AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Ser for øyeblikket på nye romløsninger til soverommet og vurderer å kjøpe meg en loftseng for å få bedre plass. Noen som har erfaringer med slike senger og det å bedrive elleville sengeaktiviteter i en slik en høyde? Har dere noensinne detti ut? Har senga rast sammen? Lager det mye bråk? Har roomies jeg må ta hensyn til og er redd for at det skal bråke og at jeg skal rasere hele senga...ville vært litt trist. Og sist men ikke minst; er det plass til to i den uten at man irriterer dritten ut av hverandre? Ser spesielt på denne fra ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70242086/ Anonymkode: 910ab...d8a
LiseOslo Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg har hatt sex noen ganger i en sånn Hovedproblemet var egentlig at det ble litt trangt mellom sengen og taket, og det la litt begrensinger på typen aktiviteter. Den er ganske solid til å være IKEA, men den må etterstrammes jevnlig ellers så kommer den til å knirke. Den jeg var borti var også skrudd fast i veggen.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Nei, nei og atter nei. Bare å glemme. Anonymkode: 19ae1...93c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå