Alice123 Skrevet 26. desember 2017 #141 Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) 15 timer siden, Daisy_B skrev: Men i alle dager! 😮 Hvem gjorde det? Jeg tenkte på Caroline Berg Eriksen, men artig at flere bruker kirkegården som kulisse. Edit: og med CBE var det en begravelse. Endret 26. desember 2017 av Alice123 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 26. desember 2017 #142 Del Skrevet 26. desember 2017 10 hours ago, clyde said: Fotballfrue gjorde noe lignende, hun og LK hadde photoshoot utenfor kirka der hvor de hadde begravelse for slektningen hennes. Dette skjedde vel rett etter begravelsen, tror jeg. Eller så var det rett før de skulle gå inn i kirka. Er det dette - link - du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 26. desember 2017 #143 Del Skrevet 26. desember 2017 1 minutt siden, Anna ~ skrev: Er det dette - link - du tenker på? Nei, det var bilder av henne på kirkegården hvor hun poserte. Kanskje de er slettet, det ble jo oppstandelse den gang da det skjedde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 26. desember 2017 #144 Del Skrevet 26. desember 2017 Just now, clyde said: Nei, det var bilder av henne på kirkegården hvor hun poserte. Kanskje de er slettet, det ble jo oppstandelse den gang da det skjedde. Ok. Husker du når (cirka) det var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenki Skrevet 26. desember 2017 #145 Del Skrevet 26. desember 2017 Hvorfor diskuteres CBE og Krissy i Komikerfrues tråd? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 26. desember 2017 #146 Del Skrevet 26. desember 2017 1 time siden, Jenki skrev: Hvorfor diskuteres CBE og Krissy i Komikerfrues tråd? Det er vel bare sammenligning av respektløshet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 26. desember 2017 #147 Del Skrevet 26. desember 2017 1 time siden, Anna ~ skrev: Ok. Husker du når (cirka) det var? Ganske sikker på at det var dette innlegget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 26. desember 2017 #148 Del Skrevet 26. desember 2017 Siden fotballfrue blir nevnt og for å spore tråden tilbake på tema: Finnes det en norsk blogger, eller kjendis for den saks skyld, som eksponerer barna sine mer enn herr og fru Burøe? Sånn seriøst. Det er helt ekstremt. Jeg ser knapt at hun får pes for dette. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulleplutt Skrevet 26. desember 2017 #149 Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) 1 time siden, xemiliex skrev: Siden fotballfrue blir nevnt og for å spore tråden tilbake på tema: Finnes det en norsk blogger, eller kjendis for den saks skyld, som eksponerer barna sine mer enn herr og fru Burøe? Sånn seriøst. Det er helt ekstremt. Jeg ser knapt at hun får pes for dette. Enig, og det er jammen pussig. Tipper det har sammenheng med at Marna for mange fremstår som mer likandes. Hun byr ikke utelukkende på smørsida og det er nok flere som identifiserer seg med henne enn med cbe. Men hun eksponerer ungene sine an mass. Endret 26. desember 2017 av Gulleplutt Tasteleif 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storekommode Skrevet 26. desember 2017 #150 Del Skrevet 26. desember 2017 Har hun slettet det innlegget dere diskuterte litt tidligere her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 26. desember 2017 #151 Del Skrevet 26. desember 2017 1 hour ago, Storekommode said: Har hun slettet det innlegget dere diskuterte litt tidligere her? Dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 26. desember 2017 #152 Del Skrevet 26. desember 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brudd på opphavsrett. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rivjernet Skrevet 26. desember 2017 Populært innlegg #153 Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) At komikerfruen , med selvrespekten i behold, kan sitte med verdens største smil på den ene snappen etter den andre forstår jeg virkelig ikke. Jeg mener ikke at nødvendigvis at hun burde forlate han, men jeg hadde villet adressert det som har kommet fram i media på en skikkelig måte. De har valgt å bruke sitt eget hverdagsliv som levebrød , da blir dette en del av pakken. Nå framstår hun som en stokk dum dørmatte og ødelegger fullstendig det imaget hun har bygget opp som ei likandes dame med bein i nesa. Endret 26. desember 2017 av Rivjernet 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liselotte Skrevet 27. desember 2017 #154 Del Skrevet 27. desember 2017 Enig, blir ikke noe stemme på vixen forråsirresånn.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 28. desember 2017 #155 Del Skrevet 28. desember 2017 hvem prater vi om egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellam Skrevet 28. desember 2017 #156 Del Skrevet 28. desember 2017 Nå synes jeg det er alt for mye eksponering av barna på Snapchat😡 Hadde nesten vært for mye selv med bare nærmeste venner og familie på Snapchat, men med tanke på hvor mange som følger henne, så er det ALT for mye! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 28. desember 2017 #157 Del Skrevet 28. desember 2017 Er det noen som har snakket om Marna i podcaster for nylig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 28. desember 2017 #158 Del Skrevet 28. desember 2017 Tråden er ryddet for hets. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 1. januar 2018 #159 Del Skrevet 1. januar 2018 På 27.12.2017 den 22.48, Liselotte skrev: Enig, blir ikke noe stemme på vixen forråsirresånn.. Er det forresten vanlig at hun bare er nominert i én kategori? Eller så jeg feil, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 1. januar 2018 #160 Del Skrevet 1. januar 2018 Kan se ut som hun er gravid igjen. ØB la ut en "rebus" på snap. Grav + vin - n + d = ? Håper det stemmer, er glad på deres vegne. Vet at de slet en del med å få D, så de er sikkert kjempeglad for dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå