Gå til innhold

Kan kvinner onanere til et bilde?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leser av og til at menn runker til bilder. Jeg kunne aldri fått orgasme med et bilde! Jeg må lukke øynene og fantasere. I mitt hodet er det som en film, bilder er ikke godt nok for meg.

Anonymkode: 79fba...f24

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må ha kontakt med mannen min for å få orgasme. Jeg kan onanere frem en orgasme om jeg ligger ved siden av ham og kanskje om vi snakker sammen på telefonen, men ellers? Glem det! 

Anonymkode: ed818...97d

Skrevet

Jeg kunne onanert mens jeg tar oppvasken om jeg hadde hatt 3 hender, så det hadde jeg nok klart fint. Men jeg blir jo ikke nødvendigvis noe kåtere av å se på bildet. 

Anonymkode: 68507...69f

• Liker 2
Skrevet

Jupp

Anonymkode: 91946...40a

Skrevet

å onanere til et bilde gir meg ingenting, men jeg hadde sikkert fått det til hvis jeg hadde prøvd. 

• Liker 1
Skrevet

bilde eller video funker fint for min del. får ingenting ut av å fantasere. 

Anonymkode: f7503...b0b

• Liker 2
Skrevet

Jeg har mange bilder i hodet allerede.

Anonymkode: fd29c...e04

Skrevet

Jeg kan fint onanere til et bilde, men så blir det jo samtidig en "film" i hodet mitt, som naturlig nok involverer vedkommende på bildet xD

• Liker 4
Skrevet

Nei, vi trenger fine og vakre historier for å tenne. Vi er ikke som dere menn som bare kan gå pang på og så komme. Vi trenger å varmes opp, føle lysten brenne en stund, før vi går i gang, og så må det bygges opp langsomt, sakte, for å skape spenning og interesse. Før det endelig er mulig å nå målet. 

Anonymkode: de368...43b

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leser av og til at menn runker til bilder. Jeg kunne aldri fått orgasme med et bilde! Jeg må lukke øynene og fantasere. I mitt hodet er det som en film, bilder er ikke godt nok for meg.

Er det seriøst noen som svarer deg på spørsmål som oser desperasjon? Finn deg heller et forum som er ment for slike spørsmål. 😡

Anonymkode: db2e8...899

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg runker blant annet til bilder. Andre ganger bruker jeg film, bøker, minner eller fantasier. 

Anonymkode: a7064...e7d

Skrevet

Nei.

Anonymkode: cfee6...9b9

Skrevet

Vet av flere som har onanert til bilder av meg...:plystre:

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det seriøst noen som svarer deg på spørsmål som oser desperasjon? Finn deg heller et forum som er ment for slike spørsmål. 😡

Anonymkode: db2e8...899

Hæ? 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi trenger fine og vakre historier for å tenne. Vi er ikke som dere menn som bare kan gå pang på og så komme. Vi trenger å varmes opp, føle lysten brenne en stund, før vi går i gang, og så må det bygges opp langsomt, sakte, for å skape spenning og interesse. Før det endelig er mulig å nå målet. 

Anonymkode: de368...43b

Hvem vi? 

Anonymkode: a95c8...cbb

• Liker 1
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Det er fordi kvinnfolk egentlig ikke er særlig visuelle av seg ...vi menn har annerledes tenningsmønstre. 

Skrevet

Jeg gjør det, og jeg er kvinne. Tror ikke jeg er "bedre" enn en gjennomsnittsmann på det feltet der. For meg holder det med bilde av ansiktet til en jeg synes er attraktiv/er tiltrukket av.

Anonymkode: 429cf...8af

Skrevet

Ja absolutt, finner ofte erotiske bilder og gifer på tumblr. Funker som bare det :fnise:

Skrevet
8 timer siden, Konghung skrev:

Vet av flere som har onanert til bilder av meg...:plystre:

Jeg dævver av deg ass 😂😂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...