Gå til innhold

avstandsforhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei, vet ikke om det er riktig sted å legge det ut her men. here it goes

jeg har møtt en helt fantastisk person som jeg har blitt veldig glad i på veldig kort stund. greia her er at vi begge vil være sammen, men han flytter utlands for vinteren. Han kommer jo tilbake, og vil at jeg skal komme på besøk til han mens han bor utenlands. jeg ønsker å satse på dette her også men har hatt så dårlig erfaring med dette her før og er redd for at jeg kommer til å ødlegge dette før han kommer hjem igjen. vi har jo ikke kjent hverandre så lenge at jeg kan si jeg stoler fullt på han. 

noen andre som har datet en som bor langt unna? 

Anonymkode: 67370...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har datet en som bor langt unna, og det gikk ikke bra for å si det mildt. Når sant skal sies så hadde han psykopatiske tendenser, så jeg gjorde det slutt før det gikk for langt. Men man må sats for å vinne, så du vet ikke hvordan det går før du prøver. Lykke til!

Anonymkode: bf3f8...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kjæreste med en mann som flyttet til andre siden av landet noen måneder etter at vi møttes. Har bare vært sammen i 3 mnd nå, men det funker fint egentlig.

Jeg har all tid i verden til å gjøre ting jeg liker og får fortsatt søte nattameldinger om kvelden :-)

Det er sikkert tøft etterhvert, men siden det har vært sånn fra starten av for oss er det null stress. 

Anonymkode: 453ff...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, datet en som bodde på den andre siden av jorden. Vi er gift nå :) vari avstandsforhold i nesten tre år. Tungt på slutten der..men vi klarte oss :)

Anonymkode: 498a5...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...