattes det som masete eller at det har skjedd noe alvorlig. Betyr ikke at jeg ikke har dame for det. 🙂

Anonymkode: 55368...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er ikke alltid enkle. Når jenter gjør det i mot eller med meg så oppfattes det som masete eller at det har skjedd noe alvorlig. Betyr ikke at jeg ikke har dame for det. 🙂

Anonymkode: 55368...9a6

Jeg forstod ikke helt hva du mente, kan du utdype?

ts

Anonymkode: 1d4c8...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste du hele veien at han ikke ville binde seg?

Noen er bare sånn. Og noen trenger god tid på å bli klar for forpliktelser. Kjenner en god kar som var veldig tydelig på at han ikke ønsket å binde seg fordi at han likte å leve selvstendig og ikke ha noen å ta hensyn til. Han var sånn til ut i 30 årene. Da traff han kjærligheten og stiftet familie.

Jeg synes det er mye bedre å være bevisst og tydelig på det enn at man pusher seg inn i forpliktelser som man ikke er klar for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er normal oppførsel for gutter i 20 åra og enkelte i 30 åra. 
Og nei det er ikke noe poeng å vente for han vil aldri bli klar for et forhold med deg. Han vil bare ha god pauseunderholdning fra andre damer til han møter "the one" som han endrer seg for på flekken og blir klar for med en gang. 
Hadde det vært deg hadde dere vært sammen allerede. Dropp han vinglefransen der

Anonymkode: a09f1...914

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn er de aller fleste menn. De vil ikke ha forhold, bare useriøst tøys med flest mulig damer. 

Anonymkode: 365d7...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Normalt for en drittsekk. Ikke normalt for en normal person. 

Anonymkode: ed8a7...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...