Belba Skrevet 21. januar 2005 #1 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg kom plutselig på at det er fredag: GODTERI-TID !!! Jeg og mine kollektiv-frender har avsagt ed om å holde godteri-spising til fredag og lørdag - samt kinokvelder. Det blir sykelig mye kino om dagen. Siden jeg av og til er nødt til å prate piss, så oppretter jeg (nok en) dagbok på KG, for å holde pjattet unna andre tråder og uskyldige brukere. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 21. januar 2005 #2 Del Skrevet 21. januar 2005 Gudd ivning ! Siden du (helt tilfeldig) la rett under meg i det jeg hadde et aldri så lite fredagsuhell og la gjesteboken min på alldeles feil plass, så får du din første hilsen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 21. januar 2005 Hola Xiomy. Jeg sitter på skolen nå, og har delvis lyst til å gå ut, delvis lyst til å grave meg under pleddet mitt og spise mengder med godteri. Blir sliten og lei av å være for lenge på skolen (stakkars meg ), og planene for i kveld gikk litt i grus, sammen med en vond rygg. I morgen blir det uansett ut på byen, så det gjør jo ikke noe å roe ned i kveld. Bortsett fra at jeg ville truffet en bestemt venninne. Nuhvel. Jeg har nok en medfødt genfeil som går på pose&sekk-syndromet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 21. januar 2005 "Medfødt genfeil" - det var virkelig intelligent sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2005 #5 Del Skrevet 21. januar 2005 "Medfødt genfeil" - det var virkelig intelligent sagt. i hvertfall såfremt ingen har tuklet med deg....(Mad Scientist alert) Hallo, forresten, og velkommen til KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 21. januar 2005 Hjertelig takk, det blir spennende å se seg rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2005 #7 Del Skrevet 21. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. januar 2005 #8 Del Skrevet 22. januar 2005 Hallu! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei Fisken! :D Jeg leser litt om buddhismen om dagen (hadde en "periode" før, og har kommet litt i modus igjen), men jeg blir litt bekymra for min egen fremtid når jeg, selv etter å ha sittet en god stund å lest om de "viktige tingene i livet" - sørger i flere minutter over en brukket negl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 24. januar 2005 #10 Del Skrevet 24. januar 2005 sørger i flere minutter over en brukket negl. Da begynner det å bli bekymringsfullt.. Litt distrè ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 24. januar 2005 Ikke distrè akkurat, har vel heller litt få bekymringer om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 24. januar 2005 Etter en usedvanlig frisk start på dagen, sitter jeg som en aldri så liten energi-bunt. Har akkurat kjøpt ny mobil, som kommer i posten om litt - misliker sterkt å bruke penger på slikt, men siden den jeg har nå har følgende feil: - Ringer av seg selv - Skurrer - Man hører hverken hva jeg eller andre sier mer enn 20 sekunder av gangen - Blander meldinger, så jeg får 3 meldinger kombinert til èn (veldig fantasifullt) - Sletter telefonlista når den har lyst Ellers har jeg skrevet ut en god del sider med buddhistiske tekster fra nettet nå, som jeg skal lese ved siden av pensum & studier i kveld. Jeg er helt paralysert av min egen tiltakslyst i dag; å stå opp klokka sju, sitte i meditasjon i en liten time, for så å studere i et par timer før jeg reiser til byen (og handler ), er jo helt overjordisk til å være meg om dagen. Skal forøvrig teste et nytt kosttilskudd: LifePak/CordyMax. Det er utviklet av en kineser som ville forene gammel østlig visdom med moderne teknikker (vitenskapelig testet). I kveld blir det kyllingfilet og stekte grønnsaker i tortillas - jeg takker høyere makter for at jeg faktisk liker sunn mat (tortillas kan kanskje diskuteres, men), siden jeg kan spise mengder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 24. januar 2005 #13 Del Skrevet 24. januar 2005 Har akkurat kjøpt ny mobil, som kommer i posten om litt - ! Det ble for fristende, ja... May I ask ? Hva slags mobil da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 24. januar 2005 #14 Del Skrevet 24. januar 2005 I kveld blir det kyllingfilet og stekte grønnsaker i tortillas - jeg takker høyere makter for at jeg faktisk liker sunn mat (tortillas kan kanskje diskuteres, men), siden jeg kan spise mengder! Hmm...Det hørtes godt ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #15 Del Skrevet 24. januar 2005 Den telefonen din kan nok være irriterende til tider, men jeg synes den hørtes riktig så festlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #16 Del Skrevet 24. januar 2005 X: Jeg klarte ikke å la være. :oops: Det er Ericsson T630. På tide, jeg blir jo venneløs av å aldri kunne ta telefonen når det ringer (må ta en seriøs forklaringsrunde etterhvert ... he-he). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #17 Del Skrevet 24. januar 2005 Den telefonen din kan nok være irriterende til tider' date=' men jeg synes den hørtes riktig så festlig ut [/quote'] Ja, spesielt når jeg får ANDRES sexmeldinger innblandet i mine egne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #18 Del Skrevet 24. januar 2005 Nå har jeg bestilt pulsklokke også. Jeg tror bankkortene våre er beslektet, X. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xiomy Skrevet 24. januar 2005 #19 Del Skrevet 24. januar 2005 Ditt heter ikke VISA det også, vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #20 Del Skrevet 25. januar 2005 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå