AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 Hei. Er det noen her som har ME diagnosen som er satt av fastlegen? Har dere fått igjennom uføretrygd , eller måtte dere på me klinikk for å få diagnosen der også for å få uføretrygd? Anonymkode: 2a3b4...c1c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #2 Skrevet 11. oktober 2017 ME diagnose satt av fastlegen har ingen verdi som diagnose. Nav vil neppe godkjenne en diagnose på ME fra en fastlege som uføretrygd grunn. Anonymkode: 37d24...20a 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #3 Skrevet 11. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ME diagnose satt av fastlegen har ingen verdi som diagnose. Nav vil neppe godkjenne en diagnose på ME fra en fastlege som uføretrygd grunn. Anonymkode: 37d24...20a Ok. Takk for svar Anonymkode: 2a3b4...c1c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #4 Skrevet 11. oktober 2017 Legen din burde vel henvist deg videre når hin fikk mistanke om ME. Anonymkode: 0acc0...21c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #5 Skrevet 11. oktober 2017 Du trenger videre utredning. Anonymkode: eba52...4a4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #6 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg har vært innom mange spesialister , men ikke på ME klinikk. Anonymkode: 2a3b4...c1c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #7 Skrevet 11. oktober 2017 Det beste for deg er jo grundig utredning på ME-klinikk slik at diagnosen er sikker. Det ville jo være veldig synd om det viste seg at du er feildiagnostisert og egentlig har en sykdom som det finnes behandling for. Jeg tror uansett ikke at NAV godkjenner fastlegens diagnose, og de godkjenner vel kun dersom det er utredet etter Canada-kriteriene. Anonymkode: 5be2e...336 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #8 Skrevet 11. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det beste for deg er jo grundig utredning på ME-klinikk slik at diagnosen er sikker. Det ville jo være veldig synd om det viste seg at du er feildiagnostisert og egentlig har en sykdom som det finnes behandling for. Jeg tror uansett ikke at NAV godkjenner fastlegens diagnose, og de godkjenner vel kun dersom det er utredet etter Canada-kriteriene. Anonymkode: 5be2e...336 Jeg er utredet etter Canada-kriteriene. Ble syk for 8 år siden. Så har vært hos de fleste type spesialister og undersøkelser. Men som sagt ikke innom ME klinikk. Tusen takk for svar! Anonymkode: 2a3b4...c1c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå