Gå til innhold

Marna Haugen

maomao

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, terteskjell skrev:

fake negler ser jeg ingen problem ved.. det har jeg også til tider.. sprøyter jo ikke gift inni kroppen med fake negler.

Men tror du hun ville blitt miss norge i dag om hun hadde sprøytet alt dette inn?

Ja det tror jeg! Restylane er ikke gift. Botox er det, men helt ufarlig i så små mengder, og brukes også medisinsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lovelulu skrev:

Så vidt jeg kunne se hadde hun ikke hairextentions og fake negler. Kanskje vippeextention og spraytan. Men en kan vel være naturlig pen om en har det? Hun var jo miss Norge i 2003, og hadde vel ikke noe av dette da..

Men har man alt dette er man vel ikke "naturlig pen" lenger?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bokhylla
45 minutter siden, Observer skrev:

Enig. Da kunne man vært naturlig pen, men den sjansen mista man idet man slutta å være naturlig. 

Jeg kunne vært naturlig slank også, hvilket jeg var før, men idet jeg bikka 30 på BMI-skalaen gikk den sjansen ifra meg i hvertfall enn så lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Observer skrev:

Man er vel naturlig fordi om en har fine negler, vipper og hår vel? Jeg tror ikke en eneste dame i verden ikke gjør noe «juks» med utseende. Skal man være helt naturlig, som dere mener, bør man ikke gjøre noe. Heller ikke sminke seg. Sminke utgjør utrolig mye, mer enn litt restylane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, orfeus skrev:

Hva er egentlig diskusjonen her?

Om Marna er naturlig pen eller ikke, vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lovelulu skrev:

Hun er pen og hun er veldig fotogen, men naturlig pen det er hun ikke. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Det syns jeg, og vi alle ser vel ulikt på hvem vi syns er naturlig pen eller ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lovelulu skrev:

Det syns jeg, og vi alle ser vel ulikt på hvem vi syns er naturlig pen eller ikke.

Jo, men så lenge man har tilsatt det ene eller andre, så er man ikke lenger naturlig pen. Men hun er fortsatt pen, men ikke bare fra naturens side. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
44 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Det er jeg oxo enig i og hun er pen og foto gen men naturlig er hun ikke for det er ikke noe med botox eller restilane som gjør noen naturlig og det gjelder oxo for Marna. Naturlig pen var hun før hun begynte og jukse. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Carina Maria skrev:

Det er jeg oxo enig i og hun er pen og foto gen men naturlig er hun ikke for det er ikke noe med botox eller restilane som gjør noen naturlig og det gjelder oxo for Marna. Naturlig pen var hun før hun begynte og jukse. 

Men en har jo samme utseende uansett om en har tatt litt restylane og botox. Det er snakk om mengder også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Lovelulu skrev:

Men en har jo samme utseende uansett om en har tatt litt restylane og botox. Det er snakk om mengder også..

Nei nei nei og atter nei. 

Det teamet er utenfor temaet på tråden som handler om komiker frue og skal vi diskutere botox, restilane, naturlig ikke naturlig kan vi diskutere det på andre tråder der temaet tas opp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Carina Maria skrev:

Nei nei nei og atter nei. 

Det teamet er utenfor temaet på tråden som handler om komiker frue og skal vi diskutere botox, restilane, naturlig ikke naturlig kan vi diskutere det på andre tråder der temaet tas opp 

Jo! Nå var det Marna og hennes bruk av restylane på brystet og botox som ble tatt opp her da og om hun er naturlig vakker eller ikke, så det er høyst under temaet som er under denne tråden. Altså Komikerfrue.

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
8 timer siden, Lovelulu skrev:

Er det greit å diskutere folks utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, orfeus skrev:

Er det greit å diskutere folks utseende?

Det er jo det dere gjør her inne... ganske så ofte, så ikke spørr meg..Forressten var det ikke jeg som sa hun så ut som en oppblåst pølse! Jeg har sagt bare pent om hennes utseende jeg.

Endret av Lovelulu
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest orfeus
24 minutter siden, Lovelulu skrev:

Det er jo det dere gjør her inne... ganske så ofte, så ikke spørr meg..Forressten var det ikke jeg som sa hun så ut som en oppblåst pølse! Jeg har sagt bare pent om hennes utseende jeg.

Oi! Det innlegget vil jeg se. Kan aldri tenke meg at noen har sagt noe så tåpelig og frekt om vakre Marna.

Det som har blitt sagt, er at voksne mennesker (middelaldrende og eldre) ser oppblåste og pløsete ut av botox. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2018 den 23.47, gjestgitt skrev:

Ingen har påstått at hun ikke er et vanlig menneske, men om hun kler å se oppblåst ut? Not so much. Marna er naturlig pen så hun trenger ikke injeksjonene, men skjønnhetshysteriet har vel lært henne noe annet. 

Er det så vanskelig for deg å fordøye at folk ikke synes det er pent med injeksjoner i ansiktet? Så fort det dreier seg om botox o.l så går du rett i forsvar. På tide å akseptere at ikke alle synes det er kledelig.

Her er det en som mener hun ser oppblåst ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2018 den 20.39, puppi skrev:

Merkelig,

jeg har også sett henne i levende live, ved et par anledninger.

Jeg vet ikke om dette er en konsekvens av fillers/botox osv, (og jeg føler meg fæl ved å si dette), men,

huden hennes ser jo «oppblåst» og sår/skadet/betent ut? Er det slik botox og fillers fungerer? At huden «blåses» opp, og dermed forsvinner rynkene? 

Litt som en slapp og skrukkete ballong, som blåses opp?

Jeg bare spør :vetikke:

Og her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2018 den 17.57, Fju skrev:

Jeg fatter det bare ikke. Hvorfor vil noen være pløsete i ansiktet? Det er jo noe man forbinder med alkoholisme og sykdom. 

Som jeg forstår det her syns hun Marna er pløsete i ansiktet, for det er jo under Komikerfrue tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...