Gå til innhold

Marna Haugen

maomao

Anbefalte innlegg

Jeg vil vel tro at man blir oppblåst/pløsete i område hvor man har satt fillers i tiden rett etter at man er behandlet, men at dette vil gå ned etter kort tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, Rosalie skrev:

Jeg vil vel tro at man blir oppblåst/pløsete i område hvor man har satt fillers i tiden rett etter at man er behandlet, men at dette vil gå ned etter kort tid. 

Man blir ikke oppblåst etter injeksjon av fillers, isåfall er det hevelse av stikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bokhylla

Jo, ødemene blir der til den overflødige hyeleronsyra (restylanen) er borte - altså til det er på tide med nye fillers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lovelulu skrev:

En ting er sikkert. Marna er ikke pløsete i ansiktet! Jeg så henne hver dag i 7 dager, og jeg kunne ikke se hun hadde tatt botox eller fillers engang.

Vi har skjønt nå at du er på treningsreise med henne ;) At du forsvarer fillers og Restylane-bruk er heller ingen overraskelse, men tro meg det er mange som synes at folk som bruker fillers&Restylane ser oppblåste ut. 

Endret av gjestgitt
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Bokhylla skrev:

Jo, ødemene blir der til den overflødige hyeleronsyra (restylanen) er borte - altså til det er på tide med nye fillers. 

Stemmer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, gjestgitt skrev:

Vi har skjønt nå at du er på treningsreise med henne ;) At du forsvarer fillers og Restylane-bruk er heller ingen overraskelse, men tro meg det er mange som synes at folk som bruker fillers&Restylane ser oppblåste ut. 

Fint dere har skjønt det da 😉 Hun er bare et vanlig menneske hun også ☺️ Jeg tror mange har bestemt seg for å syns dette.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Lovelulu skrev:

Fint dere har skjønt det da 😉 Hun er bare et vanlig menneske hun også ☺️ Jeg tror mange har bestemt seg for å syns dette.

Ingen har påstått at hun ikke er et vanlig menneske, men om hun kler å se oppblåst ut? Not so much. Marna er naturlig pen så hun trenger ikke injeksjonene, men skjønnhetshysteriet har vel lært henne noe annet. 

Er det så vanskelig for deg å fordøye at folk ikke synes det er pent med injeksjoner i ansiktet? Så fort det dreier seg om botox o.l så går du rett i forsvar. På tide å akseptere at ikke alle synes det er kledelig.

Endret av gjestgitt
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bokhylla

41 minutter siden, Lovelulu skrev:

Stemmer ikke.

39 minutter siden, Lovelulu skrev:

Jo, det stemmer. Det samme skjer når stoffskiftepasienter får overskudd av hyaluronsyre på grunn av sykdommen - de får ødemer. Da kalles det myxødem.

Dette er ikke noe "jeg har bestemt meg for å synes", dette er fakta. Dette har vitenskapen visst i godt over hundre år.

At ødemer synes i forskjellig grad hos ulike mennesker på grunn av hudtype, grad av underhudsfett og benstruktur er greit nok, men først og fremst dreier det seg nok rett og slett om mote. Det er derfor mange ikke ser oppblåsthet, siden det er det som er idealet. Folk i vesten synes pløsethet er pent nå. I andre perioder har det vært moderne å se ut som en heroinmisbruker, å operere bort ribbein for å få vepsetalje, å fjerne jekslene for å fremheve kinnbena, å smøre seg inn med blåsyre for å bleke huden og å pynte seg med kunstige føflekker for å dekke over syfilisflekkene. Denne gangen er det lam ansiktsmuskulatur, duckface og ødemer som gjelder. Hva det blir neste gang, vites ikke. Jeg gleder meg ikke. 

Endret av Bokhylla
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna synes jeg er naturlig skjønn. Har sett henne i virkeligheten, nydelig dame. Hun er frisk pust i forhold til andre bloggere som fremmer plastisk kirurgi og silikon i puppene. Marna har gjentatte ganger vist litt valker her og der. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, sweety pie skrev:

Marna synes jeg er naturlig skjønn. Har sett henne i virkeligheten, nydelig dame. Hun er frisk pust i forhold til andre bloggere som fremmer plastisk kirurgi og silikon i puppene. Marna har gjentatte ganger vist litt valker her og der. 

Ja det er hun. Selv om hun har tatt restylane og botox 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Bokhylla skrev:

Jo, det stemmer. Det samme skjer når stoffskiftepasienter får overskudd av hyaluronsyre på grunn av sykdommen - de får ødemer. Da kalles det myxødem.

Dette er ikke noe "jeg har bestemt meg for å synes", dette er fakta. Dette har vitenskapen visst i godt over hundre år.

At ødemer synes i forskjellig grad hos ulike mennesker på grunn av hudtype, grad av underhudsfett og benstruktur er greit nok, men først og fremst dreier det seg nok rett og slett om mote. Det er derfor mange ikke ser oppblåsthet, siden det er det som er idealet. Folk i vesten synes pløsethet er pent nå. I andre perioder har det vært moderne å se ut som en heroinmisbruker, å operere bort ribbein for å få vepsetalje, å fjerne jekslene for å fremheve kinnbena, å smøre seg inn med blåsyre for å bleke huden og å pynte seg med kunstige føflekker for å dekke over syfilisflekkene. Denne gangen er det lam ansiktsmuskulatur, duckface og ødemer som gjelder. Hva det blir neste gang, vites ikke. Jeg gleder meg ikke. 

Litt off-topic men har aldri hørt om å pynte seg med kunstige føflekker for å dekke over syfilisflekker. Takk for finurlig informasjon, digger det! Ti tomler opp for informativt innlegg :lillesky2:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Artig hvordan de som er avhengige av fillers og botox krangler på at resultatet ser kunstig ut - i stedet for å godta at det er det kunstige utseendet de vil ha. Hvorfor de ønsker å se syke ut ble fint forklart av @Bokhylla Det er en trend, og gudbedre hvilken trend! Oppsvulmede ansikter og lamme muskler blir sett på som fresht og attraktivt av de som benytter seg av injeksjonene, mens omverden lurer på hvilken sykdom de har som har gitt dem slike hevelser og mangel på mimikk.

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gjestgitt skrev:

Litt off-topic men har aldri hørt om å pynte seg med kunstige føflekker for å dekke over syfilisflekker. Takk for finurlig informasjon, digger det! Ti tomler opp for informativt innlegg :lillesky2:

Hadde ikke hørt om syfilisflekkemoten jeg heller:http://historienet.no/samfunn/hverdagsliv/usynlig-morder-syfilis-satte-motestandard

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Lovelulu skrev:

Ja vi er blinde hele gjengen 😉

Jeg fatter bare ikke hvorfor folk må sprøyte inn gift i kroppen? Hvorfor kan vi ikke være som vi er. Hvorfor må unge jenter vokse opp i en verden hvor de ser at dette nesten er normalt? 

Uansett hva noen sier så er det jo ikke pent

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, sweety pie skrev:

Naturlig skjønn? Skrell bort restylane, Botox, hair exstensions, vippe exstensions, fake negler, spray tan etc. Hva sitter du igjen med da?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
26 minutter siden, Oida skrev:

Naturlig skjønn? Skrell bort restylane, Botox, hair exstensions, vippe exstensions, fake negler, spray tan etc. Hva sitter du igjen med da?

Så vidt jeg kunne se hadde hun ikke hairextentions og fake negler. Kanskje vippeextention og spraytan. Men en kan vel være naturlig pen om en har det? Hun var jo miss Norge i 2003, og hadde vel ikke noe av dette da..

Endret av Lovelulu
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Oida skrev:

Ro ned 😂 Hun er jo skjønn fra naturens side. Og fake negler er innafor synes jeg. Men ja, resten er bare dumt. Det jeg mente egentlig, er at hun i likhet med veldig mange andre, er sunnere forbilde. Jenter liker å pynte seg, men det er bedre at de pynter seg som Marna enn SP, som har ødelagt utseendet helt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2017 den 16.56, allesote skrev:

6,7 mill?:ohmy: Er ikke det sykt mye?

Det er tre ting som gjelder innen eiendom:

Location, location, location.

Leiligheten min har en kvadratmeterpris på over 75'000...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lovelulu skrev:

Så vidt jeg kunne se hadde hun ikke hairextentions og fake negler. Kanskje vippeextention og spraytan. Men en kan vel være naturlig pen om en har det? Hun var jo miss Norge i 2003, og hadde vel ikke noe av dette da..

fake negler ser jeg ingen problem ved.. det har jeg også til tider.. sprøyter jo ikke gift inni kroppen med fake negler.

Men tror du hun ville blitt miss norge i dag om hun hadde sprøytet alt dette inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...