Kris Skrevet 21. februar 2002 #1 Skrevet 21. februar 2002 Velkommen til vårt menighetskontor! Dette er en oversikt over alle medlemmene i menigheten, og hvilke stillinger de forskjellige innehar. Denne tråden kan du bruke til å søke om medlemsskap, og her vil listen bli oppdatert fortløpende. "De lystige engler" fryder seg over pærebrus, reker, kylling, ris, vafler, bamsemums...og Ekno, eller epleknott. Epleknott er laget av gulleplene som vokser i vår egen gullepleskog. Epleknotten har vist seg å være fullstendig ufarlig, men fungerer som et mildt partydop, basert på naturlig og sunn eplesyre. Gir ikke varige skader, men bare midlertidig forstyrrelse av konsonant-uttale kan forekomme. S'er blir byttet ut med Z'er osv... Det er likevel et ønske fra menighetsledelsen å etterhvert få ned bruken av Ekno i menigheten, for så å få tilbake gleden over den opprinnelige pærebrusen. Hos oss har vi en leken og lystig holdning til livet og alt dets mangfold, og menigheten bærer preg av personlig omsorg for hverandre. Vi har eget basseng med oppblåsbare palmestoler, Gode og dyre hudkremer til alle, eget lysthus, 6 gullbelagte sykler til gratis utleie mm. Vi har et aktivt sosialt menighetsliv, basert på sosiale utskeielser og det faktum at humor er en alvorlig sak! Søk gjerne om opptak du også! Skriv gjerne litt om dine gode egenskaper, så vi vet hvilken stilling vi kan tilby deg i vår glade flokk! DE LYSTIGE ENGLER - STILLINGSOVERSIKT: 69 medlemmer (inkludert 1 æresmedlem) 2 fantasimedlemmer (uten ytrings- og stemmerett) ÆRESMEDLEM: Vår kjære, eminente redaktør: Gry Lystig Menighetsoverhode: Væren Bøssebærer, sjefsideolog og Værens hyrde: Kris Kritthvitt Får og godt forbilde: @lfa Beskytter av Engler og Får: Misha Rekesjef m/opprykk: Ragna Tåkelegger: Misty Pærebrussjef: Tusenfryd Pærefryd Kunstnerisk sjef: Aline Kokkeleringsengel: Bria Party-maker engel: Zena Sykkelreparatør i utlendighet: Ottilie Jazzelskende og lystig Ku: Litago Sentralbordengel: Hypnotic Besserwisser: Sølvpila 2. svevende Engel: Lille Humorsjef med ubegrenset potensiale: Thea Englesmurf: Smurfen Trøsteengel: Lillesmurfen Basaransvarlig/sjefshekler: tøbba Selvutnevnt diplomat: Tullejenta Assisterende månefe (og dotømmer): Krepsejenta 1.forsanger og sjefsdyrepasser: HMSP Katte-engel: Tyren Dataengel: Ine2 Kvitrende sykepleierengel: Kylie Tamburmajor i lykkerus: Nala Vikarierende badevakt: Xantippe psykiatriengel: Just Me @lfa's tidligere hockeyhyrde: Nicolas Smilelager: Adrienne Riskoker og sjef over rismarkene: eli Dronning og Svevende Engel: Lionda Vaffelsjef: nora Gledespike: Sala P Duskejente: Vela Sex- og samlivsundervisninsinsp.(u/svigermor): Puma Menighetsadvokat: Alex 1.Fiolinist (glansnummer: "Deilig er jorden"): Altaecia 2.Fiolinist: AnTe Søndagsskolelærer og orakel: Tilde Vaffelstekerassistent M/Opprykk: Skravla Badevakt-sjef i full stilling (rød badebukse): Bamse Sjelesørger: Lula Gledesspreder: Froskeprinsesse Menighetsfargeklatt: Zulu Kaffebrygger: Fru Månestråle Natterangleransvarlig: Britt Oppvasksjef: Sofia Nattugle (våker over oss alle): Sirenen Organist: Tulla Magedanser: Lene Nattens engel: Lolita Brudepike: Lilleba Brudepike: MarianneE Lystig menighetsgrubler: Labbetussi Himmelblomster-ansvarlig: OKSI Følsomdusjsangerengel: Hope Tegnspråkengel: LilleStineMor Mystikk-engel: Stimavema Sjefsmeinerengel: Flo* Trollkyndigengel: Vinga Askeengel: Askepott Barnevaktengel: Trille Bakerengel: Marianne Vaktmesterassistentengel: LilleMika Asylsøkerengel: *Perser* Rollerbladesbabe med englevinger: ~~Ragnhild~~ Bussjåførengel: Pludre Fantasimedlem : Bruce Willis Fantasimedlem : Brad Pitt [ Dette Innlegg er endret av: Kris den 2002-02-27 16:53 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Kris den 2002-02-27 16:55 ]
