RaGnA Skrevet 2. mars 2002 #21 Del Skrevet 2. mars 2002 1 Ny melding motatt: ZMZ klemmzer til Hele Lyztige engler..... Fra Meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 3. mars 2002 #22 Del Skrevet 3. mars 2002 Velkommen tilbake Væren! Jeg er en av dem som har kommet til i menigheten mens du var borte. Snart er det min tur å reise laaaaangt bort. Undrer på om kofferten blir full av blindpassasjerer? Sjefsmeinerengel Flo* 1212[ Dette Innlegg er endret av: Flo* den 2002-03-03 09:58 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 3. mars 2002 #23 Del Skrevet 3. mars 2002 Hei og go morgen alle zammen!! Og hvor skal du da Flo? (nyzzgjerii til de graader..!) *lager i stand en ztoor frokost jeg, siden det er første søndagen, Hjemme på leenge for Væren* Det må jo feires!!:D12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. mars 2002 #24 Del Skrevet 3. mars 2002 Mmmmm!!!! Nyyyydelig frokost, RaGnA!!! Du er en engel! Dette smakte skikkelig godt! Jammen har du vært tidlig oppe for å dekke dette flotte frokostbordet. Sånt varmer! Nå må vi kose oss og spise leeeenge, alle sammen! Velkommen til oss, Flo*, det skal bli koselig å bli bedre kjent med deg også, etterhvert! Håper du trives som lystig engel? *klemmer englene* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. mars 2002 #25 Del Skrevet 3. mars 2002 Jeg foreslo litt kjæresteaktiviteter for min syke mann... men neida, han skal bare ligge helt stille og liiiiiiide... ja, riktig. Så det er godt vi har englene. Men det spørs om jeg ikke må lese litt også da... men nææææ....så fin oppvask å ta - har oppdaget gelden ved oppvask etter at studiene begynte å kreve sitt. En perfekt unnskyldning... Nei, dettane går ikke. Det er sol og det er søndag, nå skal jeg gå å rydde på patioen jeg, så den er klar til påske. Men først må jeg rydde på lageret. Her - en kasse Pærebrus til hver - bare å forsyne seg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 3. mars 2002 #26 Del Skrevet 3. mars 2002 Hei Tusenfryd! Håper du får en koselig søndag du og:-) Tuzen takk for mazzeviz av pærebrus, du ser vel at det er frokozt igjen til deg og? _________________ RaGnA 1212[ Dette Innlegg er endret av: RaGnA den 2002-03-03 13:02 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 3. mars 2002 #27 Del Skrevet 3. mars 2002 tar en ztooor zlrk med pærebruz, og zlapper av etter en laang glattiz zukletur.... (hviz noen lurer på hvor jeg var.....Jeg zukla til hollywud.......og var ztatizt i en ny film med Pitt og Bruze ...) @lfa; Bruze zavner deg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 3. mars 2002 #28 Del Skrevet 3. mars 2002 Heisann! På tide jeg stikker innom litt jeg også, det er pinlig sjelden for tida Hmm..hvis jeg opplever det samme som i går flere ganger, så kan jeg bli nødt til å sende dere sykemeldig... Jeg var ute i snøen med hundene. To store trekkvillige hunder i sele foran, og meg selv hengende etter på ski. JIIIHAAAAAAA! .....hva var det? Uppsh..en hare! Ante ikke at hundene var SÅ trekkvillige! Vi var i god fart nedover en bakke da hundene fikk øye på haren til venstre... Reddet jeg situasjonen? Nei. Skarpt til venstre med hundene, meg selv og et kaos av armer og bein, skistaver og ski! Nåja, jeg stoppet jo til slutt, men det første jeg fikk øye på da var en bjørkelegg der brillene pleier å sitte... Så var det å lete etter briller, tenner, staver, ski og stolthet i denne utmerkete men akk så kalde snøen. Som jeg hadde overalt. Verst var det med den snøen som havnet i trusa ... Vel, mørbanket, stiv og støl fikk jeg samlet inn to flirende og fornøyde hunder, og så vaklet vi videre. Alle var enige om at vi hadde hatt en fin tur.. _________________ Hege(Misha)1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-03-03 13:19 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. mars 2002 #29 Del Skrevet 3. mars 2002 For supernerden med snart grågusten hud er det en fornøyelse å lese om aktiviteter i all denne naturen som skrytes så mye av... Jeg visste det var en grunn til at min elskede patio er natur nok for meg. Klem fra hun som faktisk har rent ned drittunger i Korketrekkeren i vinter...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 3. mars 2002 #30 Del Skrevet 3. mars 2002 Jeg roper herved et høylydt HALLELUJA!! og søker samtidig om opptak i den ærværdige menighet. Menigheten har til nå knyttet til seg kompetanse innen mystikk, sjelesorg og tåkelegging, men jeg vil på det sterkeste anbefale å krydre mangfoldet med filosofiske innspill i tillegg. Av den mer ironisk-humoristiske arten, vel å merke. Jeg søker herved om å få tildelt stillingen som "Sjefsfilosof m/nedrykk". Det er tre meget gode grunner til dette: 1. Filosofi og pærebrus hører naturlig sammen. 2. Det er best å tenke sammen med andre. 3. Sørlandet trenger en ny, karismatisk menighet. Dessuten må jeg innrømme at det frister å bli bedre kjent med de to nevnte herrer i betongbunkeren. Sørlandsk hilsen fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. mars 2002 #31 Del Skrevet 3. mars 2002 Bertha; jeg ønsker deg herved vannvittig og utrolig masse velkommen i vårt muntre og alt fra selvhøytidelige fellesskap som forøvrig savner sidestykke her til lands!!! Sjefsfilosof m/nedrykk var en glimrende stillingstittel; jeg formelig ELSKER når folk tenker selv! Du er ansatt!!! Vi gleder oss til mange dypsindige grublerier og tankeeksperimenter sammen med deg, kjære Bertha! Kris vil oppdatere medlemsregisteret når han kommer hjem fra sin studietur (??? Krmt...) i Sverige! Klem fra menighetsoverhodet12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 3. mars 2002 #32 Del Skrevet 3. mars 2002 Rapport fra Glattiz ferden.....: "det er fortiden zvært glatt og uoverziktlig på veien gjennom gulleplezkogen. Ze opp for både takraz og zteinharde ramlende epler, det anbefalez zykkelhjelm i området! RaGnA ha i di zizte dager, erfart dette...da hun ramlet på izen og zlo både hode og vett ut av zeg.... Men ellerz er det god zikt, med en zkinnende gul zol på vår kjerkommen Engle himmel" En mer utfyllende rapport ventez i løpet av ei ztund, da RaGnA ventez å komme inn for landing....ganzke znart..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #33 Del Skrevet 24. januar 2016 Boink. Boink. Boink... Anonymkode: 6fe4b...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #34 Del Skrevet 27. januar 2016 Den 24. januar 2016 at 20.59, AnonymBruker skrev: Boink. Boink. Boink... Anonymkode: 6fe4b...06b Tråden er fra 2002... Anonymkode: e5942...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå