Belba Skrevet 24. januar 2005 #21 Del Skrevet 24. januar 2005 Kjenner til det. Jeg har butikken cirka to minutter unna, men enkelte ganger er det bare ALTFOR langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #22 Del Skrevet 24. januar 2005 Dørstokkmila kan være lang den, men i dag var det både glatt, snø og litt kaldt på en gang (slå den!), så det blei reint for mye på en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #23 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg lurer veldig på når jeg kan forvente å ha min nye mobil i hus. Leveringsdato var usikker. Jeg bestilte fra mpx.no etter at en kamerat hadde rost disse opp i skyene. Jeg er vanligvis skeptisk til å bestille slikt over nett, men siden han sa det, så stoler jeg på at dette går knirkefritt. Jeg har forelsket meg i Nokia, eller, det er kanskje mer et avhengighetsforhold. Gi meg en Ericsson og jeg skjønner ikke bæret, klarer knapt å få skrevet og sendt en sms Forøvrig liker jeg ikke Ericsson, og siden forandring fryder har jeg bestemt meg for å prøve Siemens... Og jeg har høye forventninger. Selv om jeg har lave krav. Mobilen min trenger kun å inneha funksjoner som gjør den istand til å sende og motta samtaler og sende og motta sms. Samtidig må den være enkel å sende sms med, kjapp på tastene og lett å finne fram i. Bluetooth, gprs o.l har jeg ikke behov for Også er utseendet litt viktig. Ikke for stor, ikke for liten, og elegant bør den være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #24 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg misliker mus som ikke er optiske. Den helvetes rullende kula under skal bare passe seg ellers så hiver den jeg så nærme dit pepper'n gror jeg bare er istand til å kaste :evil: Jeg vil ha optisk, trådløs mus (alle trådløse mus er kanskje optiske...) Voldsomt fornøyd med den nye PC'en min og syns den like nye flatskjermen er direkte vakker. Den gamle pc'en har jeg fått solgt og den gamle skjermen er degradert til kategorien fylle-boden-innhold i tilfelle noe skulle skje med den nye. Jeg klarte også å glede en sjel ikveld da jeg ved hjelp av dette forumet fikk svar på hvordan man får sendt store filer på inntil 10 MB på mail. Jeg er egentlig litt trøtt, våkna før halv seks i dag, og da blir man ikke så sprek om kvelden nei . Ser fram til å stupe i seng i helt rent nypålagt sengetøy og krølle meg sammen under dyna med en av bøkene jeg fikk til jul. Begynte på en bok på 700 sider for et par dager siden, men ikveld gav jeg opp. Ikke fordi jeg ikke er istand til å lese en så tjukk bok, men innså at jeg neppe kom til å rekke det før den skal leveres likevel, i tillegg til at slike tjukke bøker neppe klarer å engasjere meg gjennom hele 700 sider. Jeg foretrekker heller bøker på rundt 300 sider. Det er samme med filmer, de må ikke være for lange, 1,5 time det holder i massevis, mens en jeg kjenner syns det er i snaueste laget. Jeg begynner lett å kjede meg om ikke historien er fengende fra første side til siste slutt. For mange detaljer og snikk-snakk om ting som ikke har noe med saken å gjøre er bare kjedelig. Jeg har nok sær smak når det gjelder film og bok og hva som engasjerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #25 Del Skrevet 25. januar 2005 Humøret er en berg-og dalbane ja. Det er nok PMS'en som herjer igjen. Må ta meg sammen. Jeg er litt i tenkeboksen om dagen. Jeg kan ikke bruke p-piller. D.v.s jeg kan, om jeg syns det er levelig å ha sopp hver måned. Det syns jeg ikke. Derfor bruker jeg p-plaster og har gjort det 1 års tid. Det fungerer jo greit, men det hender det løsner litt. Også er det den pms'en da.. Men jeg funderer på å prøve en av disse: *P-plaster (med fare for vektøkning og uregelmessige blødninger, samt hørt en drøss skrekkhistorier) *Cerazette. (hvordan blir det med soppen da ?) *P-ring (lett å sette riktig og kan partner kjenne den?) Jeg vil gjerne slippe PMS'en som er ganske plagsom, mensen kunne jeg også tenke meg å bli kvitt. MEN, jeg er ikke interessert i å få et sopp-problem igjen, og jeg vil heller ikke gå mye opp i vekt. Jeg har prøvd kobberspiral, men da var blødningene så store og uregelmessige at jeg bare måtte finne en annen løsning. Det er forsåvidt bare å ta en sjans og hoppe i det. Det er vel eneste måten å finne ut om noe av dette passer meg. Men, det er litt halvskummelt å eksperimentere med dette også syns jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 25. januar 2005 #26 Del Skrevet 25. januar 2005 D.v.s jeg kan' date=' om jeg syns det er levelig å ha sopp hver måned. [/quote'] Takk for opplysningen. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #27 Del Skrevet 25. januar 2005 Bare hyggelig, du må ikke tro det er noe morsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 25. januar 2005 #28 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg mente ikke at det var morsomt, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #29 Del Skrevet 25. januar 2005 I dag dumpa det ned en regning i posten.... Fra NRK-Lisensavdelingen. Gribber :evil: Aftenens middag er som følger: Løvblad, potetbåter med skall og bearnaisesaus. I dag har jeg handlet inn pizza og godteri til venninnekvelden i morgen og på torsdag blir det også sosialisering. Helgen kommer til å bli selvpålagt billig. Vindusshopping for eksempel,utgår. Leiligheten er støvsugd, badet er vasket (jeg lurer på hvilken idiot som oppfant hvite fliser foressten...Det burde vært forbudt på ethvert badegulv..), nyvaskede klær lagt i skapet og det ser ganske presentabelt ut her. Kollegaene mine gikk meg virkelig på nervene i dag, stort sett hvert ord de klarte å vregne ut av seg gnagde meg langt inn i ryggmargen. Jeg begynner å innse at den PMS'en, noe jeg tidligere bare har blåst høyt av og ment var kvinners unnskyldning for å oppføre seg som småjævler, faktisk virkelig ER noe i. Ja, det er godt mulig jeg er treg i oppfattelsen som ikke har skjønt dette før nå nylig. Jeg har alltid hatt humørsvingninger, men er faktisk ganske stabil og jevnt over i greit humør ellers, men akkurat rundt den månedlige morroa, da er jeg helt umulig. Jeg har bare ikke klart å koble det før nå Det som er dumt med det, er at det går ikke barre utover meg selv, men også mine nærmeste. Det er helt klart noe jeg bør prøve å finne ut om er mulig å gjøre noe med, eller om jeg bare må leve med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 26. januar 2005 #30 Del Skrevet 26. januar 2005 Har du noengang opplevd å få svettetokter av å sjekke kontoen? :o Ha det hyggelig i kveld! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #31 Del Skrevet 27. januar 2005 Ja, jeg har faktisk det. Da jeg fikk 25.000 igjen på skatten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #32 Del Skrevet 27. januar 2005 Ordren min hos mpx står fortsatt åpen. De regna med at mobilen min ville komme inn på lager i går. Jeg håper at det gikk som de spådde, og at de da får sendt den avgårde i dag. Med litt flaks har jeg den på lørdag. Hyggelig venninnekveld i går, min lille prins sjarmerte henne i senk der han kravla rundt på alle fire og storkoste seg i selskap av gjesten min. Han har den virkningen på folk. Selvfølgelig, det er jo ikke hvem som helst som har oppdratt den lille tassen heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #33 Del Skrevet 27. januar 2005 Mannfolk :evil: Om blikk og tanker kunne drepe.... Men jeg lar meg overhodet ikke vippe av pinnen. Jeg forholder meg saklig og rolig til hele situasjonen og diskusjonen selv om det koker inni meg. Jeg syns jeg takler det forbausende bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 27. januar 2005 #34 Del Skrevet 27. januar 2005 Bra! Det er ikke så lett, men lønner seg - ofte. Har du lyst til å være prøvekanin når jeg blir hjerneforsker? Tror forresten litt av pensumet mitt handler om noe du interesserer deg for; hvorfor drapsmenn opptrer som de gjør, etc. Hvis det er interessant skal jeg oversette og sende det til deg, hvis du vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #35 Del Skrevet 27. januar 2005 Ja takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 27. januar 2005 #36 Del Skrevet 27. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #37 Del Skrevet 27. januar 2005 Vondt i hodet, tygger på en baguett med hvitløkssmør og satser på å ha en ånde av en annen verden i mårra Siden jeg var så opptatta med andre ting før i dag, tok jeg lunsjknekkebrødene som frokost når jeg kom hjem halv fem. Har skrevet en laaaaaang mail, sendt den avgårde, informert den som skulle få den og sitter å funderer på om det var et sjakktrekk eller det motsatte å sende den. Det finner jeg ut ganske fort. Dagen har vært ganske slitsom. Jeg kunne tenke meg å sove, men klokka er bare 18, kan ikke sove nå, da ødelegger jeg døgnrytmen jeg må ha for å fungere på jobb. X: bare hold ut du så går dette så fint så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 28. januar 2005 Forfatter #38 Del Skrevet 28. januar 2005 Jammen er det fredag Lunsjen består av 1 stk Go'morgen Aprikosyoghurt & müsli, og 1 stk pære. I helgen skal jeg drikke Tequila tenkte jeg, det har jeg ikke prøvd meg på på mange år. MPX får ikke inn mobilen jeg bestilte på sitt lager før "forventet ankomst" 18 februar. Først sa de 26 januar, men da det ikke hadde skjedd noe i går, tok jeg kontakt, og fikk da beskjed om at leverandørene deres ikke alltid var like pålitelige dessverre, men at jeg selvfølgelig kunne slette ordren. Også måtte jeg ha en videre strålende dag ! Og siden jeg ikke er så tålmodig, sletta jeg hele ordren og bestilte fra utenabbonnement.no, isteden. Da bør jeg ha telefonen nå til uka engang. De hadde 9 på lager, så jeg vil ikke høre noe till om forsinkelser her også. Jeg lurer på om man er fritt vilt til å forstyrres i lunsjen sin jeg, når man ikke sitter i en kantine, men på plassen sin.... Det kan virke slik. Og da hjelper det ikke å unnskylde seg for at man forstyrrer meg når man kommer for tredje gang. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 28. januar 2005 Forfatter #39 Del Skrevet 28. januar 2005 Har vaska klær, sola meg litt, tatt et bad, lagd middag, vaska opp og shina opp kjøkkenet. Tenkte å begynne på en ny bok i dag. En jeg fikk til jul. Sidney Sheldon: Si meg hva du drømmer. Den er ikke så romantisk som den kan høres ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #40 Del Skrevet 31. januar 2005 Boka var så interessant og spennende at jeg nesten ikke greide å legge den fra meg. Den handlet om en dame med multippel personlighet. Hovedpersonligheten var fullstendig intetanende om at en av de to andre personlighetene var en kaldblodig morder. Jeg fikk en beskjed i dag som bekymrer meg veldig. Og det med god grunn. Jeg håper det går bra med han. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå