Gakkepus Skrevet 30. januar 2018 Forfatter #281 Del Skrevet 30. januar 2018 3 timer siden, lille_frosk skrev: Mmm, nå fikk jeg skikkelig lyst på mc'ernmat! Godt å høre at kvalmen har gitt seg for øyeblikket. Teller ned til fredag sammen med deg! Takk! 😊 kom på at jeg faktisk har ul på torsdag 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 31. januar 2018 Forfatter #282 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) 7+5 Har ikke så mye å dele idag. Tenker stadig på morgendagen, og håper samt krysser alt jeg eier og har! 🤞🤞☄ Endret 31. januar 2018 av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 31. januar 2018 #283 Del Skrevet 31. januar 2018 Masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 31. januar 2018 #284 Del Skrevet 31. januar 2018 Lykke til imorgen!!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 1. februar 2018 #285 Del Skrevet 1. februar 2018 Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 1. februar 2018 #286 Del Skrevet 1. februar 2018 Lykke til i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sille4 Skrevet 1. februar 2018 #287 Del Skrevet 1. februar 2018 Masse lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 2. februar 2018 Forfatter #288 Del Skrevet 2. februar 2018 På 31.01.2018 den 22.02, tweet skrev: Masse lykke til!! På 31.01.2018 den 23.22, blomst12 skrev: Lykke til imorgen!!:) 22 timer siden, plastfolien skrev: Lykke til i dag 19 timer siden, lille_frosk skrev: Lykke til i dag!! 14 timer siden, Sille4 skrev: Masse lykke til i dag Tusen tall, alle sammen! 😊 Her er mitt lille romvesen ❤ alt stod til bra. Så det lille hjertet - helt fantastisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 2. februar 2018 #289 Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) Såå deilig at alt stod bra til! Og kan jeg spørre, er det privat du går til? Du skrev du satt på trikken her en dag, bor du i Oslo, og kan du anbefale stedet? Ops, det ble mye spørsmål, sorry Endret 2. februar 2018 av plastfolien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 2. februar 2018 #290 Del Skrevet 2. februar 2018 For et fint romvesen! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 2. februar 2018 Forfatter #291 Del Skrevet 2. februar 2018 58 minutter siden, plastfolien skrev: Såå deilig at alt stod bra til! Og kan jeg spørre, er det privat du går til? Du skrev du satt på trikken her en dag, bor du i Oslo, og kan du anbefale stedet? Ops, det ble mye spørsmål, sorry Du, jeg bodde i Oslo i mange år, men for øyeblikket bor jeg i utlandet 😄. Men jeg går privat. Vil gjerne bestemme selv når neste UL blir. 43 minutter siden, sullå skrev: For et fint romvesen! 😍 Ja! 😄👶 Jeg sovnet veldig fort i går. Har funnet ut at appelsiner hjelper veldig mot kvalmen 🍊 Vi har blitt invitert til en venn av mannen min, han skal feire bursdag neste helg, men det som er problemet er at de røyker i leiligheten...og hvis jeg bestemmer meg for å gå, blir jeg nødt til å avsløre mitt lille romvesen...usikker på hva jeg skal gjøre egentlig 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 2. februar 2018 #292 Del Skrevet 2. februar 2018 Hurra for fin UL! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 2. februar 2018 Forfatter #293 Del Skrevet 2. februar 2018 4 timer siden, lille_frosk skrev: Hurra for fin UL! Tusen takk! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sille4 Skrevet 3. februar 2018 #294 Del Skrevet 3. februar 2018 Så godt at alt var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 3. februar 2018 Forfatter #295 Del Skrevet 3. februar 2018 12 timer siden, Sille4 skrev: Så godt at alt var bra Ja, hurra! 😄🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #296 Del Skrevet 4. februar 2018 (endret) 8+1 Alt jeg tenker på er fisk! Røkt laks, panga (Ja, jeg vet! Men jeg liker den 😅), røkt makrell, makrell i tomat (❤), torsk og sild! Jeg syns det er så trist at jeg ikke kan spise røkt laks de neste månedene... det er det eneste jeg ønsker meg for øyeblikket. Fersk baguett med røkt laks, sitron og litt majones! Magnifique👌 🐟🐠🐡 Endret 4. februar 2018 av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 4. februar 2018 #297 Del Skrevet 4. februar 2018 14 minutter siden, Gakkepus skrev: 8+1 Alt jeg tenker på er fisk! Røkt laks, panga (Ja, jeg vet! Men jeg liker den 😅), røkt makrell, makrell i tomat (❤), torsk og sild! Jeg syns det er så trist at jeg ikke kan spise røkt laks de neste månedene... det er det eneste jeg ønsker meg for øyeblikket. Fersk baguett med røkt laks, sitron og litt majones! Magnifique👌 🐟🐠🐡 Og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg uten spekeskinke og salami 😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myre Skrevet 4. februar 2018 #298 Del Skrevet 4. februar 2018 22 minutter siden, Gakkepus skrev: 8+1 Alt jeg tenker på er fisk! Røkt laks, panga (Ja, jeg vet! Men jeg liker den 😅), røkt makrell, makrell i tomat (❤), torsk og sild! Jeg syns det er så trist at jeg ikke kan spise røkt laks de neste månedene... det er det eneste jeg ønsker meg for øyeblikket. Fersk baguett med røkt laks, sitron og litt majones! Magnifique👌 🐟🐠🐡 Men du kan da spise røkt laks? Fra nyåpnet pakke skal vel ikke det være noe problem? Hei, forresten Fødeklar sniklese melder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #299 Del Skrevet 4. februar 2018 2 timer siden, plastfolien skrev: Og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg uten spekeskinke og salami 😱😱 Sushi....reker. 😢 2 timer siden, Myre skrev: Men du kan da spise røkt laks? Fra nyåpnet pakke skal vel ikke det være noe problem? Hei, forresten Fødeklar sniklese melder seg Hallo og velkommen!😊 Er så delte meninger at jeg bare velger å holde meg unna 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 4. februar 2018 #300 Del Skrevet 4. februar 2018 10 minutter siden, Gakkepus skrev: Sushi....reker. 😢 Hallo og velkommen!😊 Er så delte meninger at jeg bare velger å holde meg unna 😑 Si meg, kan vi ikke spise sushi eller reker heller? Det har jeg gjort flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå