Gå til innhold

5 dates og ingen kontakt mellom datene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en fyr og hittil har vi møttes 5 ganger. Han sender aldri melding på eget initiativ mellom treffene, annet enn for å avtale neste treff. Om jeg sender så svarer han og kan småprate litt, men det virker ikke som han er superinteressert i å sende meldinger med mindre det er for å finne en dag for neste date. 

En annen ting er at han har snakket om eksen sin (som han dumpet for 1,5 år siden) på 4 av 5 dater. Jeg begynner bli litt redd for at han kanskje ikke egentlig er helt ferdig med henne? Han har også nevnt at de har hatt sex etter bruddet, men at det er noen måneder siden sist. 

Virker jeg for masete om jeg spør om han egentlig er så veldig intr? Mtp at han aldri gir lyd fra seg mellom dater for å spørre hvordan jeg har det eller si at han tenker på meg eller noe.. med mindre jeg sender først.

Anonymkode: eb4fb...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være han spiller hard to get akkurat som dere kvinner gjør. Bare til å forsette. Han liker nok deg. Men han er vell ekstra forsiktig med å sende mld for å ikke virke fot interessert.  Jeg gjør det selv

Anonymkode: c998f...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så er han ikke av typen som er flink til å holde kontakt. Ville heller reagert på det med eksen faktisk, det er ganske tydelig at han ikke er ferdig med henne hvis han nevner henne i tide og utide uten at du har spurt 

Anonymkode: bcaa8...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket om eksen på 4 av 5 dater? Den hadde jeg reagert på. Ikke bare fordi han muligens ikke er ferdig med henne, men mangel på antenner...

Anonymkode: a7801...ac7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå oppdaget jeg at han har oppdatert profilen sin på Tinder med flunkende nye bilder, så nå er jeg ferdig med han uansett.

TS

Anonymkode: eb4fb...663

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med SMS betyr ingenting. At han snakker om eksen så ofte viser at han ikke er så interessert i deg.

Anonymkode: c3fd6...649

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå oppdaget jeg at han har oppdatert profilen sin på Tinder med flunkende nye bilder, så nå er jeg ferdig med han uansett.

TS

Anonymkode: eb4fb...663

For en dust

Anonymkode: c3fd6...649

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en avslutningsmelding og bli ferdig med det.

Anonymkode: a7801...ac7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok ikke helt intressert i deg eller så er det non noen andre damer i bildet. 

Hvor lenge var han sammen med eksen? 

Anonymkode: 598f7...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke masete å spørre han hva han egentlig vil og er klar for. 
Å snakke om en ex på 4 av 5 dater og innrømme de har ligget sammen etter bruddet ("men stoppet for noen måneder siden" yeah right) hadde vært dealbreaker for meg men hvis du tror det er noe å hente i han så få han til å bli kjent med deg på andre måter og se om han faktisk liker deg, eller bare ei hvem som helst. 

Anonymkode: 1f21f...5eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...