AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Hei! Jeg er ung, med normal høyde og vekt. Trener mye og spiser helt normalt. Desverre har jeg fettansamlingen min på magen, noe som gjør kroppen uproposjonell og i mine øyne "ikke fin". Etter mange år i tenkeboksen, er en tur til Litauen (North Estetics senter) bestilt, og skal gå igjennom inngrepet med fettsuging av mage og sider om ikke lenge. Dette er svært nøye gjennomtenkt, og stedet jeg utfører dette er grundig undersøkt. Det er et norsk firma, som holder til med utlandske profesjonelle leger i Litauen, for en mye mer overkommelig pris. Derfor ønsker jeg bare råd fra noen som har gjort det samme. 1. Noen som har utført fettsuging her? Hvordan ble resutatet? Tok de nok/alt som var? Var det vedvarende? La fettet seg andre steder? 2. Ble du fornøyd? Angrer /angrer ikke? 3. Noen råd/tips annbefalinger? Takk for tilbakemeldinger! Anonymkode: 2cbfe...2d9
lillesky Skrevet 12. oktober 2017 #2 Skrevet 12. oktober 2017 Tråden er ryddet for personangrep. /lillesky (mod)
caskerette Skrevet 12. oktober 2017 #3 Skrevet 12. oktober 2017 Ja, jeg har vært der - hvis det er den klinikken som heter Grozio Chirurgija eller lignende på litauisk. Det er et lite sammensurium av samarbeid med ulike nordiske firmaer der tror jeg. Anyway, jeg opplevde det som profesjonelt og trygt. 1. Resultatet ble bra, ikke noe stygge arr eller merker, helet fint etter å ha brukt kompresjonsplagg noen uker etterpå. I følge kirurgen fjernet de ca 1,5 liter fett. Jeg synes de tok nok med tanke på at jeg ikke hadde kjempemye fra før, og såvidt jeg har sett har det vært vedvarende (gjorde dette i januar i år), og fettet har ikke lagt seg noen andre steder. Men som kirurgen sa, "some people think they can eat and eat and eat", og gjør du det, vil jo fettet legge seg uansett. 2. Ja, fornøyd og angrer ikke, men ærlig talt, sånn kjempemessig forskjell ser man ikke. Men det KAN være fordi jeg ikke hadde så mye fra før. Eller teori 2, jeg er mer oppmerksom på feil som er der, når de ikke er der lenger så tenker jeg ikke over dem (det var love handles i mitt tilfelle. De tok også noen puter på ryggen) . 3. Er det Kaunas du skal til? Det er en kjedelig by men de har et svært kjøpesenter, så hvis du er glad i shopping, er det stedet. Jeg hadde ikke noe problem med å gå, men det ble litt stivbeint. Ikke legg opp til masse turistplaner, det er for slitsomt. Jeg syntes det var betryggende at de bestilte drosjer eller hadde sjåfører som hentet på flyplassen og hotellet, så slipper man å tenke selv i en fremmed by. Klinikken der du overnatter er hyggelig og profesjonell, ellers bor du på hotell som du selv bestiller. Jeg bestilte bare noe billig jeg fant på nettet, de hentet og kjørte meg tilbake dit. Du kan reise alene uten problem, men det kan føles fint å ha med en ledsager, vedkommende kan dog ikke overnatte sammen med deg på klinikken den ene natta du er der. Det sies det er minimum fem dager du må være der, tror jeg fikk grint meg til fire dager, for jeg synes det ble i overkant. PS, den siste dagen skal du få noe slags lymfedrenasje. Det opplevde jeg som bare tull. Menmen. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå