Gå til innhold

Musestille etter 2 date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sendt en snap eller et mess. Du «synker» ikke lavt eller er «desperat» for det om. Bedre å få litt ro i sjela. 

Er responsen laber, og han ikke viser lite interesse fremover også hadde jeg ikke giddet noe mer. Menn spiller ikke kostbare, er de interessert og de ser noe de vil ha er de veldig ivrige.

Endret av Perle
Skriveleifer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, ha is i magen, la det gå litt tid? Eventuelt send en personlig snap selv og se hvordan har reagerer? 

Anonymkode: 46f4c...a53

Vurderer heller å sende en personlig nå, eller i morgen. 

Anonymkode: a6af0...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vurderer heller å sende en personlig nå, eller i morgen. 

Anonymkode: a6af0...89b

Det kan du jo gjøre. 

Anonymkode: 46f4c...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Perle skrev:

Jeg hadde sendt en snap eller et mess. Du «synker» ikke lavt eller er «desperat» for det om. 

Er responsen laber, og han ikke viser lite interesse fremover også hadde jeg ikke giddet noe mer. Men spiller ikke kostbare, er de interessert og de ser noe de vil ha er de ivrige.

Jeg er i grunn enig der altså. 

Anonymkode: a6af0...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart det ble stille fra han når han ikke fikk pult deg. 

Anonymkode: 9291b...987

Det er vel motsatt...gutter maser helt til de får pult. Etterpå, er det som de har forsvunnet fra verden 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hysterisk. Om det var meg ville jeg sendt en melding i morgen og tatt initiativet til en ny date. 

Anonymkode: 2fee3...622

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hørt noe mer fra han?

Anonymkode: f7113...48b

Vi chattet litt på onsdag. Jeg som startet. Ble enige om date 3. Han sa i tillegg at det var litt kaos om dagen, og at han hadde mye å gjøre. At neste uke ville være bedre. Men nå har det gått to dager igjen uten ett pip. Jeg sender heller ikke noe. Må ærlig innrømme at det er litt uvant med noen som er så stille. 

 

Tips?

 

ts

Anonymkode: a6af0...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi chattet litt på onsdag. Jeg som startet. Ble enige om date 3. Han sa i tillegg at det var litt kaos om dagen, og at han hadde mye å gjøre. At neste uke ville være bedre. Men nå har det gått to dager igjen uten ett pip. Jeg sender heller ikke noe. Må ærlig innrømme at det er litt uvant med noen som er så stille. 

 

Tips?

 

ts

Anonymkode: a6af0...89b

Sånn jeg ser på det så chattet dere på onsdag og ble enige da om å se på dag for ny date neste uke. Ser egentlig ikke noe poeng i å gi lyd fra seg før neste uke kommer da og uken og dagene er litt klarere. Dere var på date forrige lørdag og søndag, og dere chattet sammen på mandag etter datesene, og du opprettet denne tråden på tirsdag. Jeg vil råde deg til å SLAPPE av. 
Du virker veldig kravstor og forventningsfull når du mener dere skal ha mere kontakt enn dere allerede har! I mine øyne.... 

Anonymkode: bfa82...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2017 den 21.05, AnonymBruker skrev:

Hatt to supre, korte dater.... søndag og mandag. Hadde kontakt i går kveld. Vært musestille fra han i dag. Det er vel ikke akkurat gode nyheter, eller er jeg hysterisk? 

Anonymkode: a6af0...89b

Kaller en spade for spade. Sen tilbakemelding=lunken følelse. Hverfall i dagens samfunn hvor det kun er snakk om 10 sek å taste en melding.

hadde jeg vært deg hadde jeg hatt en reservert holdning og forventning, og begynt å se etter noe annet. 

Bare gjensidig opplevelse og match er godt nok spør du meg.

Anonymkode: 3c412...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kaller en spade for spade. Sen tilbakemelding=lunken følelse. Hverfall i dagens samfunn hvor det kun er snakk om 10 sek å taste en melding.

hadde jeg vært deg hadde jeg hatt en reservert holdning og forventning, og begynt å se etter noe annet. 

Bare gjensidig opplevelse og match er godt nok spør du meg.

Anonymkode: 3c412...250


I dagens samfunn som er så hektisk hele tiden så vil man også gjerne være 100% tilstede når man kommuniserer med en man faktisk bryr seg om og liker. 

Reservert holdning fordi det går to dager mellom hver melding? Wow, ikke rart noen er evig single og syntes dating er komplisert! 
Ikke gjør det så mye mer komplisert enn det er! 2 dager er ingenting, jeg hadde ikke fått nerver før etter nærmere to uker! Iiiis i magen, tolmodighet er en dyd osv :)

Anonymkode: bfa82...39f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn jeg ser på det så chattet dere på onsdag og ble enige da om å se på dag for ny date neste uke. Ser egentlig ikke noe poeng i å gi lyd fra seg før neste uke kommer da og uken og dagene er litt klarere. Dere var på date forrige lørdag og søndag, og dere chattet sammen på mandag etter datesene, og du opprettet denne tråden på tirsdag. Jeg vil råde deg til å SLAPPE av. 
Du virker veldig kravstor og forventningsfull når du mener dere skal ha mere kontakt enn dere allerede har! I mine øyne.... 

Anonymkode: bfa82...39f

Slappe av med store bokstaver og virker kravstor. I din verden kanskje? Ett lite distansert perspektiv på ulike personligheter er kanskje innafor? 

Anonymkode: a6af0...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Slappe av med store bokstaver og virker kravstor. I din verden kanskje? Ett lite distansert perspektiv på ulike personligheter er kanskje innafor? 

Anonymkode: a6af0...89b

Kan i tillegg glede deg med at jeg ikke har gitt lyd på tre dager.

Anonymkode: a6af0...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kaller en spade for spade. Sen tilbakemelding=lunken følelse. Hverfall i dagens samfunn hvor det kun er snakk om 10 sek å taste en melding.

hadde jeg vært deg hadde jeg hatt en reservert holdning og forventning, og begynt å se etter noe annet. 

Bare gjensidig opplevelse og match er godt nok spør du meg.

Anonymkode: 3c412...250

Jeg er litt der også. En liten mld/snap tar to sekunder. 

Anonymkode: a6af0...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...