AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg drømmer om å gå opp på et vulkansk fjell tidlig, tidlig og se på soloppgangen og ha utsikt ned i krateret. Men er det fullstendig galskap når man har astma? Tenker ikke på tynn luft, men evt partikler eller annet. Anonymkode: b6e7a...693
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #2 Skrevet 10. oktober 2017 Om vulkanen ikke har hatt utbrudd av noe slag de siste par månedene, så er det trolig mer svevestøv i Bergen i januar enn på en vulkan. Det spørs jo på vulkanen også. Gror det vegetasjon på vulkanen? Det vil binde grus, støv og partikler. Er det kun sand, stein, aske og ørken og med aktive ventiler og kamre? Ikke gå der. Anonymkode: 0beb7...958
Minlillesky Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg drømmer om å gå opp på et vulkansk fjell tidlig, tidlig og se på soloppgangen og ha utsikt ned i krateret. Men er det fullstendig galskap når man har astma? Tenker ikke på tynn luft, men evt partikler eller annet. Anonymkode: b6e7a...693 Det må du jo rådføre deg med legen din om. VI her inne vet ikke hvor alvorlig astma du har, hvilken "grad" av det.Ta kontakt med legen og finn ut av det på en ordentlig måte Men ville ikke ha gjort det om jeg hadde hatt astma..
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #4 Skrevet 10. oktober 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om vulkanen ikke har hatt utbrudd av noe slag de siste par månedene, så er det trolig mer svevestøv i Bergen i januar enn på en vulkan. Det spørs jo på vulkanen også. Gror det vegetasjon på vulkanen? Det vil binde grus, støv og partikler. Er det kun sand, stein, aske og ørken og med aktive ventiler og kamre? Ikke gå der. Anonymkode: 0beb7...958 Gode poeng! Takk! Anonymkode: b6e7a...693
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 17 minutter siden, Minlillesky skrev: Det må du jo rådføre deg med legen din om. VI her inne vet ikke hvor alvorlig astma du har, hvilken "grad" av det.Ta kontakt med legen og finn ut av det på en ordentlig måte Men ville ikke ha gjort det om jeg hadde hatt astma.. Jada, skjønner det. Men må være mulig å si litt på generelt grunnlag. Anonymkode: b6e7a...693
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #6 Skrevet 11. oktober 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg drømmer om å gå opp på et vulkansk fjell tidlig, tidlig og se på soloppgangen og ha utsikt ned i krateret. Men er det fullstendig galskap når man har astma? Tenker ikke på tynn luft, men evt partikler eller annet. Anonymkode: b6e7a...693 Partiklene er ditt minste problem, du kan bruke maske av den typen naaf.no anbefaler ved Calima på Gran Canaria/Valle Marina. Bruker du forbyggende medisiner før du går oppover så er du ekstra sikret. Det mine lunger ville hatt problemer med er å gå oppover i høyden, men astma har jo fire ulike alvorlighetsgrader, så hvilken alvorlighetsgrad du har er jo avgjørende for hvor mye du klarer. Er detmTeide på Tenerife du vil opp til? Anonymkode: 08445...899
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå