AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #21 Skrevet 10. oktober 2017 9 minutes ago, watermeloon said: Alle handler jo? 😂 Denne er KG intern,hvis du leser tråden så er det ett clue her Anonymkode: 345c3...5bb 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #22 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg tenker hva skal de nå med alt der der? Grådige jævler! Anonymkode: b1bec...9ad 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #23 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg stalker handlere litt for å se om de følger handlelappen sin, og det gjør de nesten aldri. Hvorfor i huleste er det så vanskelig å slavisk følge lappen sin??? Hvorfor må de handle mye annet ræl som ikke står på handlelappen? Og noen ganger glemmer de til og med å handle alt på lappen, men annet ræl "ramler" ned i handlevogna! At det går an! Jeg blir så arg atte. Anonymkode: f1283...192 2
Minlillesky Skrevet 10. oktober 2017 #24 Skrevet 10. oktober 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg stalker handlere litt for å se om de følger handlelappen sin, og det gjør de nesten aldri. Hvorfor i huleste er det så vanskelig å slavisk følge lappen sin??? Hvorfor må de handle mye annet ræl som ikke står på handlelappen? Og noen ganger glemmer de til og med å handle alt på lappen, men annet ræl "ramler" ned i handlevogna! At det går an! Jeg blir så arg atte. Anonymkode: f1283...192 Sikkert fordi du stalker dem. De synes vel det er ubehagelig at en fyr stalker dem når de handler, så de bare røsker med seg ditt og datt og dropper resten av handlelisten, for så å komme seg ut 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #25 Skrevet 10. oktober 2017 8 minutter siden, Minlillesky skrev: Sikkert fordi du stalker dem. De synes vel det er ubehagelig at en fyr stalker dem når de handler, så de bare røsker med seg ditt og datt og dropper resten av handlelisten, for så å komme seg ut Pføy, jeg lar dem da ikke oppdage at jeg følger med. Jeg er dame forresten, så da skjønner du nok at ingen merker noe. Anonymkode: f1283...192
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #26 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg tenker på Elling når jeg leser denne tråden. Dere vet, når han skriver dikt undertegnet "E" og gjemmer diktene i surkåleskene i butikken. Kom også nyheten om denne kreative jenta: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/samlerne/thora-samler-paa-handlelapper-og-tegner-dem-som-har-mistet-dem/a/24023066/ Anonymkode: 6c213...c11
Dark Angelina Skrevet 11. oktober 2017 #27 Skrevet 11. oktober 2017 Tråden er ryddet for personangrep og svar. Dark Angelina, mod.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #29 Skrevet 11. oktober 2017 Skytt dem rett i hjerte, de egoistiske drittsekkene! Anonymkode: 345c3...5bb
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #30 Skrevet 11. oktober 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Skytt dem rett i hjerte, de egoistiske drittsekkene! Anonymkode: 345c3...5bb Nja, fortjener de en så rask og enkel død da? Anonymkode: f1283...192
Perelandra Skrevet 11. oktober 2017 #31 Skrevet 11. oktober 2017 Folk som handler er noen miljøsvin som bruker opp jordas ressurser. På tide å gå tilbake til naturalhusholdning igjen hvor folk dyrker sin egen mat og lager sine egne klær.
Gjest Coolaid Skrevet 12. oktober 2017 #32 Skrevet 12. oktober 2017 På 10.10.2017 den 14.37, AnonymBruker skrev: ? Anonymkode: 345c3...5bb Jeg tenker at mange kjøper det de trenger. Andre handler mer enn de trenger. Og så tenker jeg at de som handler for mye bør skjerpe seg litt, fordi de kastes alt for mye mat. Og så bør folk slutte å handle nytt hele tiden. Bruk og kast er ikke bra for kloden vår og ikke bra for mennesker heller - vi blir ikke lykkelig av materialisme og fore vår egen grådighet. Vi blir lykkelig av å være sammen med andre mennesker og bruke tiden vår på det som er viktig i livet og ikke ting. I tillegg så bør vi tenke over at det vi handler trenger ofte vedlikehold, service, oppdateringer, tilleggs greier osv osv - så vi handler en ting og blir tvunget til å handle enda flere ting. Sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå