Gå til innhold

Advarte ei mot Kvinnequiden

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)

Jeg har vel vært her i ca halvannet år. Begynte å lese her før jeg ble medlem,men fikk lyst til å delta da visse temaer og spørsmål dukket opp. Ofte har jeg tenkt at mange her må leve i en helt annen verden enn meg,for det er veldig mye rart her. Og,for å være ærlig syns jeg nivået er latterlig lavt iblant. Mye kunnskapsløshet,latterlig mange som ikke en gang kan skrive riktig,og,utrolig lite refleksjon.

Så er det gutter og menn her som helt åpenbart hater kvinner,og som er her kun fordi de føler seg mislykket. Det er en ting,men,hvorfor kvinner sørger for at de får oppmerksomhet,er mer enn jeg forstår. Enten elsker disse kvinnene drama,eller så skorter det på sunn fornuft. Såkalte troll overlever fordi de får respons.Så..var det ei jente på 17 år som ville på Kg,og jeg advarte henne! Det sier sitt.

Så. Det er dere som er oppegående her også.Fornuftige,flinke til å skrive innlegg og som har noe intelligent å bidra med. Noen få menn også. Til dere : 

Ville dere anbefalt eller advart mot å bli medlem her?

Ps. Mener unge jenter.

Endret av NotNaomi
Videoannonse
Annonse
Gjest Rosetelys
Skrevet

Jeg ville ikke anbefalt unge jenter å lese eller være medlem her. Unge er veldig lettpåvirkelige og mange av rådene som blir gitt her er jo langt borti natta. I tillegg, om man er litt usikker på seg selv kan en del av trådene her og "tips og råd" ha ytterligere negativ effekt.

Skrevet

Ville ikke anbefalt det iallefall. Man kan jo tro at de meningene som er her inne er representative for befolkningen. Selv ser jeg det som underholdning (av den noe mørke sorten).

Anonymkode: a79d4...80e

• Liker 17
Skrevet

Vil aldri anbefale KG. 

Anonymkode: a20b1...baa

• Liker 6
Skrevet

Alt for mange høyreekstreme troll som sprer alt for mye av sine brune oppgulp uhindret her. Så nei, jeg ville ikke anbefalt noen dette forumet. Dessverre. Er mye finere forum på FB.

Anonymkode: b1e79...144

• Liker 5
Gjest Sugemerke
Skrevet

Du kaster elefanter i glasshus med innlegget ditt, men for å svare: jeg tenker folk gjør som de vil.

Skrevet

Nei, nei!!! Har du først logget deg inn her, er det vanskelig å komme seg ut igjen! :sjokkbla:

Anonymkode: 59d0d...097

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Sugemerke skrev:

Du kaster elefanter i glasshus med innlegget ditt, men for å svare: jeg tenker folk gjør som de vil.

Fantastisk uttrykk! :fnise:

• Liker 4
Gjest NotNaomi
Skrevet
2 minutter siden, Sugemerke skrev:

Hva mener du? Kan du utdype litt?

Gjest Ingvild17
Skrevet

Blitt advart sjæl av kjæresten. Han mener det er alt for mange gærninger på KG og at man ikke har godt av å lese så mye hat. 

Skrevet
4 minutter siden, NotNaomi skrev:

Hva mener du? Kan du utdype litt?

Blandet du to uttrykk eller? Elefanten i rommet, og kaste stein i glasshus

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Ingvild17 skrev:

Blitt advart sjæl av kjæresten. Han mener det er alt for mange gærninger på KG og at man ikke har godt av å lese så mye hat. 

Han har jo rett. 

• Liker 6
Gjest Ingvild17
Skrevet (endret)
6 minutes ago, AnonymBruker said:

Han har jo rett. 

Ja, det har han nok. Så er kun på forumet nå som jeg er sengeliggende. 

For øvrig glad for jeg har en kjæreste som faktisk advarer meg mot KG og ikke en som sitter på KG og poster "kvinnekritikk". Men de mennene som driver på med slik har vel neppe dame. 

Endret av Ingvild17
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Kanskje ikke unge kvinner. Men jo flere som deltar jo større sjanse er det for at du treffer på noen oppegående. Hadde uansett sagt at alt man leser på kg må må  ta med en klype salt.

Gjest NotNaomi
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nei!!! Har du først logget deg inn her, er det vanskelig å komme seg ut igjen! :sjokkbla:

:laugh:

Gjest NotNaomi
Skrevet
Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Kanskje ikke unge kvinner. Men jo flere som deltar jo større sjanse er det for at du treffer på noen oppegående. Hadde uansett sagt at alt man leser på kg må må  ta med en klype salt.

Det er sant,men da bør det helst være voksne som høyner nivået her først. Ikke kaste inn unge jenter som garantert vil bli dessillusjonerte tenker jeg.

Skrevet
5 minutter siden, Ingvild17 skrev:

Ja, det har han nok. Så er kun på forumet nå som jeg er sengeliggende. 

For øvrig glad for jeg har en kjæreste som faktisk advarer meg mot KG og ikke en som sitter på KG og poster "kvinnekritikk". Men de mennene som driver på med slik har vel neppe dame. 

Det har de nok ikke ne😂i 

Anonymkode: 6628a...3b4

Gjest gjestvest
Skrevet

Det er naivt å tro at en tenåring vil holde seg unna når hun blir advart mot noe. En advarsel pirrer gjerne ens nysgjerrighet: En vil oppdage, vite, se med egne øyne. Det er det å være et menneske i utvikling. 
Jeg er redd din advarsel kan ha hatt motsatt effekt. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
Akkurat nå, gjestvest skrev:

Det er naivt å tro at en tenåring vil holde seg unna når hun blir advart mot noe. En advarsel pirrer gjerne ens nysgjerrighet: En vil oppdage, vite, se med egne øyne. Det er det å være et menneske i utvikling. 
Jeg er redd din advarsel kan ha hatt motsatt effekt. 

Det kommer an på hvem som advarer. Jeg forklarte som jeg gjorde i HI. Det kommer også litt an på 17-åringen. Tror ikke hun kommer til å være her gitt.

Skrevet

Man må ta KG for det det er: Tidsfordriv og underholdning. Men nei, jeg ville nok ikke anbefalt en ung jente medlemskap her. Personen bør være oppegående og voksen nok til å ta mange av innleggene med en stor klype salt.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...