Tyah Skrevet 4. februar 2018 #301 Del Skrevet 4. februar 2018 Så bra at alt sto bra til med det lille romvesenet 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myre Skrevet 4. februar 2018 #302 Del Skrevet 4. februar 2018 (endret) 15 minutter siden, plastfolien skrev: Si meg, kan vi ikke spise sushi eller reker heller? Det har jeg gjort flere ganger Har aldri lest at vi skal unngå reker! De fleste sushi-bitene skal det heller ikke være noe problem med. Si imot om jeg tar feil, men de gravide jeg kjenner har alle spist disse tingene, og som sagt har jeg ikke lest noe som sier noe annet heller. Det brune i krabben skal en derimot ikke spise, også er det noe med tunfisk. Endret 4. februar 2018 av Myre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #303 Del Skrevet 4. februar 2018 15 minutter siden, plastfolien skrev: Si meg, kan vi ikke spise sushi eller reker heller? Det har jeg gjort flere ganger Veldig delte meninger. Noen leger sier at man bør holde seg unna, andre sier at det er ok. Jeg velger å hold meg unna reker. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #304 Del Skrevet 4. februar 2018 7 minutter siden, Myre skrev: Har aldri lest at vi skal unngå reker! De fleste sushi-bitene skal det heller ikke være noe problem med. Si imot om jeg tar feil, men de gravide jeg kjenner har alle spist disse tingene, og som sagt har jeg ikke lest noe som sier noe annet heller. Det brune i krabben skal en derimot ikke spise, også er det noe med tunfisk. Tunfisk har jeg og hørt at man bør passe på. Det er så delte meninger at jeg blir sprø. Dessuten er jeg allergiker så jeg får delte meninger fra legen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #305 Del Skrevet 4. februar 2018 20 minutter siden, Tyah skrev: Så bra at alt sto bra til med det lille romvesenet 😍 Jaa! Takk. 😍😙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #306 Del Skrevet 4. februar 2018 2 timer siden, plastfolien skrev: Og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg uten spekeskinke og salami 😱😱 Salami? 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 4. februar 2018 #307 Del Skrevet 4. februar 2018 Reker er jo kokt, så det går fint. Sushi går stort sett fint, men enkelte typer fisk bør man unngå. Sushi med laks er null stress. Det er lurt å kjøpe på restauranter som er av god kvalitet. Gi beskjed om at du er gravid, så tilpasser de bitene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 4. februar 2018 #308 Del Skrevet 4. februar 2018 2 timer siden, Gakkepus skrev: Salami? 😢 Ja, salami er jo en type spekemat. Det er jo en type rått kjøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #309 Del Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, plastfolien skrev: Ja, salami er jo en type spekemat. Det er jo en type rått kjøtt Ja, stemmer. 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 4. februar 2018 #310 Del Skrevet 4. februar 2018 12 minutter siden, Gakkepus skrev: Ja, stemmer. 😢 Vi får holde ut😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 5. februar 2018 #311 Del Skrevet 5. februar 2018 Det var en del ting jeg tenkte jeg skulle være flink med og ikke gjøre når jeg ble prøver og deretter gravid. Jeg skulle ikke spise godteri, fisk til middag tre ganger i uken. Også videre. Har faktisk holdt meg unna salami/spekemat, men skal ikke skryte på det beste kostholdet. Det gikk ganske fort fra kun nyåpnet pålegg til det er fortsatt noen dager til den går ut på dato. Jeg tenker så lenge nhi sine kostråd for gravide godkjenner det, så er det bra nok for meg! Men kudos for de som greier å være helt strikse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 5. februar 2018 #312 Del Skrevet 5. februar 2018 grattis med velskapt romvesen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 9. februar 2018 #313 Del Skrevet 9. februar 2018 Vært stille fra deg hele uka, hvordan står det til med deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 11. februar 2018 Forfatter #314 Del Skrevet 11. februar 2018 9+1 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godtogblandet Skrevet 11. februar 2018 #315 Del Skrevet 11. februar 2018 23 minutter siden, Gakkepus skrev: 9+1 🙃 Gratulerer så mye! Har nå lest hele dagboken din. Veldig trist å lese begynnelsen, men så herlig at det endelig klaffa! Jeg ble gravid i pp2, men mistet i januar 8+5. Alt har heldigvis gått bra (kroppen har ordnet opp fint selv), og vi har vært superklare for å fortsette. Hadde masse symptomer i dpo-land, men testet negativt 14 dpo. Men fortsatt ingen mens i dag 16 dpo. Regner uansett med at det ikke gikk denne gangen, og fortsetter neste pp. Det gjorde godt å lese at spiren satt hos deg etter det du har opplevd! Masse lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 11. februar 2018 Forfatter #316 Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) 31 minutter siden, godtogblandet skrev: Gratulerer så mye! Har nå lest hele dagboken din. Veldig trist å lese begynnelsen, men så herlig at det endelig klaffa! Jeg ble gravid i pp2, men mistet i januar 8+5. Alt har heldigvis gått bra (kroppen har ordnet opp fint selv), og vi har vært superklare for å fortsette. Hadde masse symptomer i dpo-land, men testet negativt 14 dpo. Men fortsatt ingen mens i dag 16 dpo. Regner uansett med at det ikke gikk denne gangen, og fortsetter neste pp. Det gjorde godt å lese at spiren satt hos deg etter det du har opplevd! Masse lykke til videre Hei, kjære deg! Takk for at du tok deg tiden til å lese gjennom det kaoset, og det er veldig trist at du har gått igjennom en vond periode, men det varmer hjertet å lese at kroppen ordnet selv og at dere er klare for en ny periode. Jeg krysser fingre og tær og håper at spiren sitter snart. Det har vært en veldig lang reise, med mye sinne, tårer og sorg, men det jeg har lært meg på veien er at kroppen bestemmer selv når den er klar. Riktig, positiv innstilling, som jeg får en følelse av at du har har nå, er 50% av hele suksessen! Måtte spiren sitte snart! 😙 Endret 11. februar 2018 av Gakkepus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 13. februar 2018 #317 Del Skrevet 13. februar 2018 9 fullgåtte uker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 16. februar 2018 #318 Del Skrevet 16. februar 2018 Det er så stas at du er gravid, du er akkurat 3 uker lenger på vei enn meg faktisk 👍 Håper alt går bra med deg og lille romvesenet ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 16. februar 2018 Forfatter #319 Del Skrevet 16. februar 2018 14 minutter siden, Rosmerta skrev: Det er så stas at du er gravid, du er akkurat 3 uker lenger på vei enn meg faktisk 👍 Håper alt går bra med deg og lille romvesenet ❤️ Takk, kjære deg! Jeg ønsker deg det samme 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 16. februar 2018 Forfatter #320 Del Skrevet 16. februar 2018 10+0 Jeg er så syk. Har ikke følt meg så dårlig på lenge! Takk Gud for 2 uker med sykmelding 😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå