Gå til innhold

Spørsmål om dildo...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er jente 28 som vil kjøpe mine første dildo eller vibrator. Men det er så mye rart på nett at jeg blir helt forvirret. Er dildo bare en plant penis? Har den motor eller batteri? Hvor holder man den, det er liksom ikke noen sted å holde. De fleste kvinner kommer ikke av bare av å bli penetrert, så hvorfor gidder de å kjøpe dildo?

Hva m vibrator er det bedre? Har allerde en sånn leppestift fra ebay. Men jeg kommer så utrolig fort med den? Noen tips?

Anonymkode: 85799...085

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes dildo var kjempeoppskrytt før, til jeg prøvde riktig. Da ble det SÅ riktig. Har du mulighet til å dra innom en erotisk butikk så anbefaler jeg det :) Få hjelp og veiledning fra de som jobber der. Dildoer og vibratorer kommer i alle former og farger.

• 2 uker senere...
Skrevet

En dildo har ikke batterier, en vibrator har batterier/vibrasjon... begge deler kan se ut som en penis eller noe helt annet.
Men en dildo er laget for penetrering, en vibrator kan være laget for å brukes bare utenpå....

Selv syntes jeg det beste er å bruke en dildo, sammen med en vibrator på klitoris, det gir meg de kraftigste orgasmene.

tips: http://sexleketøy.no der finner du svar på det meste du måtte lure på ang. sexleketøy ;-)

Anonymkode: e9b1d...026

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...