Gå til innhold

Hjelp, kan ikke danse..brudvalsen..!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ta kontakt med et dansesenter, det gjorde vi. Fikk privattime med en kjempe flink instruktør, 45 min., ta det en uke to før bryllupet da husker dere trinnene best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enklere og billigere : Ta en rolig sang dere liker og dans slowdance heller enn vals. Kanskje enda mer personlig er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi hadde intensiv trening med en onkel av mannen min 10 minutter før vi skulle danse, og musikken tok vi på sparken :roll:

Men det gikk kjempebra og alle syntes vi var såååååå flinke :D

Slapp av, det går helt sikkert kjempefint, det er jo tross alt ingen som forventer at dere skal være proffe heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på dansekurs i dag vi! Og jeg syns ikke det er så ille pris egentlig, 650,- for 1 1/2 time. Vi skal til en som heter Bjørg Grete. http://www.bjorggretesdanseskole.no/

Har som sagt ikke vært hos henne enda. Men hun virker utrolig hyggelig og possitiv. Hun tar privattimer med brudepar, og kommer med forslag til musikk man kan bruke. Man kan visstnok til og med låne musikk av henne. Vi ringte for å bestille time egentlig alt for sent. Men hun strakk seg utrolig langt for å få til en time - "Jeg gir meg ikke så lett, dette skal vi klare!". Det ble avtalt en time til sist søndag!!! Uheldigvis ble moren hennes syk, så vi måtte utsette det til i dag. Men det er jo bare en fordel egentlig å lære trinnene så tett opp til bryllupet som mulig! Bor du i Oslo, så tror jeg jeg ville anbefale henne.

Viss ikke dette falt noe særlig i smak så er vanlig slowdance til en fin ballade helt fint. Det gjorde fetteren min i bryllupet sitt. De så så flotte ut at!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kan absolutt heller ikke danse vals, men har øvet noe hjemme her innimellom. Men valsen er rett og slett mer et lite ork for oss enn noe vi virkelig har lyst til. I går kveld bestemte vi oss derfor for å heller danse en rolig dans etter Kjærlighetsvisa. Dette er en sang som betyr mye for oss, og for vår del blir det en mye flottere opplevelse enn å danse en eller annen vals vi ikke har noe forhold til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi også til Bjørg Grethe å lære å danse brudevals...gleder meg masse :-)

Vi kan jo danse, men det er morsomt å få en litt profesjonell hjelp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til Bjørg Grete!!!!!!!!!!! Det kan absoludt anbefales! Vi hadde også tenkt til å skippe hele valsen, men fikk tips her inne (gode tips - som alltid!) om Bjørg Grete og det var verdt hver eneste krone!!!!! Hadde en kjempemorsom halvannen time hvor vi både lærte vals og polonese, og fikk masse gode tips og råd om hva gjøre når og skikk og bruk! Hun spilte musikken over på en kassett og leverte på døra vår noen dager etterpå og ringte etter bryllupet for å høre hvordan det hadde gått!! KJEMPESERVICE!

(Jeg trenger vel ikke si at vi imponerte med vår vals i bryllupet...?)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...