Kris Skrevet 21. februar 2002 Forfatter #2 Skrevet 21. februar 2002 Hei igjen alle sammen! Nå er kontoret endelig flyttet til det nye forumet, og vi håper at alle englene får det fint her! Når det gjelder de to tvilsomme amerikanske fyrene, så vil jeg berolige dere alle med at de er i god behold. De blir behandlet med respekt og og verdighet nede i den bekmørke betongbunkeren. To falne og mørke engler passer på dem dag og natt slik at de har det de trenger, mens de venter på å bli deportert til Påskeøya! Det er altså ingen grunn til bekymring! vennlig hilsen deres ærbødige leder 12
Nicky B Skrevet 21. februar 2002 #3 Skrevet 21. februar 2002 Vil bare si at jeg syns dette terror regimet ditt boer slutte naa!! Ellers tror jeg vaeren har ett og annet aa si naar hun kommer tilbake... 12
Kris Skrevet 21. februar 2002 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2002 Dette er bare en måte å gjøre menigheten til et sikkert sted for våre medlemmer Jeg har sett på enkelte amerikanske og norske TV predikanter, og målet for menigheten må være å bli styrtrike og mektige, slik at vi kan få vår egen TV-stasjon. Dermed kan vi få inn enda mer penger og bli enda rikere! For en god slump penger kan vi til og med tilby evig frelse! hilsen deres åndelige leder _________________ Kris1212[ Dette Innlegg er endret av: Kris den 2002-02-21 18:32 ]
Nicky B Skrevet 21. februar 2002 #5 Skrevet 21. februar 2002 Jeg ser ansvaret har fullstendig gaatt deg til hodet! Du er blitt stormannsgal!!!! 12
Marianne Skrevet 21. februar 2002 #6 Skrevet 21. februar 2002 Jeg tror nok at tiden er kommet til å legge inn en søknad om opptak i menigheten her og Jeg er en ærlig, snill og veldig tålmodig person (sier andre ihvertfall ) Jeg elsker å lese historier og eventyr, med innlevelse såklart Men kanskje det jeg er mest skikket til er å være en baker siden det er min store lidenskap å mikse å trikse på den fronten. Og selvfølgelig har funnet ut at det beste å dynke sukkerbunn med er pærebrus. Håper på positivt svar fra øverste hold. 12
Kris Skrevet 21. februar 2002 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2002 Hei Marianne! Du er herved opptatt som fullverdig medlem av vår menighet! Du får tittelen "Bakerengel" og vi gleder oss til å smake på dine spesialiteter! vennlig hilsen12
Kris Skrevet 21. februar 2002 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2002 Hei! Jeg ser visst at interessen for å bli rike i en fart, ikke helt slår an i menigheten! Meningen var at samtidig som vi frelste andre, så skulle vi kunne velte oss i jordisk gods og gull. Jeg hadde blant annet tenkt at vi kunne hatt følgelnde annonse: Betal kr. 10.000,- og bli frelst! Du kommer til paradiset med rakettfart, med "De lystige engler". Følg oss og du er garantert en lekker treroms leilighet med balkong ut mot Edens hage! Her er eplene alltid modne, og du kan spise til krampa tar deg! Se opp for slanger! Du vil bo ved siden av engelen Gabrielsen! "Praise the Lord and send me the money!" Dette hadde vært i god gammel predikant stil! Jeg hadde blitt Pastor Kris og Væren erkebiskopengel! Vi hadde blitt styrtrike og de som betalte hadde trodd at de ble frelst! Det er bare å beklage at vi i stedet må leve i fattigdom, slik vi gjør. Fortsette å gå rundt med malingspannene for å skaffe penger! Håpløst dumt, når vi kunne svindlet og manipulert og blitt rike! Derfor velger jeg å slippe løs Brad og Bruce også, men de får være støttemedlemmer inntil Væren er tilbake! _________________ Kris1212[ Dette Innlegg er endret av: Kris den 2002-02-21 21:04 ]
