Gå til innhold

Er dette en god far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører ofte på KG at alle menn er dritt og tapere, at menn er søppel osv osv. Men jeg stiller meg veldig skeptisk til disse påstandene. For meg så virker han her som et kjempe godt menneske ;

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest NotNaomi
Skrevet

Tror fedre ofte bruker mer humorvi barneoppdragelsen sånn generellt. Det er bra :-) morsom video.

Skrevet
16 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg hører ofte på KG at alle menn er dritt og tapere, at menn er søppel osv osv. Men jeg stiller meg veldig skeptisk til disse påstandene. For meg så virker han her som et kjempe godt menneske ;

Haha, morsom pappa! Det er sånn fedre skal være (som i videoen) :nori: De fleste menn i min familie/slekt er sånn, og det er helt normalt :) 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, NotNaomi skrev:

Tror fedre ofte bruker mer humorvi barneoppdragelsen sånn generellt. Det er bra :-) morsom video.

Vi hører ofte på dette forumet at alle menn er slemme , onde og egoistiske. Hva tenker du om dette? Finnes det en snill mann som kan ta vare på barnet sitt?

Gjest NotNaomi
Skrevet
14 minutter siden, WubWub skrev:

Vi hører ofte på dette forumet at alle menn er slemme , onde og egoistiske. Hva tenker du om dette? Finnes det en snill mann som kan ta vare på barnet sitt?

Har notert meg at det er en del ikke så gode fedre,men har ikke den erfaringen selv. Flesteparten jeg vet om er gode fedre. Må faktisk tenke meg om for å komme på en ikke så god pappa. Tenker enda :-)

Skrevet
7 minutter siden, NotNaomi skrev:

Har notert meg at det er en del ikke så gode fedre,men har ikke den erfaringen selv. Flesteparten jeg vet om er gode fedre. Må faktisk tenke meg om for å komme på en ikke så god pappa. Tenker enda :-)

de fleste menn er gode mennesker, tro det eller ei. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
2 minutter siden, WubWub skrev:

de fleste menn er gode mennesker, tro det eller ei. 

Har aldri vært i tvil.

Skrevet

Det er personavhengig og handler ikke om kjønn. Dessuten så er man ikke ond eller søppel selv om man ikke klarer å ta vare på et barn. Helst bør man finne ut det før man får dem, men livet skjer og har man selvinnsikt nok til å se at man har noen utfordringer som gjør at det blir vanskelig å være en trygg og god rollemodell for et barn så vitner det om karakter og styrke.

Anonymkode: deba0...1f6

• Liker 2
Skrevet
31 minutter siden, WubWub skrev:

Kan det ha noe med typen menn som velger å henge på kvinneforum mon tro🤔

Anonymkode: e2412...4dd

• Liker 5
Skrevet

Babyen var nok for liten til å ha noen glede av dette i hvert fall, så det ut for meg.

Anonymkode: c3d2f...701

• Liker 1
Gjest C.Tramell
Skrevet

Jeg kjenner massevis av menn som er eller jeg ser vil bli fantastiske fedre. Det er langt flere gode enn dårlige fedre, men av en eller annen grunn er det de sistnevnte vi hører mest om. Menn er ofte lekne og herlig tilstede i øyeblikket sammen med unger. Der synes jeg de er mye flinkere enn de fleste kvinner. Sånn som han her: 

De ungene som kanskje en dag kan kalle ham for pappa er heldige :) 

Skrevet

Jeg har alltid ment at fedre flest er bra folk og viktige for barna. Og har delt permisjonen og alle andre gleder og utfordringer med far. Men klarer ikke å uttale meg om kvaliteten på en mann utfra en video. 

• Liker 2
Skrevet

Synes han ser ut som en veldig god far. Morsom er han også ☺️

Anonymkode: 58ce1...5a1

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes han ser ut som en veldig god far. Morsom er han også ☺️

Anonymkode: 58ce1...5a1

han ser ut som en flott fyr uten tvil :) mange kvinner på kg sier at alle menn er tapere som ikke eier empati, men han hyggelige fyren der motbeviser disse anklagene :)

Skrevet
46 minutter siden, C.Tramell skrev:

Jeg kjenner massevis av menn som er eller jeg ser vil bli fantastiske fedre. Det er langt flere gode enn dårlige fedre, men av en eller annen grunn er det de sistnevnte vi hører mest om. Menn er ofte lekne og herlig tilstede i øyeblikket sammen med unger. Der synes jeg de er mye flinkere enn de fleste kvinner. Sånn som han her: 

De ungene som kanskje en dag kan kalle ham for pappa er heldige :) 

Herregud for en herlig video! Fantastisk sjarmerende han. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

ser at flere menn utgir seg for å være kvinner, for så å sverte kvinner.

men videoen i hovedinnlegget taler for seg selv, menn kan være kjempe gode fedre, vi menn kan være empatiske og morsomme. 

Skrevet

ikke alle menn er tapere, avskum eller det som verre er.

det finnes faktisk mange snille menn som oss der ute

Skrevet
3 timer siden, WubWub skrev:

Det var en koselig video, men spørsmålet mitt er: vil han fremdeles være der imorgen? Dagen etter det? I ukene og månedene fremover? For å være der for sitt barn, tenker jeg. 

Er han en pappa som er der når alle går, eller leder han toget med mennesker ut av livet til barnet på et eller annet tidspunkt?

Skrevet

han er en flott far

Anonymkode: bf033...df2

Skrevet
54 minutter siden, Mass skrev:

Det var en koselig video, men spørsmålet mitt er: vil han fremdeles være der imorgen? Dagen etter det? I ukene og månedene fremover? For å være der for sitt barn, tenker jeg. 

Er han en pappa som er der når alle går, eller leder han toget med mennesker ut av livet til barnet på et eller annet tidspunkt?

selvfølgelig, dette er snakk om en ekte kjernekar av en mann. han er der for alle bebbier

Anonymkode: bf033...df2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...