AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg er jente 28 som vil kjøpe mine første dildo eller vibrator. Men det er så mye rart på nett at jeg blir helt forvirret. Er dildo bare en plant penis? Har den motor eller batteri? Hvor holder man den, det er liksom ikke noen sted å holde. De fleste kvinner kommer ikke av bare av å bli penetrert, så hvorfor gidder de å kjøpe dildo? Hva m vibrator er det bedre? Har allerde en sånn leppestift fra ebay. Men jeg kommer så utrolig fort med den? Noen tips? Anonymkode: 85799...085
Sphynx Skrevet 9. oktober 2017 #2 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg syntes dildo var kjempeoppskrytt før, til jeg prøvde riktig. Da ble det SÅ riktig. Har du mulighet til å dra innom en erotisk butikk så anbefaler jeg det Få hjelp og veiledning fra de som jobber der. Dildoer og vibratorer kommer i alle former og farger.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #3 Skrevet 20. oktober 2017 En dildo har ikke batterier, en vibrator har batterier/vibrasjon... begge deler kan se ut som en penis eller noe helt annet. Men en dildo er laget for penetrering, en vibrator kan være laget for å brukes bare utenpå.... Selv syntes jeg det beste er å bruke en dildo, sammen med en vibrator på klitoris, det gir meg de kraftigste orgasmene. tips: http://sexleketøy.no der finner du svar på det meste du måtte lure på ang. sexleketøy ;-) Anonymkode: e9b1d...026 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå