Gå til innhold

Uten truse

Fremhevede innlegg

Gjest ståpels
Skrevet

Jeg digger å gå uten truse, men ikke bukseløs nå i helgene. Da har jeg på meg en joggebukse om morgenen som jeg går i en god stund før jeg dusjer. da har jeg god adgang til å kjæle med meg selv, "klå på pikken eller pungen" som noen ville sagt. I dag tok jeg til å tenke på om damer gjør det samme?? Eller om det er bare menn som er klåfingra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Anonymkode: c389e...64a

• Liker 1
Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Jeg er dame og kjenner meg igjen.

Går mye uten truse i helgene.Er jo så deilig å være naken under buksa😊

Skrevet

Kvinne her. Går ofte uten truse, men med bukse i helgene/når jeg har fri. Greit å få lufta litt. Kona setter av og til pris på det, ting er mer tilgjengelig. 

Anonymkode: e2765...728

• Liker 1
Skrevet

Går alltid uten truse. Går ofte i kjole og da også uten truse. 

Anonymkode: 8c655...5ea

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleier alltid å gå uten truse når jeg har mensen, det blir så mye penger med bind og tamponger og mas med mer klesvask. Jeg bruker ikke bukse engang. Jeg bare lar det renne rett på parketten i stedet, så vasker jeg bare gulvet når mensen er over. Mye billigere. Men du syns kanskje ikke det var så sexy? Og det punkterer kanskje runketråden litt for deg? (Hvis: Mission accomplished) 

Anonymkode: eb182...b11

• Liker 6
Skrevet

Pleier å droppe trusa de gangene jeg bruker pysj. Ellers ikke. 

Skrevet
1 time siden, ståpels skrev:

Jeg digger å gå uten truse, men ikke bukseløs nå i helgene. Da har jeg på meg en joggebukse om morgenen som jeg går i en god stund før jeg dusjer. da har jeg god adgang til å kjæle med meg selv, "klå på pikken eller pungen" som noen ville sagt. I dag tok jeg til å tenke på om damer gjør det samme?? Eller om det er bare menn som er klåfingra?

Samme her. Deilig når den henger og dingler fritt😁

Skrevet

Jeg elsker når mannen min tusler rundt truseløs i joggebuksa. Han har flere adidas firebird treningsdresser og stoffet i disse er helt fabelaktig til vår kinky morgenkos. Han blir så fort kåt når jeg begynner å sleike hans skritt gjennom stoffet. Jeg elsker å suge han og så putte penisen tilbake i buksa, vente litt og begynne på nytt litt senere. Han blir jo så vanvittig kåt av det. Ganske vanlig for oss i helger og ferier å bruke morgenene på noe slikt. Jeg blir kåt av å se bulen gjennom stoffet som ikke blir spesielt liten jo lengre jeg teaser ham. Til slutt har vi sex når jeg har sugd han noen minutter av gangen gjennom flere timer og da rekker vi ikke ta av oss klærne en gang, da er vi begge vanvittig kåte. Men det gir en ekstra bonus også, for jeg har også på en joggedress og friksjonen mellom hans glatte adidasdress og det jeg har på er helt vanvittig deilig den også. Derfor kan jeg faktisk bli litt kåt når jeg ser menn med en adidas jakke eller bukse i byen. Mange deilige minner. 

Anonymkode: f80d1...dda

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

Æsj. Så du er en sånn ekkel en som går naken under klærne?

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne her. Går ofte uten truse, men med bukse i helgene/når jeg har fri. Greit å få lufta litt. Kona setter av og til pris på det, ting er mer tilgjengelig. 

Anonymkode: e2765...728

Øhh....lesbisk så skjønner jeg det, men mann og dame? Nope! Noe som skurrer litt her

Anonymkode: 64179...d0e

• 2 uker senere...
Skrevet

Dropper truse når det er dritvarmt om sommeren, og jeg kan gå kjole.  BH også. Deilig, men må ikke spre bena for mye på bussen.

Anonymkode: 677cf...83e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...