Gå til innhold

Fascinert av min venninnes pupper.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som har store flotte faste pupper som jeg misunner veldig. Selv har jeg en a-cup. Er hetero, men jeg har så lyst til å spør hun om jeg kan få ta på de:P Er det vanlig i tenårene å tenke slik blandt venninner?

Anonymkode: 86ab4...82f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bifil?

Anonymkode: 962f6...776

• Liker 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: 08e65...281

• Liker 1
Gjest Annetnavn_
Skrevet

Jeg skjønner godt du er fascinert. Tror ikke det er unormalt.

Skrevet

Du trenger da ikke å spørre. Bare benytt sjansen i dusjen når du såper henne inn til å kjenne litt ekstra på puppene. Hun merker sikkert ingenting. 

Eller når dere sover sammen og du er storeskje, så kan du forsiktig stryke hånda over puppene hennes. 

Anonymkode: 69be4...721

• Liker 4
Skrevet

Hvor gammel er venninne?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger da ikke å spørre. Bare benytt sjansen i dusjen når du såper henne inn til å kjenne litt ekstra på puppene. Hun merker sikkert ingenting. 

Eller når dere sover sammen og du er storeskje, så kan du forsiktig stryke hånda over puppene hennes. 

Anonymkode: 69be4...721

oh! Jeg liker naiviteten i dette innlegget! Du glemte "ved et "uhell" komme borti dem når dere har putekrig under overnattinger". 

• Liker 6
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er venninne?

Vi er begge 17...

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er begge 17...

Er kanskje bi?

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kanskje bi?

Nei, det føler jeg ikke. Tenner på gutter da, men har bare så lyst til å kose med puppene hennes da de er så fine:P

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det føler jeg ikke. Tenner på gutter da, men har bare så lyst til å kose med puppene hennes da de er så fine:P

Er mulig å være bi men ikke bli tiltrukket av det motsatte kjønn, og heller bare være slik at. Om det gjelder en mann for eksempel. Man er kan ha sex med begge kjønn men man blir bare forelsket og får følelser for damer. Er det slik med deg? Du får lyst til å ta på og slikke på? I så fall kan det være slik og det er absolutt ikke gale :)

Skrevet

bare spør

pupper er meningen med livet

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mulig å være bi men ikke bli tiltrukket av det motsatte kjønn, og heller bare være slik at. Om det gjelder en mann for eksempel. Man er kan ha sex med begge kjønn men man blir bare forelsket og får følelser for damer. Er det slik med deg? Du får lyst til å ta på og slikke på? I så fall kan det være slik og det er absolutt ikke gale :)

Jeg har faktisk lyst til å slikke på de, ja... jeg er vel seksuelt tiltrukket av henne da?

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk lyst til å slikke på de, ja... jeg er vel seksuelt tiltrukket av henne da?

Kanskje men det er jo bare kjekt, da har du mer å velge mellom med både menn og damer :biggrin: 

• Liker 1
Skrevet

Ja, men det er jo ikke sikkert hun har lyst. Skal møte henne i ettermiddag, så får jeg se hva som skjer.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, men det er jo ikke sikkert hun har lyst. Skal møte henne i ettermiddag, så får jeg se hva som skjer.

Funker nok best når dere begge er litt brisne. Funker nok dårligst når dere er ute på shopping og du nevner det sånn i farten.

Anonymkode: 40b4b...feb

• Liker 3
Gjest Axl Rose
Skrevet

Ganske normalt. Kanskje du er biseksuell? Forelsker deg i gutter men tenner på sex med begge kjønn. Si det til henne og kos dere. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det frister, blir vel egentlig det samme som når jeg som mann er kåt på en dame men i begge situasjoner så burde man trå veldig forsiktig. Asså hvis kompisen min prøvde å suge meg ville jeg ikke reagert noe bra :P Så, du burde ikke bare prøve å beføle henne der, du burde heller si at du føler deg litt tiltrukket av henne men at om hun ikke føler det tilbake går det helt fint. Og si at du følte du ville være ærlig siden dere er såpass nære venner og at du føler du kan prate med henne om alt :)

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det frister, blir vel egentlig det samme som når jeg som mann er kåt på en dame men i begge situasjoner så burde man trå veldig forsiktig. Asså hvis kompisen min prøvde å suge meg ville jeg ikke reagert noe bra :P Så, du burde ikke bare prøve å beføle henne der, du burde heller si at du føler deg litt tiltrukket av henne men at om hun ikke føler det tilbake går det helt fint. Og si at du følte du ville være ærlig siden dere er såpass nære venner og at du føler du kan prate med henne om alt :)

Det var et godt råd, takk:)

Skrevet

Har du nevnt noe om det til henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...