Gå til innhold

Belbarier


Belba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Det er ikke så verst å få bekreftet at en man likte før' date=' virkelig ikke var noe tap. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_dorian_charm.gif' alt=':sjarmor:'>

Nei det hørtes ut som en tilfredsstillende bekreftelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg da ?

*dytter deg litt opp i systemet*

Hei. :)

Det går bra - men det er endel å gjøre, og jeg er litt sliten.

Helt greit, forsåvidt, så lenge det ikke skjer så mye annet enn skole og trening.

Deilig å trene om dagen, men jeg blir så klart utålmodig - typisk meg! Utålmodig etter resultater, altså. Føler meg som en liten slappfisk.

Men - det er jo derfor jeg er der, og jeg vet jo også at jeg egentlig ikke er spesielt slapp. :wink:

Meg og mine illusjoner.

Håper det går fint med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Belba :vinke:

Siden du var så grei å skrive hilsen til meg må jo også jeg gjøre det samme til deg :)

Du må gjerne titte innom hilse siden min en annen gang også!

Ha en god helg å nyt den!

God klem,Belle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Belle :blomst:

Nå hiver jeg meg snart på bussen - inn i de dype skoger. Jeg gleder meg noe helt vanvittig til å komme bort fra byen, og hvis jeg kommer meg ned til sentrum uten å knekke ryggen (mye å bære på), så blir dette en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk - det ble det!

Parkert i landets mer perifere strøk for helgen, og stoortrives.

Av og til blir det nok Oslo.

Blir her en liten stund gitt, jobber bra her og får slappet av.

Det verste er at jeg ikke har lyst til å reise tilbake, og gruer meg! :roll::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen får jeg kanskje fiksa PCn min!

Kjenner en som jobber med data som tilbød seg å se på den. Håper han har den filen jeg mangler.

Hadde vært SÅ godt å fått dette i orden.

Tror jeg skal se "Der Untergang" på onsdag - gleder meg til det.

Uvanlige mennesker fascinerer meg.

Kritikken mot filmen er forøvrig tøvete.

Ellers er jeg halvveis bedt på fest på lørdag, men jeg skal jobbe.

Litt synd (og litt beroligende), noen folk der det hadde vært litt spennende å treffe.

Det blir vel siste arbeidsdag i helga - jeg tror jeg skal bytte jobb. Det vil si, jeg må bare si opp den nåværende jobben, for så å se meg om etter en nærmere ekstrajobb.

Det tror jeg kan bli bra. Hvis det er noe ledig.

Kan tenke meg å jobbe i en slags butikk - klær, sko eller noe. Eventuelt noe sikkerhetsgreier, som jeg er vant til.

Er noe jeg trenger å snakke/skrive om, men jeg kan ikke gjøre det her (eller: jeg vil ikke), siden jeg ikke har basert meg på å holde en anonym profil.

Farsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste MMS'n man kan få, er vel bildet av en helt fersk liten nyfødt gutt, med stolt hilsen fra nybakt pappa. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke fiksa PCn, så det er mulig jeg må slette alt og installere på nytt.

Greit nok, men det betyr en god del ekstraarbeid (hadde masse notater der) - skikkelig kinkig feil.

Filer som forsvinner.

Men. Det er ingen krise. Overlever det.

Litt sur fordi jeg ikke får med meg Der Untergang på onsdag likevel - de skulle på torsdag i stedet, og da er jeg på jobb.

Har kjempelyst til å se den, så jeg får fikse det på egen hånd.

Driver for tiden å får sydd inn bunaden min, har arvet den fra en bestemor som har en noe annen kroppsfasong enn meg. :wink:

Den blir kjempefin!

Jeg er ikke av dem som elsker bunad, men jeg synes det er litt artig til 17. mai og slikt.

Når jeg skal i bryllup i sommer, skal jeg derimot benytte anledningen til å bruke en lang kjole jeg kjøpte på måfå en gang i fjor.

Dagens kommentar:

E: Jeg skal hente mannen min i byen etterpå

M: Åh, så du har dårlig tid da?

E: Nei, jeg har ikke dårlig tid. Han må bare vente.

:P

I morgen drar jeg hjem igjen - gleder meg ikke noe særlig (selv om det helt sikkert blir greit når jeg kommer meg dit).

Er litt lei om dagen - sliten uten noen spesiell grunn - og føler mest for å grave meg ned i sofaen og se film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt yndlingssitat:

I have lost more than 300 games, missed more than 9000 shots and failed over and over again.

That's why I succeeded.

(Michael Jordan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lage mat:

- sunt

- kyllingsalat

- røkt svinekam

- kikk mer, bl.a. hos Arkana og i diverse egne kokebøker

Trening

- styrketrening

- løp og jogg

Studier

- lese noen timer effektivt hver dag

- for det meste fri i helgene

- nedprioritere forelesninger

[inspirasjon for egen del]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal få meg pusekatt ! :hoppe:

(tror jeg, da..)

:hoppe: Åh, fortell!

Jeg kan være tante. :wink:

Fikk tilbud om å kjøpe rottweiler-valp i går ...

:sloss vilt med viljestyrken:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig humør ...

I tillegg til pengetrøbbel (som ser ut til å løse seg nå), er jeg bare generelt sliten/lei i dag.

Er vel flere alternative svar på hvorfor, men det er kjipt, åkke som.

Skulle trent styrke, siden jeg ikke har trent på en uke (pga jobb og bortreist), men jeg dropper det bare - tar meg heller en joggetur i skogen i kveld. Det blir deilig. :-D

Skulle hatt en avtale med Mr. i løpet av de neste to dagene, siden han drar til utlandet en liten periode, men det får han initiere.

Har fått usannsyyynlig lyst på hund i det siste.

Før var det schæfer, nå står det mellom schæfer eller rottweiler.

Ikke fordi jeg hverken har råd eller plass akkurat nå - men det er litt morsomt å drømme. Studenttida er jo heller ikke den verste tida å skaffe seg valp på!

Skal surfe litt rundt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...