Gå til innhold

Gaver fra daten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en flott mann, vi har bare vært på noen få dater. Han har en fetish som er ganske uskyldig, men litt utenfor min komfort sone, så det er noe jeg vil vente litt med. Vi har ikke hatt sex sammen ennå. Og jeg så vel for meg, at i starten så har vi bare vanlig sex, og blir kjent med hverandre. Men jeg har fått 2 gaver i posten av han, første var mer uskyldig, det hadde med hans fetish og gjøre, men var noe jeg fint kan bruke uten at det har noe med sex og gjøre. Så ble jo glad for gaven og, selv om det er noe aldri jeg hadde kjøpt til meg selv. Så fikk jeg gave nummer 2, men der var det mer seksuelt innhold av denne fetishen hans. Noe jeg aldri kommer til å bruke utenom sex, og jeg følte det bare ble for mye. Og for stort press, for tidlig. Så prater han om hvor glad han er i å gi gaver til de han bryr seg om. Og han framstår som den snille. Mens jeg føler at dette er bare gaver til han, og sånn som det ene er jeg overhodet ikke klar for å bruke så tidlig. Og jeg føler nå at det er en forventning til at jeg må bruke dette. Da han har vært snill og kjøpe det.

Er det noen som vet hvordan jeg kan si på en pen måte, hvordan den siste gaven ble litt for mye. Og at jeg ikke ønsker flere sånne gaver på en stund.  

Anonymkode: a41c1...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde tenkt det samme som deg. Han kjøpte ikke gave til deg, men til seg selv. Å kjøpe en gave som er seksuell før dere har hatt sex er ikke greit dersom man ikke vet på forhånd at det er ok. Som du sier, det skaper bare press og usikkerhet. Han mangler jo sosiale antenner?

Hadde droppet fyren. Ikke fordi det er noe galt i å gi gaver eller være ærlig på at man vil ha sex med den andre, men pga at måten han handler på virker desperat og sosialt tilbakestående.

Du føler deg ukomfortabel nå. Tenk hvordan dette vil utvikle seg?

Ja, jeg krisemaksimerer sikkert. Men erfaring tilsier osv...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært dønn ærlig og tatt en prat om det, hva du føler. Det er tydelig at dette er noe som er ekstremt viktig for han, så om jeg ikke følte meg helt komfortabel med det så hadde jeg nok vurdert å avslutte datingen. Han kommer nok ikke til å godta å leve uten det. Drøyt å komme med sånne gaver til og med før dere har hatt sex, men om du ikke har sagt noe om at du ikke er helt komfortabel med sånt så tidlig så tror han vel kanskje det er greit.

Anonymkode: e71fa...e24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drop han, han manuplerer og presser, og prøver å få deg til å få dårlig samvitighet.

Anonymkode: ff3e6...9e1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Dette hadde også gjort meg skikkelig ukomfortabel. Hadde følt meg presset. Dere har jo ikke hatt sex engang. 

Tenker også som ab over. At dette er hans (dårlige) måte å gi beskjed om at den fetishen er veldig viktig for ham. Og at han trenger at du er med på den for at dette skal være noe han vil satse på. Men da burde han heller tatt det opp med deg. Ikke sendt seksuelle gaver før dere har hatt sex, det er langt over streken.

Anonymkode: ef213...71c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå videre med denne mannen. Allerede nå trår han over grensene dine og seksualiserer omgangen deres allerede før dere har hatt sex. Det lover svært, svært dårlig. Jeg er lei for det.

Anonymkode: 8e5f1...54f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer såå på hva denne fetishen er. Gi oss et lite hint da, ts! 🙆🏼

Anonymkode: 2233f...7c3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gå videre med denne mannen. Allerede nå trår han over grensene dine og seksualiserer omgangen deres allerede før dere har hatt sex. Det lover svært, svært dårlig. Jeg er lei for det.

Anonymkode: 8e5f1...54f

Men er det ikke TS sitt ansvar å gi beskjed om hvor denne grensen går? De har tydeligvis allerede pratet om fetishen, så kan jo hende han tror det er OK.

 

Anonymkode: ef213...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette høres ut som en skikkelig sex creep fra internett som sender gaver til damer han bare har møtt noen få ganger og langer ut om sin sære fetisj før man i det hele tatt har fått rekke å ha sex. 
Det er åpenbart at han vil leve ut denne fetisjen sin aktivt nå siden han er så åpen med den og markerer så tidlig med fortelling og gaver hvor viktig den er for han. Så jeg ville ansett han som feil match for meg om jeg ikke var like gira på denne fetisjen, og tatt en prat om at "jeg har sagt at det er en fetisj jeg ikke deler med deg og syntes det ble for krenkende å pressende med seksuelle gaver i posten så tidlig, og attpå til som hadde med din fetisj å gjøre , og jeg tror du vil føle du kaster bort tiden din om du innleder noe med meg for jeg kan aldri ville ha et så aktivt fetisj liv som du tydeligvis vektlegger og søker. Vi passer ikke for hverandre. Hadet bra". 

For han ser åpenbart ikke for seg å starte med vanlig sex og kanskje introdusere fetisjen for deg i små drypp over mange år og alltid holde det innenfor din komfortsone . Han vil finne noen som deler denne fetisjen like mye eller nesten like mye med han selv, og vil føle seg skuffa, og oppføre seg pressende og snurt når det "bare" er vanlig sex han får mest av. 

Anonymkode: faa79...072

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han begynner å presse deg allerede i startfasen, kan jeg tenke meg hvordan han vil bli senere. Jeg ville styrt unna denne fyren, han vil ikke bli bra for deg. Jeg tror også at muligheten er stor for at han har andre ting på "lur", lett å tenke at han tester noe ut på deg nå, og så kommer det andre ting senere.

Anonymkode: 47c2e...5ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når han begynner å presse deg allerede i startfasen, kan jeg tenke meg hvordan han vil bli senere. Jeg ville styrt unna denne fyren, han vil ikke bli bra for deg. Jeg tror også at muligheten er stor for at han har andre ting på "lur", lett å tenke at han tester noe ut på deg nå, og så kommer det andre ting senere.

Anonymkode: 47c2e...5ec

Enig, og siden han er så PÅ med å dele denne fetisjen, altså snakke om den før man i det hele tatt har vært intime, og sende sexgaver i forbindelse med den osv sier at dette er noe han MÅ ha og gjøre. 
Man kan foreksempel like litt bdsm, og ville ha det av og til , og forteller det til partneren sin etter et år som kjærester, 
eller man kan ha fullstendig bdsm avhengighet og et sterkt behov for å leve i et 24/7 slave forhold og ikke trives utenom, og derfor fortelle om den fetisjen i en viss grad med en gang for å ikke kaste bort tid på et forhold som ikke blir sånn som man har seksuelle behov for, også øke gradene etter kort tid for å inkludere det fast og ikke bare som en av og til greie som man egentlig klarer seg uten.
Eller man kan syntes det er spennende å bli tisset på og har lyst til å prøve det noen ganger og kanskje nevne med et smil for partnern sin en gang man dusjer sammen etter å ha vært sammen en stund, eller man kan være sånn at man må bli tisset på hver dag eller hver uke for å føle at livet er verdt å leve og derfor måtte lufte det for en potensiell partner med en gang for å se tilbakemeldingen om det er mulig å få til eller ikke.
Når han starter med fetisjen så kjapt og så pressende så er dette garantert bare toppen av isfjellet ja og en stor nødvendighet, prioritet og kanskje hovedfokus i livet hans... 

 

Anonymkode: faa79...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...