Gå til innhold

Folk som kommenterer navnet til folk på Facebook...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som syntes dette er irriterende? Hvis jeg vil dele noe med noen på Facebook, så deler jeg det i en melding. Jeg ville ikke tagget navnet til en person offentlig bare fordi jeg vil at de skal lese noe. Alle kan se navnet deres. I tillegg er det sykt irekterende for oss som vil lese faktiske kommentarer, fordi man må bla gjennom en skokk  med navn. Noen ganger har jeg bare gitt opp, fordi det er hundrevis av kommentarer med bare navn i, så da gidde jeg ikke lete etter ekte kommentarer. 

Anonymkode: 738a2...dd5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Tungsinn
Skrevet

Er det ikke bedre å bare si ifra direkte til de det gjelder? De kommer jo bare til å fortsette å tagge deg om du ikke sier noe

Skrevet
16 minutter siden, Tungsinn skrev:

Er det ikke bedre å bare si ifra direkte til de det gjelder? De kommer jo bare til å fortsette å tagge deg om du ikke sier noe

Det er ikke det jeg sier. Jeg bare syntes det er irriterende at folk gjør det gerellt, fordi det blir så mange ubrukelige kommentarer å bla seg igjennom. Jeg vil lese meninger, men alle bruker kommentararfeltet til privatbeskjeder. 

Gjest Tungsinn
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det jeg sier. Jeg bare syntes det er irriterende at folk gjør det gerellt, fordi det blir så mange ubrukelige kommentarer å bla seg igjennom. Jeg vil lese meninger, men alle bruker kommentararfeltet til privatbeskjeder. 

Jeg skjønner. 

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En idé er jo kanskje å oppsøke diskusjoner utenfor Facebook. 

Anonymkode: 53b8b...704

• Liker 2
Skrevet

Enig. Hater det! 

Det gjør at jeg får opp en million "morsomme" videoer og gifer på min feed som jeg ikke vil ha der.  Spammer helle facebook med videoer, memes og gifer. 

Anonymkode: 3d660...1ca

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Hater det! 

Det gjør at jeg får opp en million "morsomme" videoer og gifer på min feed som jeg ikke vil ha der.  Spammer helle facebook med videoer, memes og gifer. 

Anonymkode: 3d660...1ca

Du kan jo slutte å følge de personene som gjør det. 

Anonymkode: 53b8b...704

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...