Gå til innhold

Tinder-sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Halloen!

Så jeg har altså fått meg tinder for en stund siden.. Til og begynne med nøt jeg bare å få matcher pga tidligere brudd, men jeg hadde ingen intensjoner eller ønsker om å møte noen..

Men nå begynner jeg å få veldig lyst på sex, og har faktisk avtalt å møte en fyr på hotel i Oslo..(!!!) Jeg er nordfra, og skal sørover til uken (på kurs) så det er da det skal skje.. Egentlig har vi ikke blitt enige om direkte sex, men jeg tenker det «ligger veldig i kortene».. 

Så nå både gleder og «gruer» jeg meg.. Har jo hatt noen få ons for veldig lenge siden, men da var det med personer jeg allerde viste hvem var..

Jeg kjenner jeg er litt nervøs pga jeg ikke kjenner han, men det er jo også der spenningen ligger(!), og nå lurer jeg på om det er noen som har noen tips eller erfaringer som dere vil dele med meg??

Anonymkode: f9a37...74e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tinder slutter vel strengt tatt å eksistere i det man tar skrittet ut fra den virtuelle og inn i den virkelige verden. Mao; det er ikke mer komplisert enn at du skal møte en fyr hvor sex ligger i kortene. Særlig med tips er det vanskelig å komme med iom at det er opp til dere to å få til en god connection.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...