AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg er en smal jente på noen-og-tjue. Men jeg har en epleform som jeg ikke er helt fornøyd med. Når jeg går ned i vekt blir magen mindre, men det gjør resten også. Så jeg er fortsatt litt uproposjonert. Vil det hjelpe å trene mye lår f.eks? Kan jeg få litt større hofteparti og lår sånn? Anonymkode: 1bf3b...7c6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 Vil nevne at jeg løper en del, men trener lite styrke. ts Anonymkode: 1bf3b...7c6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #4 Skrevet 10. oktober 2017 Man forandrer ikke grunnleggende kroppstype, nei, Man kan trene mer og få litt mer muskelmasse, men det skal helst være å trene muskler på hele kroppen da. Hva med å bare kle deg etter kroppstypen din? http://wka.beriger.com/hvordan-a-kle-for-din-kroppstype Anonymkode: dd17d...03e 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 Lagrer du mest fett på mage kan det bety flere ting, blant annet høy kortisolnivåer i kroppen (stress). Det er ofte hormonelt betongen hvor vi kvinner lagrer fett. Men Ja, ved å trene mer rumpe og lår så kan du endre fysikk, legg gjerne til rygg og skuldre også. Anonymkode: 72cdc...625
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #6 Skrevet 10. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lagrer du mest fett på mage kan det bety flere ting, blant annet høy kortisolnivåer i kroppen (stress). Det er ofte hormonelt betongen hvor vi kvinner lagrer fett. Men Ja, ved å trene mer rumpe og lår så kan du endre fysikk, legg gjerne til rygg og skuldre også. Anonymkode: 72cdc...625 Noen har også naturlig eplefasong, uten innblanding av hormoner. Anonymkode: 2eca8...d0e 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #7 Skrevet 10. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen har også naturlig eplefasong, uten innblanding av hormoner. Anonymkode: 2eca8...d0e Ja men kan være verd å sjekke ut uansett for det kan gjerne hjelpe med å gå ned i fett% på de vanskelige stedene. Anonymkode: 72cdc...625
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå