Gå til innhold

Kyssing på første date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det "obligatorisk" at man kysser på første date for at det skal ha vært en vellykket date? Hadde nettopp en mann på date hjemme med øl og snacks, pratet og lo mye og god stemning. Men han tok ikke noe initiativ til å kysse/klemme. Betyr det da at han ikke er interessert? 🤔

Anonymkode: a436e...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk er jo forskjellige, noen kysser hvem som helst og andre er for sjenerte til å kysse personen uansett hvor forelska de er. 

Anonymkode: daa09...75a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Sonic skrev:

Ville ikke tenkt han ikke var interessert av den grunn. Kanskje er han litt sjenert? Følte du kjemien var der? 

Følte absolutt at kjemien var der. Praten gikk lett og det var behagelig stemning. Han er en del eldre enn meg - kanskje derfor han er litt forsiktig? 

Ts

Anonymkode: a436e...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Følte absolutt at kjemien var der. Praten gikk lett og det var behagelig stemning. Han er en del eldre enn meg - kanskje derfor han er litt forsiktig? 

Ts

Anonymkode: a436e...7b6

Da kan nok det være grunnen! Hørt noe mer fra han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det betyr ikke at han ikke er interressert. Se på hvordan daten gikk som en helhet. Ikke fokuser på en liten detalj :)  Og om ikke du tok initiativ er betyr det at du ikke er interressert om dette er regelen :P 

Anonymkode: 2be65...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok du initiativ Hi? Hvis ikke så forstår jeg ikke hvorfor du forventer det av han. 

Anonymkode: 7253d...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man kysse på første date? Ikke kjenner man personen og ikke rekker man å få noen genuine følelser for en man har møtt en time.

Anonymkode: 0b0ff...4cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? Hvis han er voksen og du er 'ung', kan det hende at han ikke kysset deg fordi hele settingen med 'øl og snacks' føltes for 'ung'?

Anonymkode: eb527...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klemmer de alltid når vi møtes eller sider hadet, men jeg har aldri kysset noen på første date. Eller feil, det var en som kysset meg på første date mot min vilje, han røk fort ut for å si det sånn...

Det hender faktisk at det ikke er naturlig med kyss før 3.-4. date, det kommer helt an på hva man gjør og hva som føles naturtlig. Men ofte kommer det på 2. date. Det om han vil møtes igjen sier noe om interessen, ikke om han kysser deg eller ikke så tidlig.

Anonymkode: 5b634...66b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kysset kommer når kysset føles riktig. Om begge vil ha en date nummer 2, så er vel interessen der! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kan skje fra dag 1 til dag 10, du får være litt mer med han så spørre hvor han vil hen med dere :)  Har opplevd det samme og det betyr ikke st de ikke er intressert!

Anonymkode: 98167...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke turte å gå inn for det, hint tydelig med kroppsspråket ditt. Mens dere snakker, se ham i øynene, se ned på leppene hans, og så se opp igjen. Gjerne fukt dine når du gjør det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...