Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når min mann har sprutet inni meg, så blir sæden værende et døgn eller to. Ingenting renner ut, samme om jeg løper, dusjer eller går på do. Det kommer bare plutselig når det selv finner det for godt.. Det gir meg noen morsomme og litt pinlige opplevelser.

Synes det er litt rart at det er sånn, men liker det. Dette har ikke skjedd med noen av mine tidligere partnere.

Heldigvis kan mannen min "ta det ut" fra dypet med en finger hvis jeg skal på noe og må være "trygg".

Er det andre som opplever det på samme måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå bruker mine partnere stort sett dong, men de få unntakene så har jeg opplevd å plutselig få litt kliss i trusa dagen etter samleiet, så du er ikke alene om det. 

Skrevet
4 timer siden, TTB skrev:

Når min mann har sprutet inni meg, så blir sæden værende et døgn eller to. Ingenting renner ut, samme om jeg løper, dusjer eller går på do. Det kommer bare plutselig når det selv finner det for godt.. Det gir meg noen morsomme og litt pinlige opplevelser.

Synes det er litt rart at det er sånn, men liker det. Dette har ikke skjedd med noen av mine tidligere partnere.

Heldigvis kan mannen min "ta det ut" fra dypet med en finger hvis jeg skal på noe og må være "trygg".

Haha så søtt at dette er ditt første innlegg. Tror det er vanlig at det kan komme ut når det selv vil ja.

Skrevet

Fikk litt noia av tittelen - "sæd på lur" kan vel tolkes som at du opparbeider et hemmelig spermlager i fryseren :laugh:

_swallow.jpg.a4920bd45f5442cab3965bf34fb58f30.jpg

• Liker 5
Skrevet

Er vel derav ordet "sædcontainer"?:fnise:

Anonymkode: 835c0...25c

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, BiancaH96 skrev:

Nå bruker mine partnere stort sett dong, men de få unntakene så har jeg opplevd å plutselig få litt kliss i trusa dagen etter samleiet, så du er ikke alene om det. 

Dine partnere. Har du et harem eller?

Skrevet
6 timer siden, oscillatewildly85 skrev:

Dine partnere. Har du et harem eller?

Jepp, jeg har kåken full, samt noen på loftet og i kjelleren. :biggrin: Neida. Jeg har tre faste FF'er. :)

• Liker 1
Skrevet
På 11.10.2017 den 12.40, TTB skrev:

Jeg er nysgjerrig på hvordan mannen din kan ta den ut fra dypet med en finger. Kommer det i harde klomper eller????

Anonymkode: ed412...ecb

Gjest Axl Rose
Skrevet

Første jeg tenkte når jeg leste tittelen var at nå er det enda ei kjerring som skal lure til seg et barn:fnise:Huff jeg trenger alvorlig hjelp men ingenting hjelper:fnise:

Skrevet
På 12.10.2017 den 20.19, BiancaH96 skrev:

Jepp, jeg har kåken full, samt noen på loftet og i kjelleren. :biggrin: Neida. Jeg har tre faste FF'er. :)

Fin ordning. Kjenner de til at du har deg med flere eller vet de ikke om det?

Skrevet
1 minutt siden, oscillatewildly85 skrev:

Fin ordning. Kjenner de til at du har deg med flere eller vet de ikke om det?

De vet om hverandre ja, og synes det er helt greit. Og det hender vi er sammen alle fire, men da uten sex, naturligvis, da er det filmkveld eller noe annet i den dur :)

Skrevet
På 12.10.2017 den 20.53, Bootyhunter skrev:

Første jeg tenkte når jeg leste tittelen var at nå er det enda ei kjerring som skal lure til seg et barn:fnise:Huff jeg trenger alvorlig hjelp men ingenting hjelper:fnise:

Hvordan går det an å lure til seg barn når menn gir en sæd frivillig?

Skrevet
45 minutter siden, BiancaH96 skrev:

De vet om hverandre ja, og synes det er helt greit. Og det hender vi er sammen alle fire, men da uten sex, naturligvis, da er det filmkveld eller noe annet i den dur :)

Ok. Kul holdning. Skulle gjerne hatt ei dame som ville ta seg noen ffs.

Gjest Axl Rose
Skrevet
56 minutter siden, O.G. skrev:

Hvordan går det an å lure til seg barn når menn gir en sæd frivillig?

Kvinner er smarte de. Alt for å få barn. 

Skrevet
18 timer siden, Bootyhunter skrev:

Kvinner er smarte de. Alt for å få barn. 

Gi fanden i å være dum nu.

Skrevet

Må inrømme at jeg så for meg noen som «samlet» på sæden i smug her også, haha. 

Men ja, TS. Det er vanlig at det kommer ut dagen etter eller etter der igjen.

Ikke helt sikker på hva du mener med at han kan ta det ut med fingeren da? Mener du som prevansjon? For det fungerer ikke sånn, bare i tilfelle du går rundt og tror det er noe tryggt i det hele tatt.

Anonymkode: 0fcb1...f24

Gjest Axl Rose
Skrevet
2 timer siden, O.G. skrev:

Gi fanden i å være dum nu.

Dum og deilig er best

Skrevet

Ja jeg er vandt til dette 😄 og lurer også fælt på hvorfor,men ja det er vel en lomme i skjeden det gjemmer seg i😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...