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2002 #10 Skrevet 22. februar 2002 Kris da!!!!! *lettere sjokkert* Hva er det jeg ser?????? Vil ikke ha noen predikant tendenser her... Du er blitt invadert av en ond presteånd fra middelalderen!!!! *grøsser i sitt trollkyndige hjerte* Predikantånd, prestefa##.... Til hel gå, til hel gå.. La vår kjære menighetsoverhodevikar for Væren vårt kjære overhode (uuups, litt på vidda nå...) gå fri fra din innflytelse... Huuummmmm....huummmmmmmm...... Kris? Kris?? Er du der????? Joda, jordisk gods og gull er ikke å forakte, men glem nå ikke dem som ikke har råd til ti tusen raske pronto opp av lomma... Og dessuten nekter jeg å betale noe som helst for å spise gull-epler!!! **ler** *klemmer Kris og håper han er bra nå*12
Kris Skrevet 22. februar 2002 Forfatter #11 Skrevet 22. februar 2002 Hei Ragnhild, du er herved opptatt som medlem av vår menighet! vennlig hilsen12
Kris Skrevet 22. februar 2002 Forfatter #12 Skrevet 22. februar 2002 He, he, Vinga, beklager at jeg har vært besatt av onde kristne TV-predikantånder i de siste dagene! Disse er nå drevet ut av en demonutdriver, og jeg er frisk igjen. Alt er ved det gamle, bortsett fra at jeg ikke vil gi tilbake æresmedlemskapet til nepa og kålrota! Vår redaktør fortjener å være æresmedlem, men ikke to fyrer som ikke engang vet at vi eksisterer, he, he! Så lenge jeg er daglig leder av denne menigheten får de forholde seg til å være støttemedlemmer, og jeg er sikker på at jeg har Væren med meg!!!!! hilsen 12
Litago Skrevet 22. februar 2002 #13 Skrevet 22. februar 2002 Kris, vi skal sladre vi! Vi skal sladre til Væren om at du opptrer som diktator i englemenigheten! Og lar deg forlede av penger og gull. Fyttterakkernsin sier jeg altså. Ble veldig skuffet... Og du som har AMU kurs og alt!!! Bruce og Brad er våre fantasi-engler, - ikke ta dem fra oss!!!! Hilsen en fortvilet ku.
Kris Skrevet 22. februar 2002 Forfatter #14 Skrevet 22. februar 2002 Hei Litago! Ja, bare sladre du, he, he! Det er ikke grenser for hva jeg gjør for en ku! Jeg skal herved utnevne de to til fantasimedlemmer, men lenger strekker jeg meg ikke!!!!!!!!!!!!! hilsen12
Væren Skrevet 1. mars 2002 #15 Skrevet 1. mars 2002 Nei, men hva i himmelens navn er det som skjer her da... Her snur et stakkars menighetsoverhode ryggen til et par uker, og så er det rene diktaturet her når man vender nesa hjem! Hehe, bare tuller Kris! Du har gjort en kjempejobb mens jeg var borte, akkurat som jeg hadde forventet! Ellers er det jo fantastisk å registrere at det er kommet flere nye medlemmer inn i vår lystige flokk! Hjertelig velkommen skal dere være *velsigner alle i rikt monn* Gleder meg til å ta fatt på jobben igjen med fornyede krefter og litt brune vinger! Synes jammen dere har pusset fint opp her mens jeg var borte, forresten! Klem fra Væren *må få meg ny signatur*
Væren Skrevet 1. mars 2002 #16 Skrevet 1. mars 2002 Må bare sjekke ut den nye signaturen min! Nå, hva synes dere? Et engleoverhode verdig, eller??? Hihi! Klem12
Bria Skrevet 2. mars 2002 #17 Skrevet 2. mars 2002 BRIA RULLER MED ØYNENE OG SIER: IMPONERANDES OG PASSANDE VÆREN12
Væren Skrevet 2. mars 2002 #18 Skrevet 2. mars 2002 Takk, Bria!!! Nå ble jeg kjempeglad! *smiler lykkelig*12
RaGnA Skrevet 2. mars 2002 #19 Skrevet 2. mars 2002 Nyyydeli zignatur Væren! Kozli at du er "back in biznezz" igjen! Er fortiden på en laang zukletur, med glattiz zukkel....så jeg sender bare meldingen her som ZMZ:) KOZ RaGnA
Væren Skrevet 2. mars 2002 #20 Skrevet 2. mars 2002 Takk zkal du ha, RaGnA! Kozli å være back in bizness igjen ogzå! Fint at du likte zignaturen min! Jeg vurderer faktizk å bli zignaturtog når jeg blir ztor! *vldg mrzmt* Klem til RaGnA!12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå