Gå til innhold

Er det bare meg, eller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...har terskelen blant moderatorene for å rydde bort persondebatt blitt mye høyere den siste tiden? Synes jeg ser oftere og oftere at innlysende persondebatt, på grensen til personangrep, blir stående selv om det blir rapportert... Både på mine egne og andres vegne! 

Vurderer å boikotte KG pga dette.

Anonymkode: 58f87...a88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

...har terskelen blant moderatorene for å rydde bort persondebatt blitt mye høyere den siste tiden? Synes jeg ser oftere og oftere at innlysende persondebatt, på grensen til personangrep, blir stående selv om det blir rapportert... Både på mine egne og andres vegne! 

Vurderer å boikotte KG pga dette.

Anonymkode: 58f87...a88

Hvis to mennesker er uenige, mener du...? 😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Norre skrev:

Hvis to mennesker er uenige, mener du...? 😲

Forklar nærmere? Skjønner ikke hva du mener 

Anonymkode: 58f87...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forklar nærmere? Skjønner ikke hva du mener 

Anonymkode: 58f87...a88

Jeg vet hva personangrep er.

Usikker på hva du mener med «persondebatt»...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Norre skrev:

Jeg vet hva personangrep er.

Usikker på hva du mener med «persondebatt»...?

Brukerdebatt, da. 

Les forumreglene. 

Anonymkode: 58f87...a88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brukerdebatt, da. 

Les forumreglene. 

Anonymkode: 58f87...a88

Jeg skjønner og er helt enig i at man skal oppføre seg. Stusset bare over ordet. Om persondebatt og personangrep er det samme. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Norre skrev:

Jeg skjønner og er helt enig i at man skal oppføre seg. Stusset bare over ordet. Om persondebatt og personangrep er det samme. 🙂

Ok, skjønner. Nei mente brukerdebatt, altså kommentarer og diskusjon på brukeren i seg selv i stedet for diskusjon om sak. 

Anonymkode: 58f87...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Har motsatt inntrykk jeg. Det kan ta tid,der er jeg enig! Men de reagerer. Skulle ønske de kunne reagere litt kjappere,og iblant er det noe urettferdighet. Men de reagerer ihvertfall. Det skal de ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, NotNaomi skrev:

Har motsatt inntrykk jeg. Det kan ta tid,der er jeg enig! Men de reagerer. Skulle ønske de kunne reagere litt kjappere,og iblant er det noe urettferdighet. Men de reagerer ihvertfall. Det skal de ha.

Synes det begynner å bli mange eksempler jeg har vært borti nå der moderatorene har ignorert regelbrudd. Enkelte ganger har jeg måttet rapportere noe sikkert 10 ganger før det skjer noe. Ofte har jeg måttet sende PM til moderatorene. Vet ikke om jeg skal boikotte KG fordi jeg ikke gidder dette tullet mer, eller om jeg skal fortsette hvis de lar brukerdebatt om meg stå fordi de ikke liker meg. Da kan de jo ikke få viljen sin :) 

Anonymkode: 58f87...a88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. jeg tolker ikke regelbruddene feil, det er ganske klart at det har vært brudd på reglementet.... Så det er ikke vits å begynne å diskutere det her... 

Anonymkode: 58f87...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det begynner å bli mange eksempler jeg har vært borti nå der moderatorene har ignorert regelbrudd. Enkelte ganger har jeg måttet rapportere noe sikkert 10 ganger før det skjer noe. Ofte har jeg måttet sende PM til moderatorene. Vet ikke om jeg skal boikotte KG fordi jeg ikke gidder dette tullet mer, eller om jeg skal fortsette hvis de lar brukerdebatt om meg stå fordi de ikke liker meg. Da kan de jo ikke få viljen sin :) 

Anonymkode: 58f87...a88

Fordi de ikke liker deg? Tror du det har med saken å gjøre? Ikke vet jeg,men forventer jo at de er objektive? Jeg rapporterte sjelden før,men har begynt. Fordi jeg tenker vi som brukere må ta ansvar. De har reagert,og jeg vet ikke om jeg er så godt likt akkurat? Men høres kjedelig ut om det er tilfelle. Det skal jo ikke skje da! Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NotNaomi skrev:

Fordi de ikke liker deg? Tror du det har med saken å gjøre? Ikke vet jeg,men forventer jo at de er objektive? Jeg rapporterte sjelden før,men har begynt. Fordi jeg tenker vi som brukere må ta ansvar. De har reagert,og jeg vet ikke om jeg er så godt likt akkurat? Men høres kjedelig ut om det er tilfelle. Det skal jo ikke skje da! Hm.

Tidligere har jeg opplevd de som nokså objektive, og når jeg henvendte meg til dem var de også ganske greie. Nå synes jeg igrunn de virker negativt innstilt til meg som bruker. Når de ikke rydder bort åpenbare brukerdebatter og personangrep så tenker jeg jo mitt. I en tråd ble jeg kalt demon f.eks, dette innlegget rapporterte jeg utallige ganger over kanskje 2 uker før det endelig ble fjernet... Gapestokk much....

Jeg har flere eksempler som jeg kunne linket til, men ønsker ikke å identifisere brukernavnet mitt her.

Anonymkode: 58f87...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Mass skrev:

I de trådene jeg har vært i er de alltid innom og rydder. Og det gjør de ofte før jeg så hva som ble ryddet. 

 

Da er det vel bare mine rapporter de ignorerer da. 

Anonymkode: 58f87...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er det vel bare mine rapporter de ignorerer da. 

Anonymkode: 58f87...a88

Å nei, det var ikke slik jeg mente det. Det kan ha hatt ulik grad av regelbrudd, kanskje. Jeg er dessverre en som burde blitt flinkere til å rapportere. 

Men har du noen eksempler på det du har rapportert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Mass skrev:

Å nei, det var ikke slik jeg mente det. Det kan ha hatt ulik grad av regelbrudd, kanskje. Jeg er dessverre en som burde blitt flinkere til å rapportere. 

Men har du noen eksempler på det du har rapportert? 

Les innlegget jeg skrev rett før ditt første innlegg her :)

Anonymkode: 58f87...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les innlegget jeg skrev rett før ditt første innlegg her :)

Anonymkode: 58f87...a88

Ja jeg leste det, men i hvilken sammenheng ble du kalt en demon? Det er jo ikke noe man ofte slenger fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mass skrev:

Ja jeg leste det, men i hvilken sammenheng ble du kalt en demon? Det er jo ikke noe man ofte slenger fra seg.

Det spiller da ingen rolle hvilken sammenheng det var skrevet i, det er regelbrudd uansett. Det som ble diskutert hadde ingenting å gjøre med djevelen eller helvete, vedkommende likte bare ikke det jeg skrev. Og det jeg hadde skrevet var ikke regelbrudd. 

Anonymkode: 58f87...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det spiller da ingen rolle hvilken sammenheng det var skrevet i, det er regelbrudd uansett. Det som ble diskutert hadde ingenting å gjøre med djevelen eller helvete, vedkommende likte bare ikke det jeg skrev. Og det jeg hadde skrevet var ikke regelbrudd. 

Anonymkode: 58f87...a88

Jeg er litt uenig med deg fordi at man kan holde seg til reglene, og likevel være spydig og provoserende. 

Jeg sier ikke at du har vært det, men derfor spurte jeg om hvilken sammenheng du ble kalt demon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...