Gå til innhold

Menn som gir komplimenter til andre jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

(Dette gjelder ikke min kjæreste)

Om en som har dame sender meldinger til en venninne på Facebook, hvor han kommenterer at hun ser bra ut på bildene og "😍" Men ikke prøver seg noe ytterligere overhode, er dette normalt for menn å gjøre uten at man er interessert i venninnen? Om venninnen er en han har møtt et par ganger med andre felles venner, men ikke kjenner henne så godt? 

Anonymkode: 17dde...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke likt det. Og hvordan gidder noen å gi slik oppmerksomhet til en person? 

Anonymkode: 9de4c...217

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er litt individuelt. Om han kommenterer likt til mor, søster og bror er han nok bare sånn. Om han aldri kommenterer noe ellers blir det litt rart med en slik kommentar. Også så klart hvor mye man bruker smilyer generelt. Sender man hjertesmilyer i hytt og pine til alle er det ikke noe særlig å reagere på.

Anonymkode: 0dd02...7ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg synes det er upassende. 

Hvis man hadde vært på en fest elsn synes jeg det er innenfor å kunne gi et kompliment: "Du var fin i kjolen din" elsn, men å sende en melding for å kommentere bildene hennes på facebook? Det betyr at man har vært innpå facebook siden hennes og sett gjennom bildene i så fall. Så er det litt rart å plutselig sende melding om noe slikt, og enda mer spesielt når man har kjæreste. Jeg tenker at han vil bygge opp litt spenning for en senere anledning.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit, og rimelig teit å gjøre. Hadde vært så flau om det var min kjæreste.

Anonymkode: 9fdef...9ef

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke greit og tviler på at kjæresten ville likt det om damen sendte slike meldinger til andre menn.

Men så har man jo den der man vet i seg selv hva man selv legger i ting og er god for og tenker kanskje ikke alltid på at andre ikke alltid vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer seg ikke. Hadde ikke selv satt pris på om kona skrøt av andre menns utseende så alle kunne se det på sosiale medier. Så da avstår jeg fra å oppføre meg såpass dust selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

(Dette gjelder ikke min kjæreste)

Om en som har dame sender meldinger til en venninne på Facebook, hvor han kommenterer at hun ser bra ut på bildene og "😍" Men ikke prøver seg noe ytterligere overhode, er dette normalt for menn å gjøre uten at man er interessert i venninnen? Om venninnen er en han har møtt et par ganger med andre felles venner, men ikke kjenner henne så godt? 

Anonymkode: 17dde...4fa

Helt normalt. Betyr ikke at vi er interessert i er forhold. 🙂

Anonymkode: 5561c...3ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke likt det, og hadde hatt problemer med å stole på at fyren bare holder seg til en.. 

Anonymkode: 5ef7c...cd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er sært å drive å gi kompliment til jenter på faceook enten man er i forhold eller ikke

 

Han er definitivt interessert i jenta.  Men så lenge han er fornøyd i forholdet han er er det ikke noe grunn til å tro at han har tenkt til å gjøre noe ut av det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2017 den 20.08, Minesveiper skrev:

Jeg synes det er upassende. 

Hvis man hadde vært på en fest elsn synes jeg det er innenfor å kunne gi et kompliment: "Du var fin i kjolen din" elsn, men å sende en melding for å kommentere bildene hennes på facebook? Det betyr at man har vært innpå facebook siden hennes og sett gjennom bildene i så fall. Så er det litt rart å plutselig sende melding om noe slikt, og enda mer spesielt når man har kjæreste. Jeg tenker at han vil bygge opp litt spenning for en senere anledning.

Denne her ⬆️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.10.2017 den 20.08, Minesveiper skrev:

Jeg synes det er upassende. 

Hvis man hadde vært på en fest elsn synes jeg det er innenfor å kunne gi et kompliment: "Du var fin i kjolen din" elsn, men å sende en melding for å kommentere bildene hennes på facebook? Det betyr at man har vært innpå facebook siden hennes og sett gjennom bildene i så fall. Så er det litt rart å plutselig sende melding om noe slikt, og enda mer spesielt når man har kjæreste. Jeg tenker at han vil bygge opp litt spenning for en senere anledning.

Enig her. Hvis mannen komplimenterer andre jenter når vi tilfeldigvis møter dem, ser jeg ingenting galt i det. Som feks "så fin du er på håret i dag" eller "fin kjole". Han er en fyr som liker å få andre til å føle seg bra, og det er jo en fin ting. Men hvis han sendte melding i ens ærend for å si det, så synes jeg det er upassende.

Anonymkode: 64c36...6f1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches

For å snu det, hvis jeg hadde fått komplimenter på facebook fra en fyr som er i et forhold, da hadde jeg følt det ubehagelig og ikke likt den negative oppmerksomheten jeg hadde fått fra damen hans. Så det er ikke greit sett fra mottakerens ståsted heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er over grensen. Unntaket er hvis han er en som gjør sånt til "alle". Det finnes noen av dem også.

Anonymkode: 22f7b...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...