AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #21 Skrevet 10. oktober 2017 8 timer siden, Guile skrev: What happens in firmafest stays in firmafest. Sier harrytasser. Anonymkode: e93df...22d 1
Nicathv Skrevet 11. oktober 2017 #22 Skrevet 11. oktober 2017 Har du i det hele tatt noen grunn til å mistenke at han kommer til å være utro?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #23 Skrevet 11. oktober 2017 2 timer siden, Altan skrev: Hva er grunnen til at han orker å dra på firmafest, uten deg? Hvorfor er behovet for dette tilstede? Om du er usikker på forhånd,er det fordi du føler grunn til å tvile? Om du sier det er greit at han drar, har du gitt han muligheten og denne tilgangen benytter han seg av. Ellers,kan du jo benytte anledningen til å kreve din trygghet ved at dere har samleie sammen før han drar ut den kvelden. Og gjøre krav på at "friheten" ikke er tilgjengelig etter kl 2 på natten,at han får lov til å dra men du gir han ikke tilgang til å bli borte utover natta. Det handler om din trygghet og anerkjennelse også,noe han skal vise hensyn til! ?? Anonymkode: 21b3e...f38 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #24 Skrevet 11. oktober 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle ligger med alle, og partnerne deres får aldri vite noe om det. Anonymkode: 3db1e...d6e Anonymkode: b4239...a38
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #25 Skrevet 11. oktober 2017 3 timer siden, Altan skrev: Hva er grunnen til at han orker å dra på firmafest, uten deg? Hvorfor er behovet for dette tilstede? Om du er usikker på forhånd,er det fordi du føler grunn til å tvile? Om du sier det er greit at han drar, har du gitt han muligheten og denne tilgangen benytter han seg av. Ellers,kan du jo benytte anledningen til å kreve din trygghet ved at dere har samleie sammen før han drar ut den kvelden. Og gjøre krav på at "friheten" ikke er tilgjengelig etter kl 2 på natten,at han får lov til å dra men du gir han ikke tilgang til å bli borte utover natta. Det handler om din trygghet og anerkjennelse også,noe han skal vise hensyn til! Han "orker" antageligvis å dra fordi det er god mat og drikke og festlig lag med kolleger, kanskje i et stilig lokale og med underholdning. Det er ikke så vanlig at partnere bes. Har ihvertfall aldri skjedd noe sted jeg har jobbet, det ville jo i så fall blitt dobbelt så dyrt for jobben siden alle får det meste betalt. Herregud, man kan ikke gi voksne mennesker innetider. Antageligvis er festen over til to uansett, men han skal jo komme seg hjem også. Jeg hadde en eks som prøvde seg på det der, å liksom "fø" på meg seksuelt før byen. Jeg sa ikke akkurat nei til sex. Så hver gang jeg gikk ut, var det med orgasmeblussende kinn... Anonymkode: b4239...a38 1
Nerine_ Skrevet 11. oktober 2017 #26 Skrevet 11. oktober 2017 7 timer siden, Altan skrev: Hva er grunnen til at han orker å dra på firmafest, uten deg? Hvorfor er behovet for dette tilstede? Om du er usikker på forhånd,er det fordi du føler grunn til å tvile? Om du sier det er greit at han drar, har du gitt han muligheten og denne tilgangen benytter han seg av. Ellers,kan du jo benytte anledningen til å kreve din trygghet ved at dere har samleie sammen før han drar ut den kvelden. Og gjøre krav på at "friheten" ikke er tilgjengelig etter kl 2 på natten,at han får lov til å dra men du gir han ikke tilgang til å bli borte utover natta. Det handler om din trygghet og anerkjennelse også,noe han skal vise hensyn til! Der har du oppskriften på det perfekte og evigvarende forhold ass.... 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #27 Skrevet 11. oktober 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei!!!! kjæresten min skal på firmafest. Er det noe å være beskjymret for? det er altså firmaet som arrangerer det hva skjer på slike steder? Anonymkode: 54603...195 Firmafest er en sosial sammenkomst for de som jobber i firmaet. Nei, det er ikke noe å være bekymret for. Det som skjer er at kollegaer er sosiale sammen på en mer uformell måte enn på jobb. og ja, det hender at noen får litt for mye drikke, men det er gjerne de samme som gjør det på de fleste fester. Anonymkode: b1948...392 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #28 Skrevet 11. oktober 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Sier harrytasser. Anonymkode: e93df...22d Det var nok et overlagt idiotisk svar på et idiotisk spørsmål. Og det er verre å bruke ordet "harrytass", bare så du vet det. Anonymkode: 3db1e...d6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå