Gå til innhold

X-files


Xiomy

Anbefalte innlegg

Har du noengang spist middag mens en liten tass med stoooore dådyrøyne strekker den lille kroppen sin så langt han bare kan og prøver å se om han kan være så heldig å snappe til seg en liten bit ?

Som mor kan det være litt hardt å stå imot slikt.

By the way... Velkommen til mine x-filer !

Måtte du komme igjen og igjen...og igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei til Tàri & Uruviel :-)

Fredagen kunne by på festligheter, mens lørdagen foregår stille og i et bedagelig tempo.

Jeg har trimmet VISA-musklene i dag....

Dagens investering ble splitter ny PC, flatskjerm og webcamera.

Jeg vil påstå jeg gjorde minst 1 kupp.

Kveldens film: Den som frykter ulven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Vimsevips :vinke:

VISA-kortet begynner å få tilbake fargen nå :oops:

Okay, nå ringte sekretæren til en av statsrådene :o

Det er alltid like artig å ikke være informert når man får spørsmål.... :evil:

Formen er ikke på topp, er lei jobben, vondt i ryggen og i en smule labert humør. Vil hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tittei Belba :-)

24 januar er visst årets verste dag.

Okay, da er altså min vonde rygg og dårlige humør ren og skjær logikk da.. :wink:

Sa jeg at VISA-kortet hadde fått tilbake noe tilnærma lik den normale fargen ?

Hehe, bare vent et par dager, for da kommer min nybestilte splitter nye mobiltelefon :oops:

Nå har jeg brukt nok penger på en stund, føler jeg.

Jeg har en svak erindring om at jeg en god stund nå har spart av alle krefter til en etterlengtet eksotisk ferie også.

Så det gjelder å slutte med stil mens leken ennå er god :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asia-rundtur ?

Hvor i Asia har du tenkt deg da ?

Jeg har tenkt meg et helt bestemt sted som det for tiden ikke er spesielt mye igjen av etter en viss flodbølge for en måned siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det blir nok ikke med èn gang, siden jeg må spare nok penger, samt ha tid til å bli en liten stund.

Målet er å dra rundt i Kambodsja, Vietnam og Laos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge tenkte du å bli borte ?

Jeg tenker meg et sted mellom 2 og 3 uker, og er også interessert i å reise litt rundt og ikke slå meg ned kun på et sted. Vil iallefall gjerne innom et par steder.

Det skal bli så fantastisk å komme bort fra dette været...

Selv om jeg må innrømme jeg fikk vårfølelsen da sola viste seg og skinte inn vinduet og varmet meg i ryggen i dag, det gjorde faktisk underverker for humøret bare det.

Lett å glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge tenkte du å bli borte ?

Jeg har det ikke helt klart oppi hodet mitt enda, siden det er en forholdsvis ny idè.

Men, minimum 3 uker. Når skal jeg få tid til det, tru. :roll: Ser ikke helt for meg hvordan jeg skal få tid til mer enn det, dessverre. Men det er absolutt bedre enn ingenting.

Jeg tenker meg et sted mellom 2 og 3 uker, og er også interessert i å reise litt rundt og ikke slå meg ned kun på et sted. Vil iallefall gjerne innom et par steder.

Hvor vil du, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal til Thailand.

Og da helst en blanding av sol, opplevelses- og shoppingferie.

Jeg kunne ikke tenke meg å bo i Bangkok for eksempel, jeg vil ha hovedvekt på opplevelser og strand i nærheten.

Jeg syns det er interessant å reise litt rundt og oppleve ulike steder & attraksjoner i landet jeg reiser til, både for opplevelsens skyld, men også for å lære litt om landet.

Reise til forskjellige øyer, oppleve kultur, smake forskjellig mat, lære litt om skikker osv.

Nøyaktig hvor er jeg ikke sikker på p.g.a ødeleggelsene etter flodbølgen.

Derfor avventer jeg litt med å reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet du skal til Thailand, men du sa du ville reise rundt, så jeg lurte på hvor i Thailand?

Jeg syns det er interessant å reise litt rundt og oppleve ulike steder & attraksjoner i landet jeg reiser til, både for opplevelsens skyld, men også for å lære litt om landet.

Reise til forskjellige øyer, oppleve kultur, smake forskjellig mat, lære litt om skikker osv.

Enig.

Jeg håper på å kunne se litt av buddhismens praksis på turen min - kanskje bo et sted hvor jeg kan lære.

Ellers er jo alt nytt interessant forøvrig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet du skal til Thailand, men du sa du ville reise rundt, så jeg lurte på hvor i Thailand?

Nøyaktig hvor er jeg ikke sikker på p.g.a ødeleggelsene etter flodbølgen.

Derfor avventer jeg litt med å reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har faktisk lyst (det blir feil ord) til å reise til f.eks Khao Lak eller Phi Phi, to av de verst rammede områdene i Thailand etter flodbølgen.

Det høres kanskje rart ut, men jeg er interessert i å se med egne øyne flodbølgens herjinger og hva slags krefter som egentlig har vært på fære her.

Det er helt sikkert et fælt syn, men likefullt noe jeg tror jeg kan ha godt av og som kan være lærerikt blandt annet med tanke på hvor godt vi har det.

Selvfølgelig kunne jeg reist et annet sted for å se fattigdom som ikke er like rasert i tillegg, men det er nå engang Thailand som hele tiden har vært det klare reisemålet og jeg tenker ikke å endre på det selv om det har skjedd store forandringer på kort tid.

Det er selvfølgelig ikke snakk om å dra denne måneden, men forhåpentligvis iløpet av første halvår.

Ellers er Phuket en mulighet.

Det er forsåvidt mange av dem (mulighetene, altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte deg, det skulle jeg gjerne gjort, men her står det toast på "middagsmenyen" i dag, fordi jeg ikke hadde hverken ork eller lyst til å slepe meg de ekstra 15 meterne til butikken...... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...