AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Dette er egentlig utrolig flaut, men jeg har aldri klina med noen før. Jeg har jo sett folk gjøre det og hørt om hvordan man skal gjøre det, men jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gjøre det i praksis. I helga klina jeg med en fyr, men vi var begge ganske fulle så det ble litt sånn halvveis. Jeg tror ikke han heller har så kjempemye erfaring med å kline. Jeg kan ikke akkurat gi en sånn veldig eksakt beskrivelse på hvordan det var, men en ting jeg husker er at tennene våre drev å kom borti hverandre, og det skal vel egentlig ikke skje? Jeg tenker at det er greit å være dårlig på å kline når man er drita(da blir man jo generelt dårlig til å gjøre ting), men hvis jeg skulle kline med noen edru, så ville jeg ikke visst hva jeg skulle gjøre.. Jeg har jo lest om det og hvordan folk beskriver det og sånn, men jeg vet ikke.. Jeg er 21 år, og jeg burde jo ha en viss erfaring med klining og sånn nå. Jeg har heller ikke hatt sex enda, men det er et mer personlig valg og det stresser jeg vel egentlig ikke så veldig med.. Anonymkode: 0195c...2f4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå