Gå til innhold

skostørrelse

Skostørrelse 41 eller større ?  

52 stemmer

1. 1. Skostørrelse 41 eller større ?

• Ja
      20
    • Nei
      70

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er lei av å ikke finne store nok sko i butikkene. Hvorfor kan de ikke ta inn flere sko i størrelse 41 og større?

Vil derfor sjekke om det er flere som har dette problemet og som jeg kan bruke mot butikkene?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg føler med deg...

Søsteren min har samme problem, og jeg skjønner at det ikke er særlig kult...

Men jeg har da sett mange sko i din størrelse på din sko blandt annet? eller stemmer ikke det?

Men det er kanskje ikke så mye man kan gjøre, bortsett fra å etterlyse det så ofte man kan hos skobutikkene.. kanskje de til slutt ser at det faktisk er mange der ute som trenger disse størrelsene? :-)

Pam

Skrevet

Jeg har og samme problem.. Bruker str 42/43. Så da går det helst i joggesko, eller sko fra merket softline, de går som regel opp til 43.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg bruker også str. 42/43 og er dritlei av butikker som ikke kan ta inn store str. Sendte mail til skoringen om dette og fikk svar fra ledelsen i danmark; som de forklarte at problemet lå hos fabrikken.

MEN mye av problemet til skobutikkene/kjedene er at de overser muligheter til å tjene STORE penger. Det går an å ta inn sko fra andre levrandører som produserer store str. også. Ta bare en titt på nettet å se hva du kan få tak i av sko i Danmark og Tyskland, der er det gjerne str. opp til 45. Da snakker vi om vanlig sko, støvletter, sandaler osv. Helt utrolig at de norske kjedene tør å overse så mange, men de tjener vel nok da..

Skrevet

Bruker 42 og synes ikke det er noe problem, men så er jeg heller ikke en som har behov for å ha spes. mange par med sko.

Har vært et par-tre ganger i Glasgow de siste to årene, og Deichman Shoes der er helt fantastiske så jeg har kjøpt det jeg trenger der :)

Men det har ikke vært noe problem å finne sko her i Norge heller.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det som er tragisk er at det mange jenter som trenger 43-45 i skostr. Ta dere en tur å kikk på storfoten.no sin diskusjonside. Det er mange som sliter!

Skrevet

Jeg bruker normalt størrelse 41 og det er ikke vært noe stort problem så langt, det hender jo så klart at jeg ikke finner akkurat DEN skoen i rett størrelse, men pytt pytt!

Jeg er ikke noe spesielt skogal, som jeg vet mange jenter er, så da er ikke tapet så stort for min del.

Kjøpte noe joggesko for et par dager siden, da måtte jeg ha 42, Nike er så utrolig små i størrelsene...Og så måtte jeg ha herresko, for dameskoene til Nike slutter på 41. Merkelig egentlig..

Skrevet

Jeg bruker størrelse 41 og er skogal.

Har enda ikke hatt problemer med å finne noen typer sko... det eneste jeg sliter med er å finne støvletter som passer over leggen siden vidden på skaftet stort sett er ganske lik om skoen er i 36 eller 41. :roll:

Men jeg kan skjønne at det er ett problem for de som bruker en størrelse større eller mer, jeg merker jo hvor vanskelig det er å finne noe stilig hvis skoene er litt små i størrelsen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette bekrefter bare nesten hver 3 kvinne har størrelse 41 eller større. Hvordan skal vi påvirke skobutikkene?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det går an å sende kjedene mailer! Det hjelper lite når paris hilton blir henvist til sine ENORME føtter.. helt latterlig!

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det er bare å oppfordre kjedene til å ta inn flere større størrelser. Send mail!!!

Skrevet

Avsporing: Grooo, hva skulle vi gjort uten Deichman Shoes!??!?!?

:ler:

... Og jeg skal dit til helgen, gjett om jeg skal komme hjem med masse nye sko, da!

• 3 år senere...
Skrevet

Vel det samme gjelder også for vi som har små føtter. er ikke like lett å bruke str. 35. vill ikke gå i barnaavdelingen heller

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Vel det samme gjelder også for vi som har små føtter. er ikke like lett å bruke str. 35. vill ikke gå i barnaavdelingen heller

Jeg er bare 1, 72 høy.. men bruker 38 i sko :) er det mye i forhold til høyden min ? :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Dere skal være glade for at dere ikke er i "mine sko" for og si det sånn....

Jeg er enda ganske ung, er 1.90 høy og bruker 47-48 i sko.

Og ja! Det er et rent slit og finne sko som virkelig passer for meg.

Uansett hvor jeg drar og er så finner jeg ikke de skoene jeg vil ha i min størrelse.

Har reist en del utenlands, til og med da sliter jeg med og finne størrelsene mine. Det har tidligere vært snakk om spessial lagde sko for meg, men det blir ikke akutelt med en veldig høy pris og betale.

Skrevet
Jeg er bare 1, 72 høy.. men bruker 38 i sko :) er det mye i forhold til høyden min ? :)

Av og til lurer jeg på om folk virkelig er så dumme når de spør om ting, eller om de rett og slett bare ønsker å få bekreftelse på at de er normale (selv om de helt sikkert vet at de er det selv)...

Tror du virkelig at det er MYE i forhold til høyden din? Du er over gjennomsnittlig høyde, og har normal skostørrelse/liten skostørrelse i forhold til høyden. Fornøyd??

Jeg er 176 og bruker 39-40, syns ikke jeg kunne hatt mindre bein i forhold til min høyde.

Gjest MooCow
Skrevet

Jeg bruker alt fra 40 til 42 avhenging av type sko(sandaler kan f.eks. vaere mindre), men har egentlig ikke saa store problemer med aa finne noe her i UK. Er nok bedre utvalg her ja. Men husker jeg slet litt mer i Norge.

Skrevet

Jeg bruker 41 og 42 i sko, og syns det er temmelig vanskelig å finne sko ja..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også lange føtter..Som i tillegg er brede og med lange tær! Hvis jeg finner et par i 42 så er det ikke alltid de passer heller,fordi de er små i størrelsen. Mange land i europa har jo mye utvalg,hvorfor skal ikke vi også få det, særlig i norge der det er vanlig å være høy osv.vi er ikke alle like små som i thailand ,kina osv. Jeg får aldri gått i sko jeg virkelig liker,og når det er salg i skobutikkene er det bare å gå rett forbi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...