AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 Kan noen relatere seg til dette? Hadde symptomer på dette som tenåring etter en traumatisk barndom. Vil helst ikke utdype hva jeg har opplevd, det var gjentagende hendelser, men kan si så mye om det grovt og bør ikke skje et barn. Gjennom tenårene hadde jeg hele tiden mareritt og backflash. Var mye sint. Fikk hjelp av en alternativ terapeut i mange år men aldri en diagnose. Ville ikke snakke om dette til lege eller noen andre. I 20-30 årene sleit jeg meg gjennom arbeidslivet. Var mye syk, men ellers sosial og klarte å ta på er fjes utad. Nå som litt eldre og med barn, opplever jeg plutselig de samme symptomene igjen og begynner å tro det har noe med mitt barns alder. Var i samme alder jeg begynte å oppleve ting selv. Skvetter av ingenting, blir fort opprørt. Får plutselig hjertebank. Husker dårligere. Har sovet dårligere, og fått tilbake noen gamle flashback. Kan det være at man får tilbake posttraumatisk stress etter så mange år? Og er dette posttraumatisk stress? Anonymkode: 8e7ee...be2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #2 Skrevet 11. oktober 2017 gå til fagperson. Anonymkode: c35f4...d46
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #3 Skrevet 11. oktober 2017 Ja, jeg tror man kan ha det hele livet, men at man kan ha lange pauser fra det til noe som gjør at symptomene kommer tilbake innimellom. Har du noen å snakke med om dette? Kommunepsykolog etc? Anonymkode: 06b15...cfc
minister-mio Skrevet 11. oktober 2017 #4 Skrevet 11. oktober 2017 Vi kan ikke vite om du har en diagnose, men du har tydelig ting som plager deg. Søk hjelp